Interessante uiteenzetting, ik ga het ook eens vanuit deze hoek bekijken. Ik ben nog niet om..... wil gewoon dat hij eens stikt in z'n (voor mij nog) eigen spinnerag. Of dat er eens iemand zo stoer is om hem met z'n zieke neus erin te drukken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:18 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Wikipedia, hij heeft echt veel overeenkomsten in zijn gedrag. Nog iets: De alternatieve persoonlijkheden zijn in die zin volledig, dat ze een eigen karakter en verleden hebben en soms ook andere uiterlijke kenmerken (een ander stem- en taalgebruik). Denk aan dat zachte, zalvende stemmetje wat hij oppzet tegen AmandaDe persoon is zich er doorgaans niet van bewust dat er meerdere persoonlijkheiden in hem schuilgaan, dus het zou ergens nog kunnen dat Brian MPS heeft en echt van niks afweet. In het begin had ik ook het vermoeden dat hij zich bewust was van zijn gedrag en het in zijn spel gebruikte, maar gaanderweg ben ik hier niet meer zo zeker van. Vooral dat aanrandingsverhaal wordt alsmaar aangedikt door hem en lijkt een eigen leven te gaan leiden.
weet jij wat voor beplanting daar staat, gouden regen en rododenderon en buxus zijn giftig voor de paarden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:10 schreef avonne het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. De paarden kunnen toch niet weglopen of zichzelf vergiftigen of zo?
Dat de streams zo even op zwart zouden gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
Ik knalde er net uit.
Wat zegt Carlos dan tegen Jaap??
Dat hij fuckt met de verkeerde en dat de streams straks uitgaan. . .quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:23 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Hoe precies?
Mijn live streams hebben besloten dat ze even pauze nodig hebben.
Ik dank u vriendelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat hij fuckt met de verkeerde en dat de streams straks uitgaan. . .
Carlos zei dat de streams uit zouden gaan en dat niemand zou zien wat er zou gebeuren als jaap door zou gaan. o.i.d.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
Ik knalde er net uit.
Wat zegt Carlos dan tegen Jaap??
Laat Jaap het maar niet horen, dan liggen d'r zo een paar takjes in de stal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:24 schreef blomst het volgende:
[..]
weet jij wat voor beplanting daar staat, gouden regen en rododenderon en buxus zijn giftig voor de paarden.
Carlos is net zo'n laffe rat als Brian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:26 schreef Wopper1 het volgende:
Dat kan Carlos wel zeggen dat ze op zwart gaan, maar dat is 100% bluf.
Tuurlijk gaan ze in dgk voor ''ene'' carlos geen streams op zwart zetten.
Het eerste wat een merrie altijd doet is haar veulen beschermen. Als ze daarbij een mens een tikje moet geven is je been een luciferhoutje hoor. Maar wat te denken als ze schrikt en door een struik duikt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:19 schreef avonne het volgende:
Hoezo wild worden?
Rustig rondwandelen, niemand in paniek.
Mensen moeten eens wat relaxter zijn.
Een paard in het wild breekt toch ook niet elk half uur een been?
Veel mensen vergissen zich in het gedrag van een merrie, die een heel jong veulen heeft. Als 'onbekenden' te dicht in de buurt van het veulen komen, kan de merrie dat al als bedreigend beschouwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL heeft er echt verstand van, je kunt het rustig aannemen als hij dat zegt, Believe me.
'Dag lieve mensen van de productie. . .' mutequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:25 schreef SiRojK het volgende:
Jaap is nu in gesprek volgens mij
Leuk dat Brian het zo formuleert! Hij ként die kleine boze geestjes blijkbaar, en wat ze met iemand kunnen doen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:21 schreef SiRojK het volgende:
'De kleine boze geestjes '
Goeie TV dus!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Veel mensen vergissen zich in het gedrag van een merrie, die een heel jong veulen heeft. Als 'onbekenden' te dicht in de buurt van het veulen komen, kan de merrie dat al als bedreigend beschouwen.
Dat kan je nooit met zekerheid zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
Heeft hij toestemming gehad van de Febo dan om de paarden los te laten ?
Als hij het niet bewust heeft gedaan zal hij er iig niet rauwig om zijn denk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef Wopper1 het volgende:
Carlos zien we dus ook niet meer terug.. Heeft die echt tegen Brian aangegeven dat hij Jaap eruit moet stemmen?
Dit mag volgens zijn contract helemaal niet.
Hij zegt zelf dat ie altijd eerst toestemming vraagt voor zijn terror plannetjes. Dus ja, dan heeft ie kennelijk goedkeuring gekregen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef Wopper1 het volgende:
Carlos zien we dus ook niet meer terug.. Heeft die echt tegen Brian aangegeven dat hij Jaap eruit moet stemmen?
Dit mag volgens zijn contract helemaal niet.
Ik denk niet dat Jaap de bedoeling had om die paarden wat aan te doen. Hij wou gewoon de les van Carlos verstoren, en heeft verder niet nagedacht, en net als ik er totaal geen kwaad voor de paarden ingezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
Dan is de febo ook gestoord en dan wordt Jaap mooi geholpen als hij eerst overal toestemming voor vraagt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat ie altijd eerst toestemming vraagt voor zijn terror plannetjes. Dus ja, dan heeft ie kennelijk goedkeuring gekregen.
Nee, ook geen sla, prei, uien enz. Gras is uit wei is geen probleem, maar dat vochtige gazongras is heel slecht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:29 schreef mazaru het volgende:
Paarden mogen toch geen komkommer??
Frans was best wel snel aanwezig daar, die stond natuurlijk al te wachten om Fries snel binnen te houden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:31 schreef schatje het volgende:
Hij zegt zelf dat ie altijd eerst toestemming vraagt voor zijn terror plannetjes. Dus ja, dan heeft ie kennelijk goedkeuring gekregen.
Ik denk niet dat Jaap dit weet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ook geen sla, prei, uien enz. Gras is uit wei is geen probleem, maar dat vochtige gazongras is heel slecht.
zelfmoord zijn eigen exit bewerkstelligenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:31 schreef Eisenheim. het volgende:
Waar is Jaap toch in godsnaam mee bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |