Waarschuwing en opzouten met die kwal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
Japio gooit de stal open van Irginia en het veulen......GEKKKKKKKKKKKKKKKK
Dat is dan wel een exit hoop ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
Beetje jammerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:02 schreef axis303 het volgende:
Hij laat ze vrij op het grasveld waar de rest traint ofzo
Ik zit bijna te jankenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft de stal opengezet
[afbeelding]
Zou hij hier ook toestemming voor hebben gevraagd????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
Hier past ook precies het feit in dat elke keer als Brian het verhaal vertelt het een graadje erger wordt. Inmiddels is hij door Huub werkelijk door het kantoortje heengeslagen. Past bij het creeren van de eigen realiteit. Hij liegt er dus niet over, in zijn beleving is dat allemaal echt gebeurd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Het komt voor bij mensen met een dissociatieve stoornis, dus iemand met meerdere persoonlijkheden. Deze mensen kenmerken zich door depersonalisatie(praten in de derde persoon over zichzelf), geheugenverlies(zijn welbekende blackouts), Derealisatie, oftewel breken met de werkelijkheid, de dingen om je heen beleven alsof deze niet 'echt' gebeuren of zoals Brian die zijn eigen realiteit creëert en er heilig in gelooft, mogelijk suïcidale neigingen of automutilatie en geweld (willen) gebruiken richting de omgeving door extreme haatgevoelens.![]()
Je weet toch dat alleen als de redactie iemand exit wil, dat dan de regels worden gehandhaafd?quote:
Levensgevaarlijk voor dat veulen. Dat mag alleen onder begeleiding.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:04 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn te vragen waarom?
Wat opzich niet heel vreemd zou zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:06 schreef Veulen het volgende:
Naja ik denk dat huub gelijk heeft en dat Ellen nu die paarden weg haalt.
Mooie omschrijvingb en sprekend Brian. Het doet alleen vermoeden of hem dit allemaal overkomt, een ziektebeeld dat is ontstaan door wat voor een ellende dan ook. Ik heb zelf het idee dat Brian deze kul bewust zelf creëert.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Het komt voor bij mensen met een dissociatieve stoornis, dus iemand met meerdere persoonlijkheden. Deze mensen kenmerken zich door depersonalisatie(praten in de derde persoon over zichzelf), geheugenverlies(zijn welbekende blackouts), Derealisatie, oftewel breken met de werkelijkheid, de dingen om je heen beleven alsof deze niet 'echt' gebeuren of zoals Brian die zijn eigen realiteit creëert en er heilig in gelooft, mogelijk suïcidale neigingen of automutilatie en geweld (willen) gebruiken richting de omgeving door extreme haatgevoelens.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio liet ook Fries los. Van 'achter' kwam Frans himself de stal dichtmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |