Gekoppeld aan je profiel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Cid het volgende:
Kon dit zo snel niet vinden met google...
Ik heb een XBOX Live Gold account gekocht voor een jaar geloof ik. Is deze gekoppeld aan mijn XBOX of aan het online profiel wat ik aangemaakt heb?
Ik wil namelijk mijn usernaam voor online games veranderen, en ik vroeg me af of ik daarvoor mijn nu bestaande profiel weg moet gooien en een nieuwe aan moet maken, en zo ja of ik dan nogsteeds mijn gold abbo heb..
Je kan je naam laten wijzigen, maar dat kost microsoft points (= geld). Je gold abbo is gelinkt aan je username, niet aan je xboxquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Cid het volgende:
Kon dit zo snel niet vinden met google...
Ik heb een XBOX Live Gold account gekocht voor een jaar geloof ik. Is deze gekoppeld aan mijn XBOX of aan het online profiel wat ik aangemaakt heb?
Ik wil namelijk mijn usernaam voor online games veranderen, en ik vroeg me af of ik daarvoor mijn nu bestaande profiel weg moet gooien en een nieuwe aan moet maken, en zo ja of ik dan nogsteeds mijn gold abbo heb..
Thanks... nu ook gevonden met googlequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef koei het volgende:
[..]
Je kan je naam laten wijzigen, maar dat kost microsoft points (= geld). Je gold abbo is gelinkt aan je username, niet aan je xbox
Dat kan wel ja maar dat kost zoals Ijsmeis al zei 800 punten maarja als je een andere aanmaakt ben je je GOLD kwijt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:08 schreef Retarded het volgende:
je kunt toch gewoon je username veranderen??
normaal ben je met het basisspel ongeveer een uur bezig (afhankelijk van de cijfers bij de belangrijke grondstoffen en hoevaak deze gegooid worden). Het uitdelen van grondstoffen zal bij deze versie wel een stuk sneller gaan dus ik schat 15 minuten met computer tegenstanders en een half uur a drie kwartier met menselijke tegenstanders.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb zelf Catan nog nooit gespeeld maar lijkt me wel leuk spel ja maar kan iemand mij vertellen hoe lang die potjes ongeveer duren?
ik vind het juist tof als het wat langer duurt, beetje lullen enzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:41 schreef AQuila360 het volgende:
Ik laat het daar een beetje van afhangen of ik Catan koop lijkt me echt een tof spel maar als die potjes te lang gaan duren dan vind ik het minder.
Welke dan? Ik kijk eigenlijk alleen uit naar Castle Crashers, ben verder niet zo op de hoogte van welke XBLA toppers er uitkomen. Catan lijkt me echt geen reet aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:40 schreef koei het volgende:
Ik heb net toch maar de volledige versie van Eets Chowdown gehaald. Wel een grappige puzzelgame met humor.
Ik speel eigenlijk veel meer arcade games dan echte 360-games. Er zijn ook weinig echte spellen waar ik op zit te wachten, terwijl er nogwel een aantal XBLA-games zijn die ik wil hebben.
Ikaruga.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Welke dan? Ik kijk eigenlijk alleen uit naar Castle Crashers, ben verder niet zo op de hoogte van welke XBLA toppers er uitkomen. Catan lijkt me echt geen reet aan.
Mits met mp co-op wel dubbel waard. Kan ik de mijne voor een eurotje of 50 de deur uit doen.quote:
De DC versie begint op ebay bij 70 euro. Dus ik denk dat 50 best moet lukken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:32 schreef Retarded het volgende:
zoveel brengt ie niet op hoor (tenminste.. de cube versie). Ik heb de mijne laatst voor 20 gekocht, en nu zoek ik er nog een voor een vriend van me.
Ik wil Rare en Treasure klassieker als Misschief Makers en Battletoads.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef linebear het volgende:
zou het wel leuk vinden als Shinobi op de XBLA uit kwam
Super Mario Kart zou ik ook wel tof vinden, dan krijgen we tenminste goede online ondersteuningquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef linebear het volgende:
zou het wel leuk vinden als Shinobi op de XBLA uit kwam
voor de DC versie is dat een leuke startprijs iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De DC versie begint op ebay bij 70 euro. Dus ik denk dat 50 best moet lukken.
Zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef devv05 het volgende:
Ik speel nu sinds 2 weken Dead Rising. Vond de demo niks aan toendertijd en heb gezegd dat ik 'm kocht in de budgetbak, nu dus. Maar damn, wat een coole game eigenlijk!
Ga er straks ook weer even mee verder, bijna hoog level genoeg om iets meer terug te kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef devv05 het volgende:
Ik speel nu sinds 2 weken Dead Rising. Vond de demo niks aan toendertijd en heb gezegd dat ik 'm kocht in de budgetbak, nu dus. Maar damn, wat een coole game eigenlijk!
Je moet langs die antiekshop, die heeft echt ideale wapens om mee te hakken. Katana enzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef Un4 het volgende:
[..]
Moet wel weer overnieuw beginnen want m'n auto ging stuk in de parkeergarage.. Stond ik daar tussen de honderden zombies.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je moet langs die antiekshop, die heeft echt ideale wapens om mee te hakken. Katana enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Katanaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je moet langs die antiekshop, die heeft echt ideale wapens om mee te hakken. Katana enzo
Dan moet je die Clown kerel verslaan! Maar die boeken kon ik toen niet vinden en dan zijn ze zo stuk dus die zijn wel nodig.quote:
de boeken moet je wel bewarenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:51 schreef Wessiej het volgende:
Wil DR wel weer een kans geven, maar hoe zat dat ookalweer met die boeken, gewoon pakken, een keer op lezen drukken en weer weg gooien toch?
Die clown is zwaar kut. Ik ben nu (speel voor de 2e keer) de hele mainstory aan het volgen, daarna ga ik wel een derde keer voor de side-quests spelen. Je kunt toch niet in één keer alles doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je die Clown kerel verslaan! Maar die boeken kon ik toen niet vinden en dan zijn ze zo stuk dus die zijn wel nodig.
Met budgetbak bedoel je 30 euro toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef devv05 het volgende:
ja altijd de HDD houden!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:16 schreef Rossdale het volgende:
Nou, even op de email wachten en dan UPS bellen. Mijn xbox gaat ook mooi terug richting fabriek
Ik moest geloof ik ook de HDD van de xbox afhalen voordat ik hem meegeef toch?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:22 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Een 1 april grap op 3 maart is wel een beetje vreemd...
Dead Rising krijgt co-op?
Schijnt dus te zijn dat het een april fools dinges is van EGM, schijnen ze ieder jaar te doen ofzo.quote:Volgens een gerucht in de laatste EGM
Ziet er tof uitquote:Dinsdag 01 mei 2007 - Vandaag is het dan zover. Het derde deel uit de succesvolle Spider-man serie zal in premiere gaan. De film zal naar verwachting alle records van de voorgaande delen gaan verbreken. Om de premiere nog even kracht bij te zetten heeft Activision besloten om een launchtrailer van Spider-Man 3: The Videogame vrij te geven. Bekijk de video hieronder en laat ons weten of deze game binnenkort in jouw gamekast terecht zal komen.
Ik wil de reviews afwachten maar vind de game er nu al super leuk uit zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:03 schreef Wessiej het volgende:
Ja Spiderman gespeeld, erg toffe game, ziet er mooi uit, al die stratn helemaal vol met auto's, echt alles is drukbevolkt, erg tof, zit alleen wel veel bugs in en een beetje pop-ups.
Vond de vorige spidermans ook tof idd, en deze ook weer zo, nu gewoon in een ''echte'' stad, ziet er beter uit, beetje slingeren, alleen jammer dat je maar 1 draad kan gebruiken, geen 2 :pquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik wil de reviews afwachten maar vind de game er nu al super leuk uit zien.
Heb ook genoten van ultimate spiderman en spiderman 2, eigenlijk alle spiderman games
Kan dat ook niet later in de game? dat kon in de vorige games namelijk wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vond de vorige spidermans ook tof idd, en deze ook weer zo, nu gewoon in een ''echte'' stad, ziet er beter uit, beetje slingeren, alleen jammer dat je maar 1 draad kan gebruiken, geen 2 :p
Ja kan wel zo op je kop naar beneden 'glijden' van je draad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:19 schreef Wessiej het volgende:
Nee, volgens mij is dat ook gezegt, wel zonde, maar wie weet, wat er nog voor moves zijn.
Wat ik wel jammer vind, is dat de crime activities weer zo zijn van, spring op een auto en sla iemand, of sla gewoon 3 mensen
1 keer gehad (zal het wel even in een spoiler plaatsen, heeft niks met het verhaal te maken maar tochAch zolang ik rustig kan rondslingeren vind ik het best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten ook crackdown achtige achievements in, dus alle tokens vinden en dat soort dingen.
Ik denk persoonlijk dat ik die game 100% zou uitspelen als ik em zou kopen.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik boycot ze daarom. Aan digitale bordspellen wil ik daarom niet beginnen.quote:
quote:Time Crisis 4
Have you guys heard of any rumors or anything that would involve seeing any information regarding time crisis for the wii?
Sorry, but it doesn't look likely. Time Crisis 4 will be coming exclusively to PlayStation 3 and Xbox 360 complete with a pretty sweet wireless gun, so say little, dirty birds. However, no Wii version is currently planned.
-Matt
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:49 schreef Gamedemon het volgende:
Spiderman 3 : The game launch trailer
[..]
Ziet er tof uit
Friend van me heeft 3x zoveel als jou op de eerste tafelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:06 schreef kepler het volgende:
nog meer mensen die hier flipperen op Arcade?
ik heb namelijk een hele hoge scoren weten te halen met de eerste tafel550 miljoen, waarmee ik 570e sta op de ranglijst
andere twee tafels kan ik echter nog helemaal niks van
Dat de GH2 gitaar niet draadloos is is van wege de prijs. GH2 is al duur, en als de gitaar draadloos zou zijn dan was GH2 nog duurder geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:19 schreef wc-eend het volgende:
Tjah en de 360 krijgt geen wireless gun want MS staat geen andere wireless shit toe dan dat van MS zelf.. kijk maar naar de GH 2 controller..
Ik wacht nog even de reviews af, maar begin wel hyped te rakenquote:
Nee volgens mij was het omdat microsoft het niet toestond, want de ps2 gitaar is wel draadloos.. en het pakketje is evenduur als de 360 versie..quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat de GH2 gitaar niet draadloos is is van wege de prijs. GH2 is al duur, en als de gitaar draadloos zou zijn dan was GH2 nog duurder geweest.
Microsoft wou de techniek niet weggeven aan derden geloof ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:30 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee volgens mij was het omdat microsoft het niet toestond, want de ps2 gitaar is wel draadloos.. en het pakketje is evenduur als de 360 versie..
vier miljard bedoel je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Friend van me heeft 3x zoveel als jou op de eerste tafel.. en op tafel agents een score van 4 miljoen (3e plek)
![]()
Speel het zelf ook graag, je moet ff weten hoe die kasten werken
das jammer, maargoed.. heb je wel iets om naar uit te kijken als je terugkomtquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:17 schreef -Dries- het volgende:
Jeeej spiderman is uit en ik ga vandaag op vakantie
4 miljard kan ook welquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:24 schreef kepler het volgende:
[..]
vier miljard bedoel je?
vanmiddag weer verder, kijken of ik de miljard kan halen
Is het eerste dat ik ga doen als ik vanavond thuis kom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:51 schreef linebear het volgende:
Iemand Catan gedownload ?!?
Dat heb ik ook altijd belachelijk gevonden. Even zo'n bumper raken en hoppa, honderdduizend punten meer op de teller.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:36 schreef Heintje het volgende:
4 miljoen in een flipperspel is niet veel.
Om 1 of andere reden is de inflatie in flipperpunten een beetje hoog geweest.
Het is volgens mij moeilijker om minder dan 4 miljoen te halen dan meer.
Wat maakt het nou uit of je 10 punten krijgt of 10K?quote:
Maar 10K spectaculairder en overweldigenderquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je 10 punten krijgt of 10K?
Dan is 10 toch veel makkelijker?
Ik vind het allemaal prima.. of ik nou 10 kudo krijg of 100 kudo..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
ik vind een score van 550 miljoen toch indrukwekkender als 550 hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als je daar 2 seconden over nadenkt weet je ook dat het gewoon geen fuck voorsteld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind een score van 550 miljoen toch indrukwekkender als 550 hoor
Wat als je nou 5.047.962.500 haalt? Dat zie ik liever dan 5.047,9625quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als je daar 2 seconden over nadenkt weet je ook dat het gewoon geen fuck voorsteld.
Waarom dan een score hebben waar je eerst moet tellen hoeveel getallen er staan voordat je weet hoeveel je hebt.
Je ziet niet in 1 oog opslag wat meer: 550000000 of 55000000. Het verschil tussen 550 en 55 is veel duidelijker te zien. Terwijl het in verhouden een evengroot verschil is.
Daarbij zijn kleinere waardes makkelijker uit te spreken.
En dat is een eindredacteur?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind een score van 550 miljoen toch indrukwekkender als 550 hoor
Dat kun je redelijk goed oplossen door de decimalen "achter de schermen" bij te houden en allen de hele punten te laten zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat als je nou 5.047.962.500 haalt? Dat zie ik liever dan 5.047,9625
Alles kanquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat kun je redelijk goed oplossen door de decimalen "achter de schermen" bij te houden en allen de hele punten te laten zien.
Volgens mij ga je bij je een puntentelling kijken waarvoor je de minste punten moet krijgen. Die zet je dan op 1 punt en de rest in verhouding daarvan.
Dat dat zo is is niet de discussie nou.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alles kanMaar ik vind miljoenenscores bij flipperen horen. Ik zou balen met een score van 537. Wat er misschien logischer of efficienter is maakt me niet zo gek veel uit, flipperen = actie, spektakel, snelheid, en veel punten.
![]()
Ik dacht dat je er last van ondervond en het daarom aangepast zou willen zien. Het is niet nodig, het is spectaculair, en dat is nu precies wat een spelletje moet zijn (vooral flipperkasten).quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat dat zo is is niet de discussie nou.
Het gaat erom waarom, en ofdat het nodig is dat er in flipperen ooit zulke hoge scores zijn gekomen.
Scores zijn uiteindelijk alleen maar een middel om prestaties te vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |