vier miljard bedoel je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Friend van me heeft 3x zoveel als jou op de eerste tafel.. en op tafel agents een score van 4 miljoen (3e plek)
![]()
Speel het zelf ook graag, je moet ff weten hoe die kasten werken
das jammer, maargoed.. heb je wel iets om naar uit te kijken als je terugkomtquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:17 schreef -Dries- het volgende:
Jeeej spiderman is uit en ik ga vandaag op vakantie
4 miljard kan ook welquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:24 schreef kepler het volgende:
[..]
vier miljard bedoel je?
vanmiddag weer verder, kijken of ik de miljard kan halen
Is het eerste dat ik ga doen als ik vanavond thuis kom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:51 schreef linebear het volgende:
Iemand Catan gedownload ?!?
Dat heb ik ook altijd belachelijk gevonden. Even zo'n bumper raken en hoppa, honderdduizend punten meer op de teller.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:36 schreef Heintje het volgende:
4 miljoen in een flipperspel is niet veel.
Om 1 of andere reden is de inflatie in flipperpunten een beetje hoog geweest.
Het is volgens mij moeilijker om minder dan 4 miljoen te halen dan meer.
Wat maakt het nou uit of je 10 punten krijgt of 10K?quote:
Maar 10K spectaculairder en overweldigenderquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je 10 punten krijgt of 10K?
Dan is 10 toch veel makkelijker?
Ik vind het allemaal prima.. of ik nou 10 kudo krijg of 100 kudo..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
ik vind een score van 550 miljoen toch indrukwekkender als 550 hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als je daar 2 seconden over nadenkt weet je ook dat het gewoon geen fuck voorsteld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind een score van 550 miljoen toch indrukwekkender als 550 hoor
Wat als je nou 5.047.962.500 haalt? Dat zie ik liever dan 5.047,9625quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als je daar 2 seconden over nadenkt weet je ook dat het gewoon geen fuck voorsteld.
Waarom dan een score hebben waar je eerst moet tellen hoeveel getallen er staan voordat je weet hoeveel je hebt.
Je ziet niet in 1 oog opslag wat meer: 550000000 of 55000000. Het verschil tussen 550 en 55 is veel duidelijker te zien. Terwijl het in verhouden een evengroot verschil is.
Daarbij zijn kleinere waardes makkelijker uit te spreken.
En dat is een eindredacteur?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef kepler het volgende:
[..]
ik vind een score van 550 miljoen toch indrukwekkender als 550 hoor
Dat kun je redelijk goed oplossen door de decimalen "achter de schermen" bij te houden en allen de hele punten te laten zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat als je nou 5.047.962.500 haalt? Dat zie ik liever dan 5.047,9625
Alles kanquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat kun je redelijk goed oplossen door de decimalen "achter de schermen" bij te houden en allen de hele punten te laten zien.
Volgens mij ga je bij je een puntentelling kijken waarvoor je de minste punten moet krijgen. Die zet je dan op 1 punt en de rest in verhouding daarvan.
Dat dat zo is is niet de discussie nou.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alles kanMaar ik vind miljoenenscores bij flipperen horen. Ik zou balen met een score van 537. Wat er misschien logischer of efficienter is maakt me niet zo gek veel uit, flipperen = actie, spektakel, snelheid, en veel punten.
![]()
Ik dacht dat je er last van ondervond en het daarom aangepast zou willen zien. Het is niet nodig, het is spectaculair, en dat is nu precies wat een spelletje moet zijn (vooral flipperkasten).quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat dat zo is is niet de discussie nou.
Het gaat erom waarom, en ofdat het nodig is dat er in flipperen ooit zulke hoge scores zijn gekomen.
Scores zijn uiteindelijk alleen maar een middel om prestaties te vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |