quote:Delorge zegde het eveneens geïnteresseerde Vitesse inmiddels af. Met Ajax ligt echter een andere kaper op de kust. De Amsterdammers zien vanwege zijn loopvermogen in Delorge de gewenste versterking voor het middenveld.
Ik vind dat je ex spelers erbij moet betrekken. Maar dan heb ik het over spelers die voetballend vermogen hadden. Een Bergkamp.. een De Boer... dat zijn mensen die ook transfers mogelijk maken en jeugd aantrekken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Jeugdtrainers die Jupiler-League of zelfs eredivisie ervaring hebben. Dat is even wat anders dan een ex-speler die weet hoe je moet praten hoor. En ze huilen in Eindhoven nog om het vertrek van Van der Zee.
[..]
Tot half november was 't voor de competitie prima, kon haast niet beter. Na PSV stortte het in. En natuurlijk zei iedereen dat we kampioen zouden worden. Scheelde ook niet zo veel, he?
[..]
Bovenin wel ja, maar daaronder een stuk minder.
Wel een stuk goedkoper als we ze zelf kopen ipv via jullie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef MaxPower het volgende:
gaan jullie nou gewoon elke speler scouten waar wij ook achteraan zitten? luie scouting.
daarom jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper als we ze zelf kopen ipv via jullie.
Komt er veel volk mee naar A'dam?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:03 schreef Boixos_Nois het volgende:
missen jullie montana ook zo?
Ik dacht dat die al rond was met Heerenveen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Alsjeblieft zeg.. wat moet die hagenees bij ons
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al rond was met Heerenveen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Stevie Wonder de nieuwe hoofdscout bij Ajax?
Klopt.. zie FOK!Voetbalquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:05 schreef sipper het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al rond was met Heerenveen.
het hele probleem is is dat hij nauwelijks gebruik maakt van zijn snelheid op het juiste moment.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Om het weer even over Babel te hebben. Na zijn blessure heeft hij het niveau van ervoor niet meer kunnen halen. Aan het begin van het seizoen was hij de man van Ajax. Probleem is dat al zijn acties er altijd wel dreigend uitzien, maar hij creeert te weinig. Hij loopt zichzelf te vaak een dode hoek in,
komt wel goed.. zie Cristiano Ronaldoquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
het hele probleem is is dat hij nauwelijks gebruik maakt van zijn snelheid op het juiste moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |