abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:07:46 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883089
TT: Het schijnt dat Palma zich heeft versproken dat er vanmiddag een nieuwe miljonair in de villa komt.
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:17 schreef Clank het volgende:

[..]

Eric vertelde dat hij de krant zat te lezen en dat Palma in gesprek was met Herma en zich toen versprak. Ze schrok er zelf van en zei zoiets van dat een gesprek onderling (met de huishouding) toch niet behoorde tot het doorgeven van spelinformatie.
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 41] Upbeat SlowChat Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8 En stem mee over: [POLL] Wanneer konijnen Brian en Amanda weer?

[ Bericht 24% gewijzigd door Marrije op 01-05-2007 11:21:18 ]
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:09:16 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883128
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:07 schreef getl0st het volgende:

[..]

Jaap gaat er niet uit.. Brian schijt in zijn broek bij die gedachte. Je denkt dat toch niet dat hij zijn sloofje wegstemt? Dan zou hij alles zelf moeten doen en daar heeft hij het lef niet voor.
Zelfs Huub zei gisteren tegen Eric dat ie niet zeker wist of ie Jaap zou laten gaan.
pi_48883169
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe toevallig dat de redactie NU een nieuwe bewoner inbrengt..en het zou me niks verbazen als deze bewoner Eric immuun maakt en het einde van Huub gaat inluiden..
Denk je echt dat er vandaag een nieuwe miljonair komt?
Ik verwacht pas een nieuwe na 4 mei.
Om betalende streamers te lokken.
Goedemorgen :W
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:12:29 #4
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48883204
TT uitleg

Heeft ze dit letterlijk gezegd? Of was het meer een geintje?
I've got more game than Monopoly.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:13:06 #5
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883219
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zelfs Huub zei gisteren tegen Eric dat ie niet zeker wist of ie Jaap zou laten gaan.
Huub weet maar al te goed dat als er een nieuwe bewoner binnenkomt met immuniteit dat het echt heel gevaarlijk wordt en hij er zeker uit zal liggen. Hij heeft (min of meer gedwongen) voelsprieten uitgezet bij Jaap, omdat hij simpelweg niet anders kan. Ik zie Jaap alleen Huub niet steunen, omdat hij Brian echt als goede vriend ziet en dus doet wat Brian wil.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48883221
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

Huub moet wel op zoek naar een tweede backup. Eric zei dat Amanda hun backup wel zou kunnen zijn.. maar daar heeft Huub helemaal geen vertrouwen in vanwege haar wispelturige gedrag. Van Jaap weet hij het ook niet zeker.. die vertoont nou ook niet bepaald een stabiel gedrag.
Gisteravond zei Eric dat Huub dan nog maar's een gesprek met Jaap aan moest gaan.. Huub wist dat dat moest gebeuren, maar had er weinig zin in.
pi_48883231
Ik denk zelf ook dat de nwe bewoner er inkomt als we moeten gaan betalen voor de streams.

Maar we merken het vanzelf wel..... ik wil gerust (af en toe) verslagen schrijven voor degenen die niet gaan betalen voor de streams..
pi_48883255
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Huub weet maar al te goed dat als er een nieuwe bewoner binnenkomt met immuniteit dat het echt heel gevaarlijk wordt en hij er zeker uit zal liggen. Hij heeft (min of meer gedwongen) voelsprieten uitgezet bij Jaap, omdat hij simpelweg niet anders kan. Ik zie Jaap alleen Huub niet steunen, omdat hij Brian echt als goede vriend ziet en dus doet wat Brian wil.
Een mooi scenario zou zijn als Brian het denkt voor elkaar te hebben dat Huub eruit gestemd gaat worden en dat Jaap hem er dan inhoud
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:15:05 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883268
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:12 schreef getl0st het volgende:
TT uitleg

quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:50 schreef Clank het volgende:
Eric denkt dat er vanmiddag een nieuwe miljonair komt... Palma schijnt zich versproken te hebben.
pi_48883272
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Desii het volgende:
Ik denk zelf ook dat de nwe bewoner er inkomt als we moeten gaan betalen voor de streams.

Maar we merken het vanzelf wel..... ik wil gerust (af en toe) verslagen schrijven voor degenen die niet gaan betalen voor de streams..
pi_48883282
Het is wel een brian ochtentje vandaag.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:15:37 #12
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883285
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Clank het volgende:

[..]

Huub moet wel op zoek naar een tweede backup. Eric zei dat Amanda hun backup wel zou kunnen zijn.. maar daar heeft Huub helemaal geen vertrouwen in vanwege haar wispelturige gedrag. Van Jaap weet hij het ook niet zeker.. die vertoont nou ook niet bepaald een stabiel gedrag.
Gisteravond zei Eric dat Huub dan nog maar's een gesprek met Jaap aan moest gaan.. Huub wist dat dat moest gebeuren, maar had er weinig zin in.
Kan ik me ook wel voorstellen ...
Volgens mij heeft hij er ergens ook wel vrede mee als hij er nu uitgestemd zou worden.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48883307
De kapster haar stem lijkt wel wat op de stem van Judith.
pi_48883308
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:14 schreef Clank het volgende:

[..]

Een mooi scenario zou zijn als Brian het denkt voor elkaar te hebben dat Huub eruit gestemd gaat worden en dat Jaap hem er dan inhoud
dat is idd een beauty.... en waarschijnlijk ook heel goed voor Billie zijn populariteit. (waar die toch heel gevoelig voor is, want hij zei van de week als tie weer zo laag eindigd in de popo, hij ermee stopt..... eerst zien, dan geloven)
pi_48883320
Ik hoorde vanmorgen op radio 8FM dat Melissa de nieuwe bewoner zou worden en dat dit heel moeilijk ging worden voor de hereh Brian en Huub.
Een nieuwe bewoner moet erin vanwege het vertrek van Silvia afgelopen weekend. Zij vertrok ook vanwege de ruzie welke afgelopen week heeft plaatsgevonden toen Brian constateerde dat zijhn vriendinnetje Met Huub in bed lag.

Dit is zo ongeveer de strekking van het item op de radio
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:16:58 #16
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48883328
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
Het is wel een brian ochtentje vandaag.
Gelukkig heb ik de streams dan niet aan.. Vannacht slecht geslapen, dus zijn slaapwekkende gelul kan ik nu niet hebben
I've got more game than Monopoly.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:17:40 #17
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883351
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik de streams dan niet aan.. Vannacht slecht geslapen, dus zijn slaapwekkende gelul kan ik nu niet hebben
Same here ....
pi_48883356
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:12 schreef getl0st het volgende:
TT uitleg

Eric vertelde dat hij de krant zat te lezen en dat Palma in gesprek was met Herma en zich toen versprak. Ze schrok er zelf van en zei zoiets van dat een gesprek onderling (met de huishouding) toch niet behoorde tot het doorgeven van spelinformatie.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:18:23 #19
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_48883374
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Brian gezegd dat hij beiden er niet uit gaat stemmen, hij heeft ze veel te hard nodig. Zo'n pact heeft ie ook met Nicolaas maar dat stelt denk ik nog minder voor dan zijn pact met Huub. Brian is hem inmiddels goed zat denk ik.
pi_48883383
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef it_was_me het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op radio 8FM dat Melissa de nieuwe bewoner zou worden en dat dit heel moeilijk ging worden voor de hereh Brian en Huub.
Een nieuwe bewoner moet erin vanwege het vertrek van Silvia afgelopen weekend. Zij vertrok ook vanwege de ruzie welke afgelopen week heeft plaatsgevonden toen Brian constateerde dat zijhn vriendinnetje Met Huub in bed lag.

Dat is het stukje wat vandaag in de Telegraaf staat. Dat gaat er over dat Melisa als butler in het huis is gekomen.
pi_48883401
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Clank het volgende:

[..]

Dat is het stukje wat vandaag in de Telegraaf staat. Dat gaat er over dat Melisa als butler in het huis is gekomen.
Er werd gesproken over de nieuwe bewoner Melissa
Inspiratieloos!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:20:05 #22
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883412
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef it_was_me het volgende:

Het zou wel leuk zijn als Melissa erin kwam.
Huub heeft zondag een tijd met haar gesproken en had al aangegeven dat ze meer wist dan ze in eerste instantie toegaf ....

Ben alleen benieuwd welk kampje zij zou kiezen ... beter nog ... aan wie gaat ze dan immuniteit verlenen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 11:21:34 #23
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48883446
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

Jaap heeft zowel tegen Huub als tegen Brian gezegd dat hij beiden er niet uit gaat stemmen, hij heeft ze veel te hard nodig. Zo'n pact heeft ie ook met Nicolaas maar dat stelt denk ik nog minder voor dan zijn pact met Huub. Brian is hem inmiddels goed zat denk ik.
Huub's lot in Jaap's handen ... hou mijn hart vast.
Ga donderdag dan maar aan de zuurstof.
  Moderator dinsdag 1 mei 2007 @ 11:22:11 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_48883463
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Marrije het volgende:
Brian is hem inmiddels goed zat denk ik.
Brian Jaap zat?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_48883465
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 11:20 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Het zou wel leuk zijn als Melissa erin kwam.
Ik zou het belachelijk vinden als Melissa d'r in komt.. ze heeft een kindje van 7 maanden, die ga je toch niet alleen laten??!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')