Is dat normaal niet zo dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:14 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, prima te hebben nog altijd, vanochtend stond ik net na 8en bij de bank en die was nog open ook
Lekker thuis blijven inderdaad Flash.quote:
Hier is het altijd weer anders met die openingstijden heb ik het ideequote:Op woensdag 2 mei 2007 08:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier is de bank altijd open op tijd idd..:Y
en dan hoef je ook niet te wachten, dat is wel fijn.
ze neppen je gewoonquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier is het altijd weer anders met die openingstijden heb ik het idee![]()
Dat doen alle Nederlandse instellingen.quote:
Klopt, weinig last meer van. Alleen nog VGZ en de B-dienstquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat doen alle Nederlandse instellingen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
LUCRATIEVE TREINREIZIGER ZWAARGEWOND DOOR NALATIGE VINGERVERFTERRORIST
[afbeelding]
FPquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]geniale titel, staat het al op de FP?
ja, lach er maar omquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, daar zou ie wel passen, of de Telegraaf
quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, leedvermaak he..
maar goed, het had erger kunnen aflopen, dus ben maar blij dat er een tegel lag en geen stuk ijzer of zo.
Je bent nuttigquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Zo. De boodschappen zijn ook weer gedaan voor de komende 2 dagen. Ik voel me nuttig.
Er kunnen er net 6 inquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Je bent nuttig
Trok die Kliko nog een beetje op met die achttien kratten onderin?
Hoe gaan ze dat doen als jij weg bent?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Pheno het volgende:
Ik werd thuis opgebeld omdat de server waarvan nu ik alleen kennis heb plat ligt. Joepi! Geen inlogmogelijkheid op de server (lag plat, dus al zou het er zijn). Kun je in noodvaart naar je bedrijf rijden
lukt het niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef Pheno het volgende:
En hup, thuiswerken down the drain
ik ook.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin om me ziek te melden.
Ja, dat zijn geen leuke geintjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Pheno het volgende:
Ik werd thuis opgebeld omdat de server waarvan nu ik alleen kennis heb plat ligt. Joepi! Geen inlogmogelijkheid op de server (lag plat, dus al zou het er zijn). Kun je in noodvaart naar je bedrijf rijden
Single point of failurequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:10 schreef Pheno het volgende:
ben toch altijd nieuwsgierig wie het wel perfect op orde heeft. Dat kost volgens mij gewoon teveel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Single point of failure
Jammer jammer jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |