En dat weten ze doordat ze de koran gelezen hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is iig zo dat als je de koran NIET leest en volgt, dat je dan dood en gevild en gefileerd moet tot ze je kunnen sorteren in een letterbak die gebouwd is volgens het Periodiek Systeem der Elementen.
Mja, I rest my casequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat weten ze doordat ze de koran gelezen hebben.
De cirkel is weer rond![]()
En je been?? Amputatie gevalletje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prorail dus. Morgen openen de VN een tribunaal voor ze
Dus 'Het boek voor kleine moslims' dat ik voor mijn kinderen gekocht heb kan ik ze beter niet laten lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Is het niet meer dat de islam een haatdragende godsdienst is en als je de koran leest en volgt je wel gewelddadig moet zijn?
zo hey, hoezo generaliseren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus 'Het boek voor kleine moslims' dat ik voor mijn kinderen gekocht heb kan ik ze beter niet laten lezen.
Ik vind het zelf nogal belangrijk dat ze van meerdere dingen iets meekrijgen, zeker omdat hun oom en zijn vrouw moslims zijn leek het me niet verkeerd... Zeker ook omdat de meester ook ongelofelijke lulkoek over moslims vertelde (alle moslims willen katholieken/christenen dood hebben of zoiets dergelijks).
Jij krijgt een knuffelige knuffel, oke?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Pheno het volgende:
Verdomme , krijg ik weer niet de groeten.
nee, eentje knietje bloedquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij krijgt een knuffelige knuffel, oke?![]()
I'm used to itquote:
Ik heb ook tegen Nina gezegd dat ze de meester mocht vertellen dat haar moeder vond dat 'ie lulkoek verkocht en dat hij me mocht bellen als hij wilde weten waarom. Nooit meer iets van gehoord natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, eentje knietje bloed
ander enkel en voet en kloof en bloed
ik ga der aaaaaaaaaaaan
Nee smerige graaierige trutquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef Bengeltje het volgende:vreselijk, wat een ellende.
Kunnen we alvast een koffietafel reserveren?
Als ie maar op zijn eiland blijft zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ook de groeten.
Doe jij eens niet zo gemeen, pheno is best leuk hoor.
Met cake?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
vreselijk, wat een ellende.
Kunnen we alvast een koffietafel reserveren?
Nee, bok op. Bier en bitterballen op mijn uitvaart, maar zo ver is het nog lang niet.quote:
Nah, dan laat je de uitvaart nog even zitten. Bier en bitterballen mogen altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, bok op. Bier en bitterballen op mijn uitvaart, maar zo ver is het nog lang niet.
Badeendjesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
Spaceboxspam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nog niet af hequote:
Schiet al lekker op dus?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog niet af hemoet nog verhuisd worden
(morgen dus
)
Magnetron voor 43euro op de kop getikt met grillfunctie bij mediamarktkast en tvmeubel lang leve ikea
badeendjes van xenos en bloemetjes weer
net als hier in zeist en gordijn 1 hangt
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee smerige graaierige trut
Je kan proberen het dreigende noodlot af te wenden door mij heel liefdevol te verzorgen en vertroetelen en zo. Maar ja, verzin zoiets maar eens![]()
Ze is blind voor de meester? als in ietjse vlieft?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook tegen Nina gezegd dat ze de meester mocht vertellen dat haar moeder vond dat 'ie lulkoek verkocht en dat hij me mocht bellen als hij wilde weten waarom. Nooit meer iets van gehoord natuurlijk(Nina is blind van de meester, ze heeft het vast niet durven zeggen.)
Hobby: duiken. Ja, gaat primaquote:
nope heb kleding enzo uitgezocht 3 vuilniszakken wegquote:
Zit je op de beganegrond? Dacht dat je hoger zat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
yes, nog kleding enzo inpakken en keukenzooi hier en dan over![]()
tering ik heb nouwelijks 1 paar schoenen waarmee ik de straat op kanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope heb kleding enzo uitgezocht 3 vuilniszakken wegen 1 met schoenen
en de rest is gewoon kwestie in tassen/vuilniszakken/dozen gooien
ja begane grondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zit je op de beganegrond? Dacht dat je hoger zat.
Ziet er al gezellig uit MM.
Misschien idd wel ietsje vlieftquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is blind voor de meester? als in ietjse vlieft?
Nouja, zoiets tegen een leraar zeggen vraagt natuurlijk wel veel voor zo'n jonge meid.
Ow ik dacht ff dat die ook vlieft was op de meesterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef es70 het volgende:
Storm is een jaar jonger en die heeft wel aan de meester doorgegeven dat mama hem een oelewapper vind.
Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga eens mijn bedje in, trusten allemaal.![]()
Klaar nuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een ongelofelijke lul is die robben toch ook he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |