Creatief met theedoek. Vastbinden om je arm dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan heul niet fokken als ik met`1 hand ijs op mn andee arm moet hiouden
1. Hebben ze daar een spoor met een station?quote:
Regenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef buzzer het volgende:
Het is 11 graden en het rgent al de hele dag, maar voor de rest alles goed hoor
ik ben hier nog geen treinstations tegen gekomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1. Hebben ze daar een spoor met een station?
2. Weet je wat er met je gebeurt als je geen foto van het bordje maakt?
3. Heul veel plezier nog!
Goedzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben hier nog geen treinstations tegen gekomen.
Mocht dat wel lukken zal ik zeker een foto van het bordje maken
dat je je rekening moet betalen, of niew PP moet kopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
Wat houdt het in als je telefoon zegt dat je geen netwerktoegang hebt?
ff uit en aanzetten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb toch betaald.
Wat je anders ook kan proberen isquote:
Nee. En even gechecked: het geld is wel afgeschreven.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat je anders ook kan proberen is
1. Een paar keer tegen een schokbetonnen muur aan stuiteren, en dan op de grond.hijs net nieuw.
2. Er keihard op beginnen te stampen!!!! Whehehe![]()
3. Dompel hem dan onder in een fles spiritus, een glazen fles natuurlijk. Geen spiritus in huis.
4. Douw een brandende lucifer naar binnen en smijt die fles zo hard als je kunt tegen die schokbetonnen muur van net. Bij de buren dan?
5. Bezem de overblijfselen in de sloot.geen sloot in de buurt.
6. Ren naar de winkel. Die is dicht.
7. Vergeet het janken, koop gewoon een nieuwezie opmerking bij 1.
Maja, logisch denken is mannenwerk, dat snap ik ook wel
dan moet je maar niet zo'n KUT <<merk>> kopenquote:
Honden zijn kut kuukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:36 schreef Kuukske het volgende:
Wroef!
die lange frans - evolutionary error met 4 keer teveel velquote:
Ik ben er mee opgegroeid Flash, ik ben het niet met je eens in deze.quote:
Ja!! Het werkt weerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Je telefoon opnieuw opstarten werkt ook niet?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben er mee opgegroeid Flash, ik ben het niet met je eens in deze.
Zie je nouquote:
Het moest er een keer van komen.quote:
quote:
Smeer je in met die lavendelolie van laatst.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbal @TV nu
ben benieuwd of ik morgen nog naar mn werk kanHeb overal pijn inmiddels zowat
lavendeldinges hadden ze niet bij de etosquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Smeer je in met die lavendelolie van laatst.
Nou ja ik had al die overbelaste linkervoet met die enorme kloof waardoor ik op links al nauwelijks kon lopen. Komen nu linker enkel, linker elleboog en rechter (!!) knie bijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Wel dat ijs er nog regelmatig op doen fles
Je bent wel echt goed gegaan dan he
Kutwinkelquote:
Vrouwmenschquote:
Dan zal je toch rust moeten pakken een paar dagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik had al die overbelaste linkervoet met die enorme kloof waardoor ik op links al nauwelijks kon lopen. Komen nu linker enkel, linker elleboog en rechter (!!) knie bij
whaah moek me weer ziek melden, en naar de doktur en shitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je toch rust moeten pakken een paar dagen.
De Tuinen zal zoiets wel hebben. En wij hebben hier in Breda zoeen speciaalzaakje voor frutselcremepjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwmensch![]()
Jij kan me vast wel heul goed vertellen waar ik lavendel-fijn-voor-de-voetjes-dinges kan kopen
Nee, zo gaat het lekker bedoel jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
whaah moek me weer ziek melden, en naar de doktur en shit
Breda, dat zou wel weer heul wat spoorkilometersch...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Tuinen zal zoiets wel hebben. En wij hebben hier in Breda zoeen speciaalzaakje voor frutselcremepjes.
DE Tuinen. Zoeen Xenos achtige winkel maar dan met kruiden en potjes en cremepjes en zeepjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Breda, dat zou wel weer heul wat spoorkilometersch...
Waar ergens? Tuinen hebben we hier ook wel
Je hebt Frutsel door de pers geramtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Tuinen zal zoiets wel hebben. En wij hebben hier in Breda zoeen speciaalzaakje voor frutselcremepjes.
ja mensch DE Tuinenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef Kuukske het volgende:
DE Tuinen. Zoeen Xenos achtige winkel maar dan met kruiden en potjes en cremepjes en zeepjes.
Ohja, maar dat is redelijk ver buiten het centrum en heeft beperkte openingstijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ja mensch DE Tuinen
dat zeg ik.. Die hebben we hier ook wel
Maar je had het over zoeen speciaal bijzonder winkeltsje in Breda
Ow sux0rzzzquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja, maar dat is redelijk ver buiten het centrum en heeft beperkte openingstijden. Rozemarijntje heet het geloof ik.
Goed alternatief.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow sux0rzzz
dan akker ik hier wel even door de lieftallige mandjes van De Tuinen
En dat is erg omdat?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
whaah moek me weer ziek melden, en naar de doktur en shit
Ik voel me altijd schuldig als ik me ziek meldquote:
Ik stiekem ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me altijd schuldig als ik me ziek meld
Ik tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik voel me altijd schuldig als ik me ziek meld
Ik heb morgen zoeen gesprekje over hoe ik het vind op m'n nieuwe stekkie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben al sinds eind feb niet meer ziek geweest, en over anderhalve week heb ik jaargesprek qua salarisverhoging
dus niet nu ziek zijn
Hoe vind je het daar dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb morgen zoeen gesprekje over hoe ik het vind op m'n nieuwe stekkie.
Da's best goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben al sinds eind feb niet meer ziek geweest, en over anderhalve week heb ik jaargesprek qua salarisverhoging
dus niet nu ziek zijn
Nou, zeker als ik ergens niet op mn plek zit heb ik er doorgaans geen moeite mee om me iedere maand een keer een dag ziek te melden hoor, al is het maar voor een katerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's best goed. Ben al een jaar niet ziek geweest geloof ik
Ja leuk, alleen beetje weinig te doen af en toe. En als ik al wat te doen heb, ben ik er zo mee klaar. Uitzonderingen daar gelaten, wanneer bijvoorbeeld na afloop van de tentamenweek alle cijfers binnen komen en ik weer aan de cijferklopperij kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe vind je het daar dan?
Zolang ik ze niet hoef te geven en uit te rekenen vind ik het primaquote:
Dat is inderdaad waar; maar als je niet op je plek zit, moet je dat natuurlijk dan wel aangeven aan de baas enzo...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zeker als ik ergens niet op mn plek zit heb ik er doorgaans geen moeite mee om me iedere maand een keer een dag ziek te melden hoor, al is het maar voor een kater
Toen ik dat deed was zij er niet zo blij meequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar; maar als je niet op je plek zit, moet je dat natuurlijk dan wel aangeven aan de baas enzo...
Ik probeer het wel een beetje tactisch te brengenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen ik dat deed was zij er niet zo blij mee
Als iets me niet zint dan zeg ik het gewoon.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Kuukske het volgende:
Tact. Nergens voor nodig.
Nou ja, ik zal weleens vertellen wat er allemaal speelt of juist niet hoor, ik hou het gewoon niet langerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Kuukske het volgende:
Tact. Nergens voor nodig.
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik zal weleens vertellen wat er allemaal speelt of juist niet hoor, ik hou het gewoon niet langer
Zit af en toe al luidkeels te schelden op de afdeling
Middeleeuwse barbaren zijn het. Maar vergeet niet dat ze qua profeet, qua ontwikkeling en bewustwording via de zo belangrijke religie 600 jaar op de christelijke wereld achterlopen. Inquisitie anyone?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
[upd] Koerdisch meisje publiekelijk gestenigd
De tering
OMG fles, wie heeft je zo mishandeld?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Sterf echt hard met je kop in een touw aan een boom Prorail
Prorail dus. Morgen openen de VN een tribunaal voor zequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
OMG fles, wie heeft je zo mishandeld?![]()
het is iig zo dat als je de koran NIET leest en volgt, dat je dan dood en gevild en gefileerd moet tot ze je kunnen sorteren in een letterbak die gebouwd is volgens het Periodiek Systeem der Elementen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Is het niet meer dat de islam een haatdragende godsdienst is en als je de koran leest en volgt je wel gewelddadig moet zijn?
Minor detailquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Is het niet meer dat de islam een haatdragende godsdienst is en als je de koran leest en volgt je wel gewelddadig moet zijn?
Krijg de wankelende tegeltyfusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
Idd, die tegel gaat fles aanklagen wegens emotionele schade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |