Dat krijgen wij vanaf juni. Flexplekkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
weet je trouwens wat best wel vervelend is als je een dagje vrij neemt? Dat je werkplek ineens als flexplek geldt, en je dus eerst een kwartier aan het sleutelen bent om je buro en de stoel weer in ongeveer de juiste stand te krijgen
Dat wordt nog wat dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Flexplekken zuigen stiereballen in de hel
Nou ja, ik ben er gewoon niet zo blij mee eigenlijkquote:
dood?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, die met de pokken is toch maar naar huis gegaan
Ah mooi toch.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, die met de pokken is toch maar naar huis gegaan
Wat mij betreft hoeft ze ook niet meer terug te komen. Liever iemand daar die wel weet wat hij/zij doen moet en niet zo gruwelijk veel fouten maakt.quote:
Dat had ik sowieso al niet. En het is ook nog eens vakantietijd hier, dus geen gezeur met studenten.quote:
Hé geinig Flash!quote:
Betere werkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:43 schreef Tally het volgende:
Ze zijn hier boxen aan het testen het lijkt wel of in mn vibo nog in heb![]()
Of juist niet!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel lachen zijn trouwens, zeker als je dat dan met een paar meiden tegelijk hebt zegmaar. Dan is het boxen testen rap afgelopen denk ik
Ja of nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou wel lachen zijn trouwens, zeker als je dat dan met een paar meiden tegelijk hebt zegmaar. Dan is het boxen testen rap afgelopen denk ik
Waar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
Drukte alom hier.
dat is dat een heleboel mensen daar lopen waar jij wil dat ze NIET lopen.quote:
Ik begin wat later vandaag, als je t niet erg vindtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou wel een koud biertje weg kunnen tikken op het moment.
Dat ken ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is dat een heleboel mensen daar lopen waar jij wil dat ze NIET lopen.
Nouquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou wel een koud biertje weg kunnen tikken op het moment.
Nee, laat ik die vandaag nou thuis hebben gelaten.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, laat ik die vandaag nou thuis hebben gelaten.
Ik begin morgen al met een vrije ochtend dus misschien dat ik dan helderder ben bij het maken van keuzes inderdaad.quote:
Lekker, dat moet zeker schelen jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik begin morgen al met een vrije ochtend dus misschien dat ik dan helderder ben bij het maken van keuzes inderdaad.
Insecten schijnen heel goed eetbaar te zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoeen held ikke
Een leven gered
Van een grote tor die op zn ruggetje lag te spartelen
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
Insecten schijnen heel goed eetbaar te zijn
Dit was een hele grote met veel chitinequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Insecten schijnen heel goed eetbaar te zijn
Nachos met zoeen dipsausje is lekker bij bierquote:
Dat hoef je ook niet te weten, eten doe we het hier, gelukkig, toch nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was een hele grote met veel chitine
of weet ik hoe die knapperigheids-shizzle in die vleugelkleppigheid heet
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nachos met zoeen dipsausje is lekker bij bier
Hmmm hier heb ik wel een beetje moeite mee eigenlijk. Rekent u even mee? Een voetbalveld is gemiddeld 60 x 90 meter. Dat maakt een oppervlakte van 5400 m2. Een laag vuilnis van 3 meter hoog, "die nog weleens flink kan oplopen". Laten we zeggen: 5 meter dan. Dat is een volume aan vuilnis van 27.000 m3. Hoeveel mensen waren er in Amsterdam op straat voor koninginnedag? Zeg maar de bevolking (700k) plus de bezoekers (laten we zeggen 1 M) min de mensen die ergens anders heen gingen, thuisbleven, of te oud of te jong of te ziek waren om mee te feesten (zeker de helft van die 700k, zeg 400k). Dan houden we 1,3 miljoen mensen over die samen zorgen voor 27.000 kuub afval. Dat is toch ruim 20 liter afval per persoon.quote:De reinigingsdienst van Amsterdamse draait op volle toeren om de binnenstad weer schoon te maken na Koninginnedag. Tot dinsdagmiddag had de dienst al vele kubieke meters afval opgehaald. "Ongeveer een voetbalveld met een laag vuilnis van drie meter hoog", aldus een manager van de dienst. Omdat het schoonmaakwerk er voorlopig nog niet opzit, kan de hoeveelheid opgehaald afval nog wel eens flink oplopen. De reinigingsdienst begon maandagavond om 18.00 uur met puinruimen en werkte de hele nacht door.
Heb net maar een appelflap gehaaldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb wel honger nu het over eten gaat.
Treintickets naar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ik moet nog naar de drogist en wat internationale treintickets uit een automaat rallen en bier kopen en de afwas doen en en en en......
Have funquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis, ik heb het wel gezien voor vandaag
Oberhausenquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oberhausenen van daar gaan we verder met het Schönes Wochenende Ticket dwars door Duitsland heen
Dankquote:
Is te hopen dat het dan nog steeds of anders weer zulk weer is als nu, we gaan over 3 weken.quote:
Dan moet het zulk weer zijn. Zit ik ook daar hopelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is te hopen dat het dan nog steeds of anders weer zulk weer is als nu, we gaan over 3 weken.
Waar? Duitsland is groot hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet het zulk weer zijn. Zit ik ook daar hopelijk
Op het lijstje staan nu Bamberg, Regensburg en Passauquote:
ja, maar veel meer naar het westen. Bodensee, Zwitserse grens, Schaffhausen, dat soort plekkenquote:
Lekker de bergen inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar veel meer naar het westen. Bodensee, Zwitserse grens, Schaffhausen, dat soort plekken
Omdat ik dan niet het gevoel heb allerlei nuttigs te moeten doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo es?
Es hier even werken en dan ik lekker vrij zijn.quote:
Ik denk dat ik dan toch liever mijn bed ga opmakenquote:
Het was te proberen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef es70 het volgende:
Ik denk dat ik dan toch liever mijn bed ga opmaken(hoewel ik dat ook altijd een behoorlijke worstelpartij vind
). Zometeen. Als ik mijn thee op heb. Echt.
Hehe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook! Nouja, naar m'n ouders dan.
Rond een uur of 8/half 9 ga ik naar huis.
Ik ga mezelf naar de sportschool slepen. Maar echt zin heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna 17uur.. Tijd om dan naar huis te gaan.
Vanavond denk niet sporten, ben denk nog namoe ofzo
Boodschappen hoef ik vanavond niet te doen (zat vreet in huis), maar over 't sporten denk ik echt nog wel na vanavondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga mezelf naar de sportschool slepen. Maar echt zin heb ik ook niet.
En daarna nog boodschappen doen.. sigh.
De kinderen zijn je te vermoeiend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef es70 het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen weer gewoon mag werken.
oeps, pagina verversen is wel eens handig.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet het gevoel heb allerlei nuttigs te moeten doen. Ik werk dan immers al en doe vooral het noodzakelijke
.
Maar ik ben nog niet helemaal van God los en strijken ga ik dus echt niet doen vandaag.
Moet nog wel mijn bed opmaken, volgens mij is de sprei nu wel droog. Dat en koken, dan is het wel weer genoeg voor vandaag
.
Nee, niet eensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kinderen zijn je te vermoeiend?
Goedemiddag weer.was een beetje druk met vanalles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |