Ik heb geen idee wat er in Mein Kampf staat!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kom op je gelooft zelf toch niet dat hij het anders zou willen dan in mein kampf beschreven staat of wel?
Nou ja, het is de eerste keer dat ik dit bij de hand heb.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:18 schreef GewoneMan het volgende:
je bent de op vergetenje kan hem hier vinden
klik op de link in mijn 1e post copieer het post gedeelte (CTRL+C) en plak (CTRL+V) het in je eerste post nadat je op het edit icoontje geclickt hebt. en het topic is niet weg hoor... hij staat hierquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:20 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou ja, het is de eerste keer dat ik dit bij de hand heb.
En ik kon jouw slotpost ook niet meer vinden, want het hele topic was weg.
Nou, dat ligt toch wat genuanceerder. Israël is niet het meest gehate land vanwege de tweede wereldoorlog, maar geheel op eigen kracht en ondanks Hitler c.s... Het land heeft de afgelopen 49 jaar voldoende om zich heen lopen schoppen om veel vijanden te maken, allemaal na de tweede wereldoorlog en geheel zelf verzonnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja hoor daar hebben we de tweede WO weer.
Over iets tot de laatste druppel uitmelken gesproken...![]()
Jammer van het topic though.
Lijkt me niet. De Romeinen zijn teruggeslagen, als ik me goed herinner. Net iets te ver gereikt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:18 schreef Hathor het volgende:
Ik hen Iran zojuist verovert in Rome Total War, alleen heette het toen nog Perzie, telt dat ook?
Ah ja, ik bedoelde meer het inspelen op sentimenten van Ahmadinejad is Hitler, Iran is Nazi-Duitsland en het is 1938. Hoe vaak hebben we dat nu al niet gehoord? en dan uitspraken verkeerd vertalen en helemaal uit zijn verband trekken om dat vooral maar aan te tonen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, dat ligt toch wat genuanceerder. Israël is niet het meest gehate land vanwege de tweede wereldoorlog, maar geheel op eigen kracht en ondanks Hitler c.s... Het land heeft de afgelopen 49 jaar voldoende om zich heen lopen schoppen om veel vijanden te maken, allemaal na de tweede wereldoorlog en geheel zelf verzonnen.
Noem dan eens een oorlog waarin Israel als eerste zelf aanviel, en niet in reactie op raketten die op Israel werden afgeschoten, of troepen van landen die luid schreeuwden dat Israel vernietigt moet worden die richting grens marcheerden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:35 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, dat ligt toch wat genuanceerder. Israël is niet het meest gehate land vanwege de tweede wereldoorlog, maar geheel op eigen kracht en ondanks Hitler c.s... Het land heeft de afgelopen 49 jaar voldoende om zich heen lopen schoppen om veel vijanden te maken, allemaal na de tweede wereldoorlog en geheel zelf verzonnen.
hmm de suez crises bijvoorbeeld israel is echt geen schatje hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef Viajero het volgende:
[..]
Noem dan eens een oorlog waarin Israel als eerste zelf aanviel, en niet in reactie op raketten die op Israel werden afgeschoten, of troepen van landen die luid schreeuwden dat Israel vernietigt moet worden die richting grens marcheerden..
Het zijn toch echt de Arabieren die elke keer weer vol haat Israel aanvallen, niet andersom.
De enige twee landen die tot nu toe wel geleerd hebben hoe het moet zijn Egypte en Jordanie. En die hebben nadat ze het recht van Israel om te bestaan erkenden ook geen centje pijn meer gehad van Israel.
Dat had ik verwacht, dat de Suez crisis genoemd zou worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm de suez crises bijvoorbeeld israel is echt geen schatje hoor![]()
nee israel viel egypte aan in een complot met de fransen en engelsen om het suez kanaal terug te veroverenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat had ik verwacht, dat de Suez crisis genoemd zou worden.
Israel viel aan omdat Egypte al maanden aan het dreigen was Israel te vernietigen, en de Sinai militariseerde.
Dat Israel geen schatje is dat weet ik, en ze maken soms grove fouten, maar de agressie komt toch echt vrijwel altijd van Arabische kant.
Israel viel aan omdat Egypte een blokkade probeerde in te stellen van Israel. Niet alleen het kanaal, maar ook de Straat van Tiran werden gesloten voor Israelische schepen, en zelfs niet-Israelische schepen moesten garanderen dat ze niet naar Israel zouden varen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee israel viel egypte aan in een complot met de fransen en engelsen om het suez kanaal terug te veroveren
waar staan zijzelf?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:10 schreef -skippybal- het volgende:
Amerikaans rapport uitgekomen over terrorisme waar in Iran nummer 1 staat op landen die terreur sponsoren/steunen. What a surprise!!
Heel laag. Noem eens een terroristische organisatie die actief door de VS wordt ondersteund?quote:
De Mujahedin-e Khalgh among others...quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
Heel laag. Noem eens een terroristische organisatie die actief door de VS wordt ondersteund?
Eh Al Qaida werd gesponsord door de VS..quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef Viajero het volgende:
[..]
Heel laag. Noem eens een terroristische organisatie die actief door de VS wordt ondersteund?
Hoe lang is cuba al in oorlog met de VS ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:36 schreef Viajero het volgende:
Omdat Israel, zoals veel landen, afhankelijk was en is van import en export staat dit gelijk aan een oorlogsverklaring door Egypte.
Diep triest dat het bijna altijd vanuit israelisch / westers standpunt in onze media wordt gebracht en zoveel mensen het nog steeds als een absolute waarheid zien.quote:Heerlijk hoe geschiedenis altijd fout wordt uitgelegd als het om israel gaat
Heb je daar een link van?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De Mujahedin-e Khalgh among others...
Nee. Dit is feitelijk onjuist. De Mujahiddeen werden ondersteund door de CIA, omdat ze tegen de Russen vochten. Al Qaida is gevormd toen de CIA allang weer weg was uit Afghanistan, en de Mujahiddeen hebben flink gevochten tegen Al Qaida en de Taliban.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:23 schreef Eltron het volgende:
[..]
Eh Al Qaida werd gesponsord door de VS..
It has been said, CIA is funding the armed anti-government organization, including the Mujahedin-e Khalgh (MEK), a Kurdish group called Party for Free Life in Kurdistan (PJAK), and a blotchy/Sunni group called Jundallah. These groups have tried to destabilize the Islamic Regime by conducting terrorist operations inside Iran.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |