quote:
Ik niet. Wel vertrouwen in Chelsea, ook al ontbreekt de coolste en beste verdediger.quote:
Dat zijn dan de enige problemen die Chelsea vanavond niet heeftquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:01 schreef mcyodogg het volgende:
Op Chelsea-Liverpool na in 2002/2003, is dit misschien wel de belangrijkste wedstrijd uit de historie van de club, dus ik verwacht geen motivatieproblemen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Voor niemand.. neutrale toeschouwer laat de beste maar door gaan.
Volgens mij niet. Denk dat er geïmproveerd is door de blessure van Carvalho.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Speelt Essien wel vaker laatste man?
toen terry geblesseerd was wel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij is nou ook niet echt grootquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Denk dat er geïmproveerd is door de blessure van Carvalho.
Hij heeft Terry daar vervangen, gedurende de maanden dat Terry geblesseerd was. Aardig een tijdje dus. Maar het is geen echte centrale verdediger.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
kijk ff een paar posts omhoogquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling ?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry, het spijt me voor deze gruwelijke daad.
DROGBA!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef borisz het volgende:
Snoeks verslaat de wedstrijd
Mooi!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:15 schreef borisz het volgende:
Snoeks verslaat de wedstrijd
Frank SNoeks.......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:46 schreef Dos37 het volgende:
wat is dat voor Crouch opgehemel. Net of het pele zelf is.
pffffff pele is ook maar een mens hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:46 schreef Dos37 het volgende:
wat is dat voor Crouch opgehemel. Net of het pele zelf is.
Ik denk Evertquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie doet morgen commentaar?
ik zei ik DENK, zou goed kunnen dat morgen Vermeulen of Kooke het commentaar doet.quote:
Win je daar wedstrijden mee tegenwoordig dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:54 schreef Schimpie het volgende:
"De beste supporters ter wereld!" of "Wat een fantastisch lied!"
Eens isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:54 schreef Schimpie het volgende:
Dat ophemelen van Liverpool komt me ook de strot uit.
"De beste supporters ter wereld!" of "Wat een fantastisch lied!" verkondigen die commentatoren hier minsten 3 keer per wedstrijd.![]()
Iedereen is joling en gordon kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet erg druk hier voor een halve finale.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Soul79 het volgende:
Volgens mij gaat Chelsea het vrij makkelijk krijgen.
Liverpool heeft een aardige ploeg, maar met figuren als Kuijt, Zenden, Crouch en Bellamy komen ze voorin gewoon klasse tekort.
Ze zullen wel in Eindhoven zittenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet erg druk hier voor een halve finale.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Soul79 het volgende:
Volgens mij gaat Chelsea het vrij makkelijk krijgen.
Liverpool heeft een aardige ploeg, maar met figuren als Kuijt, Zenden, Crouch en Bellamy komen ze voorin gewoon klasse tekort.
Een United fan die voor Liverpool isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef Dos37 het volgende:
Nou nog 2x scoren
Doe dat nog eensquote:
Ik, ook wat een toeval.quote:
Alles is beter als Chelseaquote:
Hij doet ff 1 ding foutquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus .... die Kalou is ook niks waard
quote:
Ik zag het aankomen bedoel ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik, ook wat een toeval.
Meer mensen die zagen dat ie er in ging ?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik, ook wat een toeval.
Tuurlijk !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef g4st het volgende:
[..]
In Liverpool zullen ze idd met groot respect over "the big FC Oetreg" spreken
Ja maar ik had een kopbal verwachtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik, ook wat een toeval.
Ik ookquote:
Wat was de uitslag van die eerste wedstrijd ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
of kijkt joling en gordon anders weet ik het niet heur
iddquote:
Ik hoop het.quote:
Ja echt een lompe reclame is datquote:
Chelsea wil winnen, Liverpool wil winnen, ze gaan ervoor. ALLE REMMEN LOSCH!quote:
Orly ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hiddink hoopt op een verlenging.
hiddink hoopt op chelsea maar zegt verlenging om neutraal te lijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hiddink hoopt op een verlenging.
nog een keer speciaal voor jouquote:
Snap ik, Chelseaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef BigFire het volgende:
[..]
hiddink hoopt op chelsea maar zegt verlenging om neutraal te lijken
Daar dacht ik ook meteen aan, hopelijk maakt Liverpool het gewoon af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef BigFire het volgende:
[..]
hiddink hoopt op chelsea maar zegt verlenging om neutraal te lijken
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/O_RLY%3Fquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aan, hopelijk maakt Liverpool het gewoon af.
[..]
![]()
Daar hoop ik ook op ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Henkmanz het volgende:
laat liverpool maar naar de finale gaan, dan gaat manchester er morgen nog aan en krijgt Milan de wraak die ze verdienen >: )
Agger.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef venomsnake het volgende:
liverpool op voorsprong..![]()
wie heeft gescoord?
Agger gekkenhuis, lees terug of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef venomsnake het volgende:
liverpool op voorsprong..![]()
wie heeft gescoord?
Ook best, als AC um maar wint.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Liefst zie ik natuurlijk Chelsea - AC Milan
Lekker boeiend Tongquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Al weer 12 jaar geleden dat de hele wereld genoot van de halve finale Ajax - Bayern München
5-2quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Al weer 12 jaar geleden dat de hele wereld genoot van de halve finale Ajax - Bayern München
quote:
Dat eindigde in een 5-2 overwinning voor de amsterdammers?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Je hebt een prachtgoal gemist iigquote:
en vorige week van United - Milanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Slim uitgevoerd en erg goed ingeschoten. Was echt geen intikker hoor, ging een knap staaltje traptechniek aan vooraf.quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is pas een prachtgoal:
http://www.youtube.com/watch?v=ULiFOf9T64Y
Wereldkansen missen, zoals gewoonlijk.quote:
Liefst zie ik Liverpool - AC Milanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Liefst zie ik natuurlijk Chelsea - AC Milan
Beetje jammer dat ie nog steeds op 0 goals staat na zoveel wedstrijden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef Vakkie_W het volgende:
KUIJT~!!!
Ik vond die volley van matt Taylor van 40 meter beter anders, maar okeequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dit is pas een prachtgoal:
http://www.youtube.com/watch?v=ULiFOf9T64Y
Maakt toch niet uit als hij geel krijgtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
Geel voor Agger![]()
niet geschortst voor de finale .
Ja dat is echt een Liverpool goal (in de CL)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond die volley van matt Taylor van 40 meter beter anders, maar okee
Nie zeike, eye for an eye.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
schrale kut actie tegen Creouch
eventuele finale danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als hij geel krijgt
Ow joh ik zat in dat mooiste goals tournamentquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat is echt een Liverpool goal (in de CL)
Dat zou ik geen aanwinst noemenquote:
Ik mag toch zeggen dat ik dat geen aanwinst vindquote:
Watquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef duncannn het volgende:
kheb zoong evoel dat chelsea nog zoon kanker couter krijgt en dan scoort![]()
Nee man, dit wordt penalty schietenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef duncannn het volgende:
kheb zoong evoel dat chelsea nog zoon kanker couter krijgt en dan scoort![]()
Dan denk ik dat Chelsea een voordeel heeft met Cech als keeper.quote:
Dalijk de bal keihard tegen het hoofd van Cechquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Chelsea een voordeel heeft met Cech als keeper.
De wat ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef Soul79 het volgende:
Het is nogal hotseknots begonia voetbal nu.
Das een voetbal tournooiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef Soul79 het volgende:
Het is nogal hotseknots begonia voetbal nu.
Hotseknots begonia voetbal: flipperkastvoetbal (uitdrukking is van Bert Jacobs als ik me niet vergis)quote:
Oh, hij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hotseknots begonia voetbal: flipperkastvoetbal (uitdrukking is van Bert Jacobs als ik me niet vergis)
Ja, 1 goal en Liverpool is gezien, dan moeten ze 2 keer scoren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat Chelsea toch gaat winnen helaas
Baard in de keel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef g4st het volgende:
Waarom klinkt het gezang van L'pool altijd heel anders dan die van andere clubs?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
''Wie schoonheid wil zien gaat maar naar het museum ''
![]()
iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
De spanning valt in het niets bij zondag.
Klopt, we zullen nu nooit meer iets spannend vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
De spanning valt in het niets bij zondag.
de Drogba aanbidding is iig een stuk minderquote:
Ja idd, gelukkig. Maar die mislukte opeenstapeling van beeldspraken ... het lijkt Zevert welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef BigFire het volgende:
[..]
de Drogba aanbidding is iig een stuk minder
Pardonquote:
Daar klaag je echt elke livewedstrijd over.quote:
Je bedoeld voorbeelden uit het verleden ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja idd, gelukkig. Maar die mislukte opeenstapeling van beeldspraken ... het lijkt Zevert wel
Het geluid stónd uit, had het idd niet aan moeten zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Daar klaag je echt elke livewedstrijd over.
Zet dan je geluid uit en ga zelf zitten lullen tegen jezelf, huillie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |