iddquote:
Ik hoop het.quote:
Ja echt een lompe reclame is datquote:
Chelsea wil winnen, Liverpool wil winnen, ze gaan ervoor. ALLE REMMEN LOSCH!quote:
Orly ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hiddink hoopt op een verlenging.
hiddink hoopt op chelsea maar zegt verlenging om neutraal te lijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hiddink hoopt op een verlenging.
nog een keer speciaal voor jouquote:
Snap ik, Chelseaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef BigFire het volgende:
[..]
hiddink hoopt op chelsea maar zegt verlenging om neutraal te lijken
Daar dacht ik ook meteen aan, hopelijk maakt Liverpool het gewoon af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef BigFire het volgende:
[..]
hiddink hoopt op chelsea maar zegt verlenging om neutraal te lijken
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/O_RLY%3Fquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aan, hopelijk maakt Liverpool het gewoon af.
[..]
![]()
Daar hoop ik ook op ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Henkmanz het volgende:
laat liverpool maar naar de finale gaan, dan gaat manchester er morgen nog aan en krijgt Milan de wraak die ze verdienen >: )
Agger.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef venomsnake het volgende:
liverpool op voorsprong..![]()
wie heeft gescoord?
Agger gekkenhuis, lees terug of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef venomsnake het volgende:
liverpool op voorsprong..![]()
wie heeft gescoord?
Ook best, als AC um maar wint.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Liefst zie ik natuurlijk Chelsea - AC Milan
Lekker boeiend Tongquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Al weer 12 jaar geleden dat de hele wereld genoot van de halve finale Ajax - Bayern München
5-2quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
Al weer 12 jaar geleden dat de hele wereld genoot van de halve finale Ajax - Bayern München
quote:
Dat eindigde in een 5-2 overwinning voor de amsterdammers?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |