De wat ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef Soul79 het volgende:
Het is nogal hotseknots begonia voetbal nu.
Das een voetbal tournooiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:19 schreef Soul79 het volgende:
Het is nogal hotseknots begonia voetbal nu.
Hotseknots begonia voetbal: flipperkastvoetbal (uitdrukking is van Bert Jacobs als ik me niet vergis)quote:
Oh, hij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hotseknots begonia voetbal: flipperkastvoetbal (uitdrukking is van Bert Jacobs als ik me niet vergis)
Ja, 1 goal en Liverpool is gezien, dan moeten ze 2 keer scoren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik gok dat Chelsea toch gaat winnen helaas
Baard in de keel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:26 schreef g4st het volgende:
Waarom klinkt het gezang van L'pool altijd heel anders dan die van andere clubs?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
''Wie schoonheid wil zien gaat maar naar het museum ''
![]()
iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
De spanning valt in het niets bij zondag.
Klopt, we zullen nu nooit meer iets spannend vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:28 schreef Bruce117 het volgende:
De spanning valt in het niets bij zondag.
de Drogba aanbidding is iig een stuk minderquote:
Ja idd, gelukkig. Maar die mislukte opeenstapeling van beeldspraken ... het lijkt Zevert welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef BigFire het volgende:
[..]
de Drogba aanbidding is iig een stuk minder
Pardonquote:
Daar klaag je echt elke livewedstrijd over.quote:
Je bedoeld voorbeelden uit het verleden ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja idd, gelukkig. Maar die mislukte opeenstapeling van beeldspraken ... het lijkt Zevert wel
Het geluid stónd uit, had het idd niet aan moeten zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Panick het volgende:
[..]
Daar klaag je echt elke livewedstrijd over.
Zet dan je geluid uit en ga zelf zitten lullen tegen jezelf, huillie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |