abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54516335
Net uitgespeeld, echt een top game ! Beetje jammer dat ie zo kort is maar liever kwaliteit dan kwantiteit.

En nu de multi !
pi_54517527
Voor degenen die online spelen; punten haal je het makkelijkst in de Headquarters gamemode. Komt goed uit want dat is wat mij betreft ook de leukste gamemode

Connectieproblemen zijn weer verdwenen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54521501
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 21:23 schreef FJD het volgende:
Shadows of lighting uitzetten?
Geprobeerd maar sommige textures zijn dan gewoon helemaal zwart
quote:
Had ik ook, anti aliasing aanzetten?
Dat helpt wel, maar nog steeds zelfde probleem als hier boven.
pi_54526744
Even een vraagje voor de mensen die de multiplayer (al) spelen. Je kan zeker in het begin nog geen andere wapens kiezen? Kan enkel classes kiezen maar geen wapens.
pi_54526812
Trouwens
Voor de mensen die het spel illegaal hebben:
http://z15.invisionfree.c(...)x.php?showtopic=6196
Je kan dan spelen op gecrackte servers
pi_54527357
Kheb de snigleplayer uitgespeeld =)
Ik ben trouwens nu rang 30 dacht ik, wat is het hoogst haalbaar voordat je weer op 0 begint?
BlaDieBla
pi_54527463
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef FJD het volgende:
Voor degenen die online spelen; punten haal je het makkelijkst in de Headquarters gamemode. Komt goed uit want dat is wat mij betreft ook de leukste gamemode

Connectieproblemen zijn weer verdwenen.
Je haalt de meeste punten in de map Shipment, deathmatch en met shotgun.. Iemand had dat toen ik erin zat, hij haalde echt heel snel heel veel punten. (met de shotgun die je dacht ik op rang 31 kan)
BlaDieBla
pi_54530655
Net de singleplayer uitgespeeld. Nu vond dat ik de singleplayer van CoD2 al vrij kort, maar deze was naar mijn inziens nog korter.

Maar ik heb me goed vermaakt, als het internet hier een beetje goed werkt, ga ik aan de multiplayer beginnen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_54531184
quote:
Op donderdag 8 november 2007 23:39 schreef viezerdt het volgende:
nog nooit zo'n intense shooter gespeeld denk k . zit nu vast in het level in tjernobyl, worden me iets teveel ventjes om me heen gedropped door die kut helikopters . speel op hardened maar ben na tig keer hetzelfde stuk uit frustratie maar gestopt en nog ff 3 deathmatch potjes gedaan. morgen hopelijk uit en dan vol aan de mp.
Ik ben toen die heli's kwamen achter de plek gaan zitten waar die lui spawnen. Vanaf daar heb ik de hele tijd lopen sniperen.

Beetje jammer idd van de korte SP. Maar kan het einde nou op verschillende manieren aflopen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_54531862
Weer gezeik met de master server. Zo irritant
pi_54531897
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:56 schreef BartK. het volgende:

[..]

Beetje jammer idd van de korte SP. Maar kan het einde nou op verschillende manieren aflopen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je die heli gewoon niet kan raken of niet uit de lucht kan halen.
pi_54532455
Free for all is erg goed voor je aantal kills. Als je dus een bepaald aantal kills moet halen dan is dat de plaats om ze te halen
pi_54537307
Even 2 mooie headshots
heb nog meer pics. maar nog ff tijd vinden om te uploaden:

Afbeelding 1
Bloed vliegt mooi weg

en nog 1tje
Afbeelding 2
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_54537317
Gooooeddd....net met 32 man op Shipment. Wat een enorme chaos zeg! Wel heel veel punten kunnen scoren Belangrijkste is iig om de perk te nemen waarbij je een granaat laat droppen en een geweer te nemen met een flinke bak ammo.

4480XP, dat is op dit moment 1/3e van m'n totale XP
  zondag 11 november 2007 @ 23:48:14 #265
69994 seto
-|||--------|||-
pi_54540318
MP is echt nog een rommeltje, ben nu rank 35 maar erg tof is het niet.

Die grenade launchers waar je echt TE makkelijk mee kan killen, je soms dood gaat na 2 kogels waardoor je te defensief moet spelen en het veeeeeeel te hoge spray&pray-gehalte.

Hoop dat ze het nog competitief een beetje interessant kunnen maken met die PAM-mod.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_54541643
576 kills

welke gamemode is dat?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_54541743
Free for all. Was wel een zieke ronde en eigenlijk niet leuk. Handig voor de punten maar verder...

Free for all is denk ik toch wel m'n minst favoriete mode. Op 32p is het te kansloos voor woorden, je kunt geen fatsoenlijke afstand lopen, overal zitten spawnkillers en campers etc. etc.. Echt geen zak aan Geef mij maar de team vs team modes
pi_54544085
Ik vind Headquarters, Team Deathmatch & Ground War het leukst.

Maar dat zijn allemaal Team modes en als je bij mensen zit die niet weten wat ze doen is het minder leuk
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_54544107
Ground War? Die heb ik nog niet gezien

Vanavond liefhebbers voor een gezamenlijk rondje?
pi_54544677
Ik stem ervoor in. Ben nu Majoor (rang 34)
BlaDieBla
  maandag 12 november 2007 @ 18:37:18 #271
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_54555216
hoe zit dat met die rangs?
blijft dat op alle servers staan?
cd-wow is langzaam
  maandag 12 november 2007 @ 18:40:12 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54555281
Ik vind Free for all het leukst, maar niet alle maps. Heb vandaag twee hele nette potjes gespeeld. Bijna op lvl 11.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 november 2007 @ 18:53:43 #273
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54555559
ej, ik heb vandaag ook voor het eerst COD4 op de kop kunnen tikken voor de pc.
Net een paar minuten geleden begonnen en eerste indrukken: vet spel!

En weet iemand of er een verschil is of je nu met een XBox/PS3 e.d.online speelt of met een pc?(servers e.d) Reden is dat ik wat gasten in andere COD4 topics zag die online wilde spelen maar die deden het via de Xbox en mischien dat de servers e.d. voor online-gaming hetzelfde zijn. Iemand?
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  maandag 12 november 2007 @ 19:35:53 #274
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_54556537
xbox is niet gelijk aan pc... dat gaat niet samen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 12 november 2007 @ 19:39:46 #275
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_54556642
OMG wat gaaf

Moet alleen nieuwe grafische kaart hebben
X800 GTO is net niet wat je hiervoor nodig hebt blijkt
pi_54557644
Tip van de dag; vergeet niet om bij het MP gedeelte af en toe de server list te refreshen. De full refresh that is. Blijkbaar wordt de nieuwe lijst niet volledig geladen als je bv. het spel opnieuw opstart. Op dit moment zijn er ook een paar 60p servers online
pi_54557732
Guys, klaar voor de n00bvraag van het jaar? Ik ben eigenlijk niet zo'n gamer. Ben alleen ooit een maandje verslingerd geweest aan MoH:aa. Ik heb de required specs in de openings post gezien, maar zou ik zo'n game nou enigszins normaal kunnen spelen op een macbook? Thanks alvast!
pi_54558767
Net met 64 man online gespeeld
Hoe vet
pi_54559005
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:24 schreef Girth het volgende:
Guys, klaar voor de n00bvraag van het jaar? Ik ben eigenlijk niet zo'n gamer. Ben alleen ooit een maandje verslingerd geweest aan MoH:aa. Ik heb de required specs in de openings post gezien, maar zou ik zo'n game nou enigszins normaal kunnen spelen op een macbook? Thanks alvast!
Ik denk eigenlijk niet dat een macbook daar een videokaart heeft die goed genoeg is, maar ik zuo verkeerd kunnen zijn.

http://www.srtest.com
check deze link, dan zie je het snel genoeg (hij scant je pc op je settings)
  maandag 12 november 2007 @ 21:19:31 #280
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54559357
Hebben jullie dat ook bij die ene level(naam bennik ff kwijt) waar al die 3? 4? vlaggen om de vierkante meter staan met al die containers dat het met meer dan 30 man echt een ongeregeld schietzooitje wordt en men alleen maar elkaar met granaten bekogeld omdat je weet dat het toch altijd raak is?
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_54560454
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef thloreg het volgende:
Hebben jullie dat ook bij die ene level(naam bennik ff kwijt) waar al die 3? 4? vlaggen om de vierkante meter staan met al die containers dat het met meer dan 30 man echt een ongeregeld schietzooitje wordt en men alleen maar elkaar met granaten bekogeld omdat je weet dat het toch altijd raak is?
Wapen met veel ammo nemen, perk nemen waarbij je granaat laat vallen als je dood gaat. Spawnen, naar achter lopen, spawnkillen tot je doodgaat. Ga je dood dan maak je nog wat kills met je granaat en herhaal je dat trucje Gaat nergens over maar goed voor de punten
  maandag 12 november 2007 @ 22:24:54 #282
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54561498
Statswhore!

btw.. statssysteem is al gehacked
Kleine tweak en je bent generaal en hebt alle unlocks..
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_54562628
Echt een vet spel speelt mooi in op alle westerse angsten zowel moslimfanatisme, "bagdadgevechten", nukes en communisme gecombineerd . Hoe ze het geflikt hebben weet ik niet, maar het spel is echt dope.

Heb nog geen mp gedaan maar met de sp heb ik me al eventjes vermaakt. Het filmpje van de executie van El presidente en het einde zijn echt goed gedaan. Ook de vele originele missies (Chernobyl, Death from above, cargoship, nuke) maken het spel cool.

De dood-moves van je tegenstanders (wegkruipen, pistolen pakken enzo) en de afwijking bij het scherpschieten voegen echt toe aan realisme, ook de intense vuurgevechten zijn best scary soms (wederom Chernobyl, en dat dorpje).

Laatste missie vond ik niet zo moeilijk en intens en dat weggevertje (allerlaatste missie na credits) snap ik niet echt xD

Spoilers zo minimaal mogelijk gehouden
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_54562970
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef EricT het volgende:
Echt een vet spel speelt mooi in op alle westerse angsten zowel moslimfanatisme, "bagdadgevechten", nukes en communisme gecombineerd [afbeelding] . Hoe ze het geflikt hebben weet ik niet, maar het spel is echt dope.

Heb nog geen mp gedaan maar met de sp heb ik me al eventjes vermaakt. Het filmpje van de executie van El presidente en het einde zijn echt goed gedaan. Ook de vele originele missies (Chernobyl, Death from above, cargoship, nuke) maken het spel cool.

De dood-moves van je tegenstanders (wegkruipen, pistolen pakken enzo) en de afwijking bij het scherpschieten voegen echt toe aan realisme, ook de intense vuurgevechten zijn best scary soms (wederom Chernobyl, en dat dorpje).

Laatste missie vond ik niet zo moeilijk en intens en dat weggevertje (allerlaatste missie na credits) snap ik niet echt xD

Spoilers zo minimaal mogelijk gehouden [afbeelding]
Allerlaatste missie moet je binnen 2 minuten op de bovenste verdieping komen
pi_54563931
Als je arcade mode selecteert en dan de proloog speelt kan je uit 3 modes kiezen, alleen is dr nog maar 1 unlockt. Enig idee hoe je die unlockt?

Ook kan je her en der laptops vinden, iemand die daar meer over weet
pi_54563950
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Allerlaatste missie moet je binnen 2 minuten op de bovenste verdieping komen
In arcade heb ik 82.000 en een beetje gehaald
pi_54564387
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik las dat in een console review maar kreeg geen icoon toen ik in mijn game een laptop tegen kwam.. Er zaten wel al 3 kogelgaten in, dus misschien was ie niet goed genoeg meer
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 13 november 2007 @ 00:58:44 #288
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_54565908
quote:

ja
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_54566262
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 00:58 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

ja
und...
pi_54566833
ik had 8 laptops tijdens mijn 1e run, volgens mij las ik ergens dat die cheats unlocken...
.
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:06:39 #291
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_54576369
quote:
Als je arcade mode selecteert en dan de proloog speelt kan je uit 3 modes kiezen, alleen is dr nog maar 1 unlockt. Enig idee hoe je die unlockt?

Die 1e missie is de training, die kun je dus waarschijnlijk gewoon niet doen.
En de 3e is die rit in die auto als president, dus beetje niet-nuttig om die te kunnen doen.

Dr zijn 30 laptops ofzo, waarmee je iets van 8 cheats kunt unlocken dacht ik.

Voor dat cheat menu moet je tijdens het spelen op escape drukken -> Options -> Cheats, en dan zie je het vanzelf.
"The world is a mess and I just need to rule it!"
pi_54576986
Ik kwam vanmiddag al de eerste aimbotter tegen

btw..ik had vanmiddag ook een killing spree van 25 !! iets van 10 kills met air strike en 4 met chopper

hier is het bewijs.
BlaDieBla
pi_54578330
Haha ik ben je tegengekomen online volgens mij :p

Edit: Ja, ik sta ook in die screenshot Mindstate 5-0-3
pi_54579046
Op welke console kan ik nou het besten cod modern warfare spelen?
pi_54580072
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Seal_force het volgende:
Op je mobiel.

Ga kijken wat je het leukst vindt, spel is verder overal 99,9% hetzelfde.
.
pi_54580361
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Haha ik ben je tegengekomen online volgens mij :p

Edit: Ja, ik sta ook in die screenshot Mindstate 5-0-3
Moet ik wel wat naar beneden kijken haha, geintje hoor
Maar we kunnen wel een keertje een gezamelijk rondje doen, zoals FJD gister ook al voor nam.
Vanavond kan ik niet, moet trainen en nog wat voor school doen. Vrijdag heb ik de meeste tijd.
BlaDieBla
pi_54580619
Ik heb gister een rondje met een andere BoFer (Band of FOK!kers ) gespeeld (puur toeval) maar door de connectie moeilijkheden heb ik er verder geen oproep meer voor geplaats. Nu werkt het wel weer goed dus het kan weer. Jammere is wel dat ik vanaf donderdag weer 10 dagen op vakantie ben
pi_54585173
Ik hoop niet dat dit al is behandeld, maar om nu 12 pagina's te lezen gaat me iets te ver
Is het mogelijk om je stats te bewaren nadat je Cod 4 opnieuw geïnstalleerd hebt door bijvoorbeeld het mapje "players" te kopiëren en na de installatie weer terug te plaatsen?
pi_54585841
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef SR-71 het volgende:
Ik hoop niet dat dit al is behandeld, maar om nu 12 pagina's te lezen gaat me iets te ver
Is het mogelijk om je stats te bewaren nadat je Cod 4 opnieuw geïnstalleerd hebt door bijvoorbeeld het mapje "players" te kopiëren en na de installatie weer terug te plaatsen?
Stats staan volgens mij online hoor
Maar als je de map players kopieert sla je volgens mij alleen je profiel van offline gedeelte op
pi_54586422
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Seal_force het volgende:
Ikzelf heb een PS3 en PC, maar heb hem toch voor PC gekocht.

Het ligt er heel erg aan wat je zelf het fijnst vind, ik vind richten en schieten met een muis altijd nog fijner en heb hem daarom voor de PC gekocht. Als je meer houd van richten met een stick is de Xbox360 of PS3-versie misschien beter voor je

@wandeer: Ik zat er toen net in he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')