Geprobeerd maar sommige textures zijn dan gewoon helemaal zwartquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:23 schreef FJD het volgende:
Shadows of lighting uitzetten?
Dat helpt wel, maar nog steeds zelfde probleem als hier boven.quote:Had ik ook, anti aliasing aanzetten?
Je haalt de meeste punten in de map Shipment, deathmatch en met shotgun.. Iemand had dat toen ik erin zat, hij haalde echt heel snel heel veel punten. (met de shotgun die je dacht ik op rang 31 kan)quote:Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef FJD het volgende:
Voor degenen die online spelen; punten haal je het makkelijkst in de Headquarters gamemode. Komt goed uit want dat is wat mij betreft ook de leukste gamemode
Connectieproblemen zijn weer verdwenen.
Ik ben toen die heli's kwamen achter de plek gaan zitten waar die lui spawnen. Vanaf daar heb ik de hele tijd lopen sniperen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:39 schreef viezerdt het volgende:
nog nooit zo'n intense shooter gespeeld denk k. zit nu vast in het level in tjernobyl, worden me iets teveel ventjes om me heen gedropped door die kut helikopters
. speel op hardened maar ben na tig keer hetzelfde stuk uit frustratie maar gestopt en nog ff 3 deathmatch potjes gedaan. morgen hopelijk uit en dan vol aan de mp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op zondag 11 november 2007 17:56 schreef BartK. het volgende:
[..]
Beetje jammer idd van de korte SP. Maar kan het einde nou op verschillende manieren aflopen?Ik denk dat je die heli gewoon niet kan raken of niet uit de lucht kan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eigenlijk niet dat een macbook daar een videokaart heeft die goed genoeg is, maar ik zuo verkeerd kunnen zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 20:24 schreef Girth het volgende:
Guys, klaar voor de n00bvraag van het jaar? Ik ben eigenlijk niet zo'n gamer. Ben alleen ooit een maandje verslingerd geweest aan MoH:aa. Ik heb de required specs in de openings post gezien, maar zou ik zo'n game nou enigszins normaal kunnen spelen op een macbook? Thanks alvast!![]()
Wapen met veel ammo nemen, perk nemen waarbij je granaat laat vallen als je dood gaat. Spawnen, naar achter lopen, spawnkillen tot je doodgaat. Ga je dood dan maak je nog wat kills met je granaat en herhaal je dat trucjequote:Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef thloreg het volgende:
Hebben jullie dat ook bij die ene level(naam bennik ff kwijt) waar al die 3? 4? vlaggen om de vierkante meter staan met al die containers dat het met meer dan 30 man echt een ongeregeld schietzooitje wordt en men alleen maar elkaar met granaten bekogeld omdat je weet dat het toch altijd raak is?
Allerlaatste missie moet je binnen 2 minuten op de bovenste verdieping komenquote:Op maandag 12 november 2007 22:55 schreef EricT het volgende:
Echt een vet spel speelt mooi in op alle westerse angsten zowel moslimfanatisme, "bagdadgevechten", nukes en communisme gecombineerd [afbeelding] . Hoe ze het geflikt hebben weet ik niet, maar het spel is echt dope.
Heb nog geen mp gedaan maar met de sp heb ik me al eventjes vermaakt. Het filmpje van de executie van El presidente en het einde zijn echt goed gedaan. Ook de vele originele missies (Chernobyl, Death from above, cargoship, nuke) maken het spel cool.
De dood-moves van je tegenstanders (wegkruipen, pistolen pakken enzo) en de afwijking bij het scherpschieten voegen echt toe aan realisme, ook de intense vuurgevechten zijn best scary soms (wederom Chernobyl, en dat dorpje).
Laatste missie vond ik niet zo moeilijk en intens en dat weggevertje (allerlaatste missie na credits) snap ik niet echt xD
Spoilers zo minimaal mogelijk gehouden [afbeelding]
In arcade heb ik 82.000 en een beetje gehaaldquote:Op maandag 12 november 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Allerlaatste missie moet je binnen 2 minuten op de bovenste verdieping komen
Ik las dat in een console review maar kreeg geen icoon toen ik in mijn game een laptop tegen kwam.. Er zaten wel al 3 kogelgaten in, dus misschien was ie niet goed genoeg meerquote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ook kan je her en der laptops vinden, iemand die daar meer over weet
jaquote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die 1e missie is de training, die kun je dus waarschijnlijk gewoon niet doen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als je arcade mode selecteert en dan de proloog speelt kan je uit 3 modes kiezen, alleen is dr nog maar 1 unlockt. Enig idee hoe je die unlockt?
Op je mobiel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Seal_force het volgende:
Op welke console kan ik nou het besten cod modern warfare spelen?
Moet ik wel wat naar beneden kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:22 schreef Mindstate het volgende:
Haha ik ben je tegengekomen online volgens mij :p
Edit: Ja, ik sta ook in die screenshotMindstate 5-0-3
Stats staan volgens mij online hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:52 schreef SR-71 het volgende:
Ik hoop niet dat dit al is behandeld, maar om nu 12 pagina's te lezen gaat me iets te ver![]()
Is het mogelijk om je stats te bewaren nadat je Cod 4 opnieuw geïnstalleerd hebt door bijvoorbeeld het mapje "players" te kopiëren en na de installatie weer terug te plaatsen?
Ikzelf heb een PS3 en PC, maar heb hem toch voor PC gekocht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:52 schreef Seal_force het volgende:
Op welke console kan ik nou het besten cod modern warfare spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |