Geprobeerd maar sommige textures zijn dan gewoon helemaal zwartquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:23 schreef FJD het volgende:
Shadows of lighting uitzetten?
Dat helpt wel, maar nog steeds zelfde probleem als hier boven.quote:Had ik ook, anti aliasing aanzetten?
Je haalt de meeste punten in de map Shipment, deathmatch en met shotgun.. Iemand had dat toen ik erin zat, hij haalde echt heel snel heel veel punten. (met de shotgun die je dacht ik op rang 31 kan)quote:Op zondag 11 november 2007 00:53 schreef FJD het volgende:
Voor degenen die online spelen; punten haal je het makkelijkst in de Headquarters gamemode. Komt goed uit want dat is wat mij betreft ook de leukste gamemode
Connectieproblemen zijn weer verdwenen.
Ik ben toen die heli's kwamen achter de plek gaan zitten waar die lui spawnen. Vanaf daar heb ik de hele tijd lopen sniperen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:39 schreef viezerdt het volgende:
nog nooit zo'n intense shooter gespeeld denk k. zit nu vast in het level in tjernobyl, worden me iets teveel ventjes om me heen gedropped door die kut helikopters
. speel op hardened maar ben na tig keer hetzelfde stuk uit frustratie maar gestopt en nog ff 3 deathmatch potjes gedaan. morgen hopelijk uit en dan vol aan de mp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
quote:Op zondag 11 november 2007 17:56 schreef BartK. het volgende:
[..]
Beetje jammer idd van de korte SP. Maar kan het einde nou op verschillende manieren aflopen?Ik denk dat je die heli gewoon niet kan raken of niet uit de lucht kan halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |