Ow dus niet??quote:Op maandag 30 april 2007 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico en Jaap bestellen eten voor zichzelf alleen.. foei
Ik ben zeer jaloers op Amanda...quote:Op maandag 30 april 2007 19:43 schreef robert2006 het volgende:
stelletje jaloerse Hausfrauen, haha
Hij is bezig met tv maken en het lukt hem aardig gezien de reacties.quote:Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe serieus is Japio in die villa bezig om af te vallen![]()
Helemaal niet. Ben dus wel benieuwd naar de volgende smoes van Brian om hem er in te houden.quote:Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe serieus is Japio in die villa bezig om af te vallen![]()
Ik kreeg die indruk al dat het afvallen een wassen neus is voor hem om daar te zijn...oprotten dan maar met dat grote dikke kind kssjt terug naar de zandbakquote:Op maandag 30 april 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ben dus wel benieuwd naar de volgende smoes van Brian om hem er in te houden.
Helemaal eensquote:Op maandag 30 april 2007 20:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk al dat het afvallen een wassen neus is voor hem om daar te zijn...oprotten dan maar met dat grote dikke kind kssjt terug naar de zandbak![]()
Brian vraagt ook regelmatig aan Jaap of hij al getraind heeft. Hij ergert zich best wel aan het eetgedrag van Jaap.. wat dat betreft.. vreet je maar vol Jaap!!quote:Op maandag 30 april 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ben dus wel benieuwd naar de volgende smoes van Brian om hem er in te houden.
Moet piissenquote:Op maandag 30 april 2007 20:03 schreef easysatellite het volgende:
fontijn aan
De laatste dagen is hij weer helemaal ingezaktquote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef Rotterdammert het volgende:
is jaap z'n terror afgelopen?
Heb je daar reden toe dan?quote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben zeer jaloers op Amanda...![]()
Op der lichaam iig.![]()
Komt omdat iedereen hem om zijn acties uitlacht of gewoonweg niet reageert. De verwachte clashes blijven uit (af en toe met Natas maar dat is alles).quote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
De laatste dagen is hij weer helemaal ingezakt
En wat is zijn target?quote:Op maandag 30 april 2007 20:10 schreef pullup het volgende:
Huub is dus een kilo afgevallen in DGK tot nu toe
De rest daarmee ziekenquote:
Ik denk dat Syl haar reaktie (ze gaf aan dat dit nooit de echte Jaap kan zijn anders had hij niet zo'n leuke vriendin) hem op scherp heeft gezet, tenminste dat hoop ik maar. Misschien speelt hij nu een beetje de sul om straks weer te knallen.quote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef Rotterdammert het volgende:
is jaap z'n terror afgelopen?
Nou... Natasia krijgt hij aardig gek hoor. Die riep vanmiddag de hulp van de redactie in.quote:Op maandag 30 april 2007 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen hem om zijn acties uitlacht of gewoonweg niet reageert. De verwachte clashes blijven uit (af en toe met Natas maar dat is alles).
Goed nieuws.quote:Op maandag 30 april 2007 20:16 schreef demins het volgende:
Jaap lijkt geagiteerd!
dat speelt idd wel goed..... maar ik vind het een irritante gozerquote:Op maandag 30 april 2007 20:16 schreef demins het volgende:
Jaap lijkt geagiteerd!
Das kut ik had op vanavond neuken gewedquote:Op maandag 30 april 2007 20:20 schreef Mikaro het volgende:
Amanda is nu ook boos op Brian.
Heeft Jaap een leuke vriendin dan?quote:Op maandag 30 april 2007 20:12 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik denk dat Syl haar reaktie (ze gaf aan dat dit nooit de echte Jaap kan zijn anders had hij niet zo'n leuke vriendin) hem op scherp heeft gezet, tenminste dat hoop ik maar. Misschien speelt hij nu een beetje de sul om straks weer te knallen.
Volgens Syl wel en dat vind ik wel een betrouwbare bron..... van wat ik van haar gezien heb, heeft ze wel een vriendelijk gezicht maar meer weet ik niet.quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 30 april 2007 20:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat gevoel van humor van Japio...![]()
Iets tussen aubade en ovatie in! Jaap is een ware woordkunstenaar!quote:Op maandag 30 april 2007 20:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio wilde Amanda belachelijk maken en wilde haar een staande ovadegeven...
Ja dat stukje van de siliconen was dan wel weer grappig...quote:
Juist omdat hij er zo'n plezier in heeft!quote:Op maandag 30 april 2007 20:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ik(vind het zo'n kindernivo... waarschijnlijk omdat tie zijn eigen ook zooo leuk vind)
Peter?quote:Op maandag 30 april 2007 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Iets tussen aubade en ovatie in! Jaap is een ware woordkunstenaar!![]()
![]()
![]()
Een vriendelijk gezicht is dan ook echt wel het enige positieve. Heb je haar bezoekje en het huwelijksaanzoek niet gezien? De passie en romantiek vlogen met spetters om je oren....niet dus. Ging alleen maar over het spel. Syl heeft deze gesprekken dus niet gehoord.quote:Op maandag 30 april 2007 20:23 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Volgens Syl wel en dat vind ik wel een betrouwbare bron..... van wat ik van haar gezien heb, heeft ze wel een vriendelijk gezicht maar meer weet ik niet.
Misschien zie je dat goed..... 't is een spel.quote:Op maandag 30 april 2007 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een vriendelijk gezicht is dan ook echt wel het enige positieve. Heb je haar bezoekje en het huwelijksaanzoek niet gezien? De passie en romantiek vlogen met spetters om je oren....niet dus. Ging alleen maar over het spel. Syl heeft deze gesprekken dus niet gehoord.
Drankverbodquote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef easysatellite het volgende:
huub die keet never meer, waarom is dat?
Mag effe niet meer van achter.quote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef easysatellite het volgende:
huub die keet never meer, waarom is dat?
Nic zegt dat iemand het heeft verstopt, is dat zo?quote:Op maandag 30 april 2007 20:34 schreef Napster het volgende:
haha
Jaap is pissed omdat zn cola light weg is
Sukkel
Eric hoorde ik net.quote:Op maandag 30 april 2007 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nic zegt dat iemand het heeft verstopt, is dat zo?
ja, hij vertelde van de week dat hij teruggefloten is door achterquote:Op maandag 30 april 2007 20:35 schreef easysatellite het volgende:
[..]
serieus? wat stom! hij kan veel beter keten dan die ransjaap
Je ziet ook gelijk dat het een stuk rustiger is ... zo krijgen ze natuurlijk nooit voor elkaar dat er betaald gaat worden voor de streams.quote:Op maandag 30 april 2007 20:37 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, hij vertelde van de week dat hij teruggefloten is door achter
He he, eindelijk iemand die begrijpt dat het gescript is , deze shitzooi.quote:Op maandag 30 april 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
Jaap belt de redactie <geluid weg>
Als hij ophangt , zegt hij: "Jippieeee. Ik ben zo blij, ik ga extra vceel ruzie maken!"
Dan blijkft Jaap's cola light weg.
Hij reageert heel pissig, en belt de redactie.
"Ik had die cola fokking met m'n naam er op besteld.
Kankerzooi. Godver.
Ik had het fokking met m'n naam besteld, stelletje idioten! "
En hoe hard zo'n bezem tegenwoordigquote:Op maandag 30 april 2007 20:37 schreef Mikaro het volgende:
Ik vind het maar nep, dat gescheld.
Echte mannen maken zelf wind bij het surfen!quote:Op maandag 30 april 2007 20:37 schreef Soury het volgende:
Echte mannen drinken tegenwoordig Cola DARK
Echte mannen bestaan niet zo ook echte vrouwen...allemaal een grote fake real live show..quote:Op maandag 30 april 2007 20:39 schreef demins het volgende:
[..]
Echte mannen maken zelf wind bij het surfen!
Lieverd je moet es achter die PC vandaanquote:Op maandag 30 april 2007 20:41 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Echte mannen bestaan niet zo ook echte vrouwen...allemaal een grote fake real live show..
En waarom dan ?quote:Op maandag 30 april 2007 20:44 schreef beequeen het volgende:
AmanDel bestelt nu haar pil, helemaal vergeten.......gossie.
Lieverd nog wel...dank je...wanneer gaan we daten dan??? ennuh...kom net binnen rollen hoor darling...daarbij...wat heeft mijn opmerking met de jouwe ingodsnaam te maken.??quote:Op maandag 30 april 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieverd je moet es achter die PC vandaan![]()
Nou nouquote:Op maandag 30 april 2007 20:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lieverd nog wel...dank je...wanneer gaan we daten dan??? ennuh...kom net binnen rollen hoor darling...daarbij...wat heeft mijn opmerking met de jouwe ingodsnaam te maken.??
Ja en ? Zijn condooms niet handiger met al dat geneuk met iedereenquote:
Stelletje gekken zijn het!quote:
Je was me net voorquote:
Brian kwam... luisterde en liep weer weg.... pffff die minuut in beeld was ook wel weer genoegquote:Op maandag 30 april 2007 20:49 schreef demins het volgende:
WAAR IS BRIAN???
Bungeld toch niet ergens ?quote:Op maandag 30 april 2007 20:49 schreef demins het volgende:
WAAR IS BRIAN???
Die zit para te worden in de prive kamerquote:Op maandag 30 april 2007 20:49 schreef demins het volgende:
WAAR IS BRIAN???
Een groot fake gebeuren......Brainless weet allang dat het niet echt is.quote:Op maandag 30 april 2007 20:50 schreef Rotterdammert het volgende:
jaap weet al dat ie eruit gaat, anders zeg je dat toch niet over brian?
Het is een GIGANT!!!quote:Op maandag 30 april 2007 20:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Stelletje gekken zijn het!Jaap zet de toon en de rest volgt braaf.
![]()
Die is op dit moment de rustigste van allemaal.Chapeau Brainquote:Op maandag 30 april 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Die zit para te worden in de prive kamer
Misschien zijn er wel filmpjes van de saaiheid van vandaag!quote:Op maandag 30 april 2007 20:52 schreef Kaleddis het volgende:
Pffftttt, de saaiheid van vandaag was een stuk beter te pruimen dan dit infantiele gedoe![]()
Huub zei dat hij 400+ reacties op het Telegraaf artikel over zijn zelfmoord-dreigement aan het bekijken is. Ik zie hem op de Telegraaf site met knippen-plakken stukken overnemen.quote:Op maandag 30 april 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Die zit para te worden in de prive kamer
Goed planquote:Op maandag 30 april 2007 20:54 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel filmpjes van de saaiheid van vandaag!![]()
Dat zegt Natasia mij iets teveel.het raakt haar dus weldegelijk.quote:Op maandag 30 april 2007 20:54 schreef demins het volgende:
JIJ RAAKT MIJ NIET!
JIJ RAAKT MIJ NIET!
JIJ RAAKT MIJ NIET!
JIJ RAAKT MIJ NIET!
JIJ RAAKT MIJ NIET!
JIJ RAAKT MIJ NIET!
Als ze gaat lachen is het nog erger, ik moet dan altijd aan de heks van Hans en Grietje denken.quote:Op maandag 30 april 2007 20:54 schreef Dagguzz het volgende:
Wat is die Natas toch ook een pleurus wijf!. En als dat mens eenmaal gaat praten...![]()
goh, wat heb ik een hekel aan dat mens
http://www.telegraaf.nl/prive/article62744291.ece?cid=rssquote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef Dagguzz het volgende:
heeft iemand misschien ff die link naar dat artikel in de Telegraaf?![]()
Het zijn net kinderen. Je ziet ze rotzooien en je weet dat het zo fout gaat.quote:
Deze ?quote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef Dagguzz het volgende:
heeft iemand misschien ff die link naar dat artikel in de Telegraaf?![]()
Volgens mij zit er niet zoveel verschil in, toen ze erin kwam en nu.quote:Op maandag 30 april 2007 21:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda is in die korte tijd DGK qua uiterlijk 30 jaar ouder geworden
quote:Op maandag 30 april 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/article62744291.ece?cid=rss
Hij is best een lafbekje nuquote:Op maandag 30 april 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian heeft een hoger stemmetje, para
Jep, die bedoelde ik. thnx!quote:Op maandag 30 april 2007 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze ?
http://www.telegraaf.nl/p(...)uden_Kooi.html?p=4,1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |