Peter?quote:Op maandag 30 april 2007 20:25 schreef demins het volgende:
[..]
Iets tussen aubade en ovatie in! Jaap is een ware woordkunstenaar!![]()
![]()
![]()
Een vriendelijk gezicht is dan ook echt wel het enige positieve. Heb je haar bezoekje en het huwelijksaanzoek niet gezien? De passie en romantiek vlogen met spetters om je oren....niet dus. Ging alleen maar over het spel. Syl heeft deze gesprekken dus niet gehoord.quote:Op maandag 30 april 2007 20:23 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Volgens Syl wel en dat vind ik wel een betrouwbare bron..... van wat ik van haar gezien heb, heeft ze wel een vriendelijk gezicht maar meer weet ik niet.
Misschien zie je dat goed..... 't is een spel.quote:Op maandag 30 april 2007 20:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een vriendelijk gezicht is dan ook echt wel het enige positieve. Heb je haar bezoekje en het huwelijksaanzoek niet gezien? De passie en romantiek vlogen met spetters om je oren....niet dus. Ging alleen maar over het spel. Syl heeft deze gesprekken dus niet gehoord.
Drankverbodquote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef easysatellite het volgende:
huub die keet never meer, waarom is dat?
Mag effe niet meer van achter.quote:Op maandag 30 april 2007 20:31 schreef easysatellite het volgende:
huub die keet never meer, waarom is dat?
Nic zegt dat iemand het heeft verstopt, is dat zo?quote:Op maandag 30 april 2007 20:34 schreef Napster het volgende:
haha
Jaap is pissed omdat zn cola light weg is
Sukkel
Eric hoorde ik net.quote:Op maandag 30 april 2007 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nic zegt dat iemand het heeft verstopt, is dat zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |