Ow dus niet??quote:Op maandag 30 april 2007 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Nico en Jaap bestellen eten voor zichzelf alleen.. foei
Ik ben zeer jaloers op Amanda...quote:Op maandag 30 april 2007 19:43 schreef robert2006 het volgende:
stelletje jaloerse Hausfrauen, haha
Hij is bezig met tv maken en het lukt hem aardig gezien de reacties.quote:Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe serieus is Japio in die villa bezig om af te vallen![]()
Helemaal niet. Ben dus wel benieuwd naar de volgende smoes van Brian om hem er in te houden.quote:Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe serieus is Japio in die villa bezig om af te vallen![]()
Ik kreeg die indruk al dat het afvallen een wassen neus is voor hem om daar te zijn...oprotten dan maar met dat grote dikke kind kssjt terug naar de zandbakquote:Op maandag 30 april 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ben dus wel benieuwd naar de volgende smoes van Brian om hem er in te houden.
Helemaal eensquote:Op maandag 30 april 2007 20:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk al dat het afvallen een wassen neus is voor hem om daar te zijn...oprotten dan maar met dat grote dikke kind kssjt terug naar de zandbak![]()
Brian vraagt ook regelmatig aan Jaap of hij al getraind heeft. Hij ergert zich best wel aan het eetgedrag van Jaap.. wat dat betreft.. vreet je maar vol Jaap!!quote:Op maandag 30 april 2007 19:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ben dus wel benieuwd naar de volgende smoes van Brian om hem er in te houden.
Moet piissenquote:Op maandag 30 april 2007 20:03 schreef easysatellite het volgende:
fontijn aan
De laatste dagen is hij weer helemaal ingezaktquote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef Rotterdammert het volgende:
is jaap z'n terror afgelopen?
Heb je daar reden toe dan?quote:Op maandag 30 april 2007 19:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben zeer jaloers op Amanda...![]()
Op der lichaam iig.![]()
Komt omdat iedereen hem om zijn acties uitlacht of gewoonweg niet reageert. De verwachte clashes blijven uit (af en toe met Natas maar dat is alles).quote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
De laatste dagen is hij weer helemaal ingezakt
En wat is zijn target?quote:Op maandag 30 april 2007 20:10 schreef pullup het volgende:
Huub is dus een kilo afgevallen in DGK tot nu toe
De rest daarmee ziekenquote:
Ik denk dat Syl haar reaktie (ze gaf aan dat dit nooit de echte Jaap kan zijn anders had hij niet zo'n leuke vriendin) hem op scherp heeft gezet, tenminste dat hoop ik maar. Misschien speelt hij nu een beetje de sul om straks weer te knallen.quote:Op maandag 30 april 2007 20:04 schreef Rotterdammert het volgende:
is jaap z'n terror afgelopen?
Nou... Natasia krijgt hij aardig gek hoor. Die riep vanmiddag de hulp van de redactie in.quote:Op maandag 30 april 2007 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen hem om zijn acties uitlacht of gewoonweg niet reageert. De verwachte clashes blijven uit (af en toe met Natas maar dat is alles).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |