Best welquote:
Who cares? Wie is de fraulein in jouw avatar?quote:Op maandag 30 april 2007 16:02 schreef doppelgänger het volgende:
wie is zij überhaupt?
Zorg trouwens eerst ff voor je eigen data-verkeer..quote:Op maandag 30 april 2007 15:30 schreef Straatneger het volgende:
het gaat dus om deze:
[afbeelding]
ik wil graag dat al die andere klote users een andere avatar nemen
Klopt, ik iriteer me al wel langer als 4 dagen aan die usericon...quote:Op maandag 30 april 2007 18:22 schreef Jordy-B het volgende:
Zullen we de 'toestemming' om dat usericon te gebruiken, maar gewoon geven aan degene die het eerst was? Dus niet aan Iemand die geregistreerd is op donderdag 26 april 2007 @ 19:19, want dat usericon is volgens mij al een maandje te zien op Fok!
Gewoon renamenquote:Op maandag 30 april 2007 17:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Zorg trouwens eerst ff voor je eigen data-verkeer..![]()
Vervangen met Tubgirlquote:Op maandag 30 april 2007 17:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Zorg trouwens eerst ff voor je eigen data-verkeer..![]()
Zou niet zo slim zijnquote:
Zei ik ook al tegen hem jaquote:
Van mij mag iedereen dat logo houden hoor..quote:Op maandag 30 april 2007 15:30 schreef Straatneger het volgende:
het gaat dus om deze:
[afbeelding]
Go away noobquote:Op maandag 30 april 2007 15:30 schreef Straatneger het volgende:
het gaat dus om deze:
[afbeelding]
Daarom.. ik laat ze gewoon gratis reclame maken..quote:Op maandag 30 april 2007 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik al eens gedaan tegen avatar jattersmaar toen kreeg ik een waarschuwing
Dat is de rekening die nog open staat voor het onvrijwillig kapen van mijn dataverkeer..quote:Op maandag 30 april 2007 22:24 schreef Jonathon het volgende:
Misschien krijgen die wel geld van gamehost, soort sluipreclame zegmaar![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 22:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is de rekening die nog open staat voor het onvrijwillig kapen van mijn dataverkeer..![]()
![]()
iig niet die spook op jouw avatarquote:Op maandag 30 april 2007 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
wat voor avatar was het eerst dan
Gamehost is van hem (ursel)quote:Op maandag 30 april 2007 22:29 schreef Jonathon het volgende:
En dan nog ga je reclame maken voor ze![]()
[..]
wie dan wel?quote:Op maandag 30 april 2007 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij was niet eens de eerste kloon met deze avatar![]()
die van jou is mijn opstart schermquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:05 schreef Angeren het volgende:
mijn avatar is ook gejat door een andere persoon op fok![]()
Ik heb die van jou al in vele varianten voorbij zien komen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef Wisheh het volgende:
ik heb ook al 2 users gezien met mijn avater, beetje sneu hoor...weer origineel en jat niet die van mij
dat zou goed kunnen want er zijn idd vele varianten, maar deze die ik heb die had ik nog nergens gezien...en nu dus wel door 2 users...en weet je wat het mooie is? 1 van de icon dieven zet er ook nog heel leuk bij ook van deze user icon is gejat in zijn tekst bij het iconquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heb die van jou al in vele varianten voorbij zien komen..
geen kloon zegt iequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
[..]
wie dan wel?
en ik ben geen kloon btw
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:03 schreef Wisheh het volgende:
[..]
dat zou goed kunnen want er zijn idd vele varianten, maar deze die ik heb die had ik nog nergens gezien...en nu dus wel door 2 users...en weet je wat het mooie is? 1 van de icon dieven zet er ook nog heel leuk bij ook van deze user icon is gejat in zijn tekst bij het icon![]()
![]()
![]()
Leugenaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:19 schreef Straatneger het volgende:
[..]
wie dan wel?
en ik ben geen kloon btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |