Best welquote:
Who cares? Wie is de fraulein in jouw avatar?quote:Op maandag 30 april 2007 16:02 schreef doppelgänger het volgende:
wie is zij überhaupt?
Zorg trouwens eerst ff voor je eigen data-verkeer..quote:Op maandag 30 april 2007 15:30 schreef Straatneger het volgende:
het gaat dus om deze:
[afbeelding]
ik wil graag dat al die andere klote users een andere avatar nemen
Klopt, ik iriteer me al wel langer als 4 dagen aan die usericon...quote:Op maandag 30 april 2007 18:22 schreef Jordy-B het volgende:
Zullen we de 'toestemming' om dat usericon te gebruiken, maar gewoon geven aan degene die het eerst was? Dus niet aan Iemand die geregistreerd is op donderdag 26 april 2007 @ 19:19, want dat usericon is volgens mij al een maandje te zien op Fok!
Gewoon renamenquote:Op maandag 30 april 2007 17:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Zorg trouwens eerst ff voor je eigen data-verkeer..![]()
Vervangen met Tubgirlquote:Op maandag 30 april 2007 17:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Zorg trouwens eerst ff voor je eigen data-verkeer..![]()
Zou niet zo slim zijnquote:
Zei ik ook al tegen hem jaquote:
Van mij mag iedereen dat logo houden hoor..quote:Op maandag 30 april 2007 15:30 schreef Straatneger het volgende:
het gaat dus om deze:
[afbeelding]
Go away noobquote:Op maandag 30 april 2007 15:30 schreef Straatneger het volgende:
het gaat dus om deze:
[afbeelding]
Daarom.. ik laat ze gewoon gratis reclame maken..quote:Op maandag 30 april 2007 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik al eens gedaan tegen avatar jattersmaar toen kreeg ik een waarschuwing
Dat is de rekening die nog open staat voor het onvrijwillig kapen van mijn dataverkeer..quote:Op maandag 30 april 2007 22:24 schreef Jonathon het volgende:
Misschien krijgen die wel geld van gamehost, soort sluipreclame zegmaar![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 22:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is de rekening die nog open staat voor het onvrijwillig kapen van mijn dataverkeer..![]()
![]()
iig niet die spook op jouw avatarquote:Op maandag 30 april 2007 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
wat voor avatar was het eerst dan
Gamehost is van hem (ursel)quote:Op maandag 30 april 2007 22:29 schreef Jonathon het volgende:
En dan nog ga je reclame maken voor ze![]()
[..]
wie dan wel?quote:Op maandag 30 april 2007 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij was niet eens de eerste kloon met deze avatar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |