]http://forum.fok.nl/topic/1005607[/quote][/url]quote:Op donderdag 26 april 2007 14:06 schreef Triggershot het volgende:
Kan dit niet in:
[url=http://forum.fok.nl/topic/1005607
deze gaat over argumeten de andere kant op.quote:
Maar kunnen ook gelovigen in reageren waarom ze tegen de argumenten ingaan...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:10 schreef slaveloos het volgende:
deze gaat over argumeten de andere kant op.
godsbewijzen lijkt me een beetje sterk, aanwijzingen zou ik eerder bedoelen. zin hebben vind ik erg vaag, maar als je goede argumenten hebt waarom het zin heeft hoor ik die ook graag.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wil je Godsbewijzen of redenen waarom geloven zin heeft?
thanks, gooi maar dicht als er niks uitkomt hoor. Ik ben vrij nieuw in WFL.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar kunnen ook gelovigen in reageren waarom ze tegen de argumenten ingaan...
Maar goed, jouw topic, jij bent the boss
is dat een argument? Zal je iets beter uit moeten leggen als je daar een argument inziet.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:10 schreef Aitan het volgende:
Eeuwige niets of eeuwige iets, Wat vind je enger?
Geef maar even een gilletje naar [WFL Feedback #24] Akersloot is weer wat anders. als je hulp nodig hebt, of het niet gaat zoals je wenst.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:13 schreef slaveloos het volgende:
[..]
thanks, gooi maar dicht als er niks uitkomt hoor. Ik ben vrij nieuw in WFL.
Als God jou zelf de overtuiging geeft dat Hij bestaat, dan is DAT het belangrijkste argument om te gaan geloven. Blijkbaar wil je dat niet als antwoord, omdat je zegt: "En dan niet ik voel dat het zo is." Je kunt denken aan:quote:Op donderdag 26 april 2007 14:02 schreef slaveloos het volgende: