Geen biertje maar colaatje graag!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
OepsIk heb je echt niet gezien!
Kom je van de week biertje pakken? Grolsch ligt koud.
Dat is allemaal geregeld, wij hebben een goede domineequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
en geef goed door hoe laat je trouwt! Niet zoals bij ons dat de priester dacht dat we een uur later gingen trouwen en dus gewoon te laat was.
Cola heb ik ook voor je hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen biertje maar colaatje graag!
Ik PM je van de week even voor het adres
Met die bevestiging mensen om de oren slaan.. Kom nou![]()
En je schoenen
Die waren bij mij eerder dan mn jurk
We hebben al een keer uitgelegd wat hiermee bedoeld werd geloof ik...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef amaranta het volgende:
Ik wil nog even 1 keer terugkomen op de hele discussie, en ik wil daarbij een post aanhalen uit het vorige topic.
Natuurlijk ben ik blij dat ze erbij was. En ik begrijp ook dat ze het geld niet kan missen. Liever had ik dan niks gehad of gewoon een cadeautje. IPV 10 euro in een enveloppe. Het staat echt raar hoor als je dat open maakt. Maargoed, het schijnt dus dat er 25 inzat.
Anyway, de post die ik wil aanhalen is
[..]
Dit vind ik nog veel erger dan zeiken over 10 euro. Het houden van een receptie omdat je dan ook geld krijgt..
Sorry tara dat ik jou aanhaal maar jij was degene die dit schreef.
Om precies deze reden hebben wij GEEN receptie gedaan. Je bent welkom of je bent het niet. En wij hebben helemaal geen mensen uitgenodigd die we er niet bij wilden onder het mom van, dan krijgen we een cadeau.
Ik vind het jammer dat k nu als gierig overkom want dat ben ik zeker niet. Anyway, ik wil er zelf geen woorden meer vuil aan maken.
Ik heb een leuke dag gehad en een verslag met fotos volgen nog.
Nou, het is echt gewoon een misser van die zaak: in januari bij het eerste keer vermaken was het duidelijk dat ze te groot waren en zijn ze vergeten ze opnieuw te bestellen, dus dat is pas veel later gedaan. Ja, en nu is het mei en wil iedereen schoenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat van die schoenen vind ik echt ongelooflijk
Ik hoop dat ze je ergens in de buurt van dienst kunnen zijn troelie!
wees blij... die van ons was echt raar... en sloeg notabene de helft over..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is allemaal geregeld, wij hebben een goede dominee
Wat voor schoenen zijn het en welke maat heb je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef Troel het volgende:
Kerk is gelukkig geregeld
schoenen nog niet
In de omgeving hier zijn die ook niet op voorraad
maat 41 van Sophie Sposa, model evelin in het ivoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat voor schoenen zijn het en welke maat heb je?
Mijn schoenen zijn ook ivoor kleurig en hangen volgens mij er tussen in qua schoen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
maat 41 van Sophie Sposa, model evelin in het ivoor.
En anders maat 41 van Rainbow, model Gail in ivoor
Superquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn ook ivoor kleurig en hangen volgens mij er tussen in qua schoen..
Heeft van beide wel iets weg.. Het is maat 40 of 41..
Ik kijk vanavond even voor je.. Mochten ze niet op tijd zijn en je past mijn schoen kan je die altijd lenen!
hier in de omg eindhoven kun je ann & john bellen, mariage in geldrop en bruidshuis diana (weet neit waar die ligt).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:07 schreef Troel het volgende:
Ik ben nu zelf rond Breda aan het bellen, daar zitten nog een aantal grote zaken.
Ik zou er toch mee teruggaan. Ik ken iemand die mocht kiezen tussen haar geld terug of nieuwe schoenen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef amaranta het volgende:
Mijn schoenen zijn overigens al kapot. Heb denk ik met de voorkant ergens tegenaan gezeten en er is een stukje leer van het topje. Nouja, ga ze denk ik toch niet meer dragen...
ook al nadat ze gedragen waren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou er toch mee teruggaan. Ik ken iemand die mocht kiezen tussen haar geld terug of nieuwe schoenen...
Yep. Je mag een bepaalde kwaliteit verwachten van zulke schoenen vertelden ze haar. Dat houdt in dat ze langer dan een dagje mee moeten kunnen. Maar ik weet niet of zij toevallig geluk heeft gehad. Ik zou er sowieso mee terug gaan in elk geval, die dingen kosten toch meer dan 100 euro meestal.quote:
ja het zat rond de 100 euro inderdaad. Bedankt voor de tip, rij er morgen even langs denk ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep. Je mag een bepaalde kwaliteit verwachten van zulke schoenen vertelden ze haar. Dat houdt in dat ze langer dan een dagje mee moeten kunnen. Maar ik weet niet of zij toevallig geluk heeft gehad. Ik zou er sowieso mee terug gaan in elk geval, die dingen kosten toch meer dan 100 euro meestal.
Lullig? Die hoort er voor te zorgen dat ze op tijd zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:25 schreef Troel het volgende:
OK, in Breda hadden ze de Gail schoenen, dus heb die maar gelijk gekochtZe gaan ze zelfs voor me opsturen!
Lullig voor mijn bruidsmodezaak, maar ja, nog meer stress erbij hoeft niet van mij hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |