Sara slaapt vanavond bij opa en oma (manlief is op scoutingkamp en zo heb ik eens lekker een nachtje en ochtendje helemaal voor mezelf
![]()
) alleen belde ik oma net op, die wou mij net bellen want Sara is nog steeds wakker en gaat helemaal door het lint als ze haar in bedje doen...
Ik heb afgesproken dat als ze over een half uurtje nog wakker is, dat ik haar dan ophaal. Maar dit zijn we echt helemaal niet gewend! Sara sliep voorheen best vaak bij opa en oma, de laaste tijd wat minder omdat oma momenteel chemo's krijgt voor kanker. Maar vorige maand heeft ze er nog een nachtje geslapen, en het is nog nooit een probleem geweest! Echt mijn meiske sliep overal altijd zonder problemen.
Afgelopen week op de bruiloft had ze hetzelfde, doodsbang was ze in haar campingbedje en toen is ze de hele avond opgeweest.
Wat dit nou ineens is? Is dit herkenbaar? Ik haal d'r strakjes gewoon op als ze niet slaapt, het is ook helemaal geen probleem verder, maar ik vind het wel raar!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje