abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:24:45 #101
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49272862
Nu alweer!
Dag Demi.. Tot gauw bij de peuters!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:35:42 #102
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49273251
Demi gefeliciteerd!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 22:09:26 #103
105850 Fuente
mamamuts
pi_49284059
Sara slaapt vanavond bij opa en oma (manlief is op scoutingkamp en zo heb ik eens lekker een nachtje en ochtendje helemaal voor mezelf ) alleen belde ik oma net op, die wou mij net bellen want Sara is nog steeds wakker en gaat helemaal door het lint als ze haar in bedje doen...
Ik heb afgesproken dat als ze over een half uurtje nog wakker is, dat ik haar dan ophaal. Maar dit zijn we echt helemaal niet gewend! Sara sliep voorheen best vaak bij opa en oma, de laaste tijd wat minder omdat oma momenteel chemo's krijgt voor kanker. Maar vorige maand heeft ze er nog een nachtje geslapen, en het is nog nooit een probleem geweest! Echt mijn meiske sliep overal altijd zonder problemen.
Afgelopen week op de bruiloft had ze hetzelfde, doodsbang was ze in haar campingbedje en toen is ze de hele avond opgeweest.
Wat dit nou ineens is? Is dit herkenbaar? Ik haal d'r strakjes gewoon op als ze niet slaapt, het is ook helemaal geen probleem verder, maar ik vind het wel raar!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49284427
Gefeliciteerd Demi, en Mamma natuurlijk!!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 11 mei 2007 @ 22:40:42 #105
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49285165
misschien zit het in de lucht fuente, max wil ook al niet slapen. nu is die gewoon thuis, maar hij ligt al dagen pas rond 10 uur in bed

hoe is het afgelopen trouwens?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 11 mei 2007 @ 22:54:16 #106
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49285622
Fuente, best herkenbaar. Zit idd vast in de lucht. Had Kim laatst ook bij mijn ouders. En toen werd ze ookal om 6.00 wakker. Lag gelukkig niet aan ons.Toevallig logeert ze nu ook bij hun, omdat wij morgenvroeg hopelijk gras gaan zaaien. Dus hoor morgen wel hoe het is gegaan.

Vannacht ging het redelijk. Ze werd wel in paniek wakker om 4.00 maar ik kon haar na een kwartier rustig krijgen en toen ging ze verder slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kims_mama op 11-05-2007 23:22:18 ]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:10:38 #107
105850 Fuente
mamamuts
pi_49286093
Sara heb ik net opgehaald Ze is nu vrolijk even aan het spelen nog, en gaat zo lekker naar bed (hopelijk ). Ik denk dat het wel goedgaat, mijn schoonmoeder vond het best erg, Sara slaapt altijd goed daar. We proberen het volgende week nog een keer, gewoon om te kijken wat er dan gebeurt.

De laatste weken thuis slaapt ze overigens onwijs goed, ze slaapt uit 's morgens (vanmorgen was het 9:15!) en 's middags slaapt ze 2 tot 3 uur. 's Avonds gaat ze er om 19:00 in en dat gaat bijna altijd goed, op wat kletswerk na een paar weken terug (lag ze gewoon te kletsen tot 22:00).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 mei 2007 @ 23:36:44 #108
105850 Fuente
mamamuts
pi_49286928
En inmiddels is ze in diepe slaap
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 12 mei 2007 @ 10:29:36 #109
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49294571
Evenstar, ik lees over het testen van alle etenswaren. Moeten jullie bij elke reactie naar de SEH voor medicatie? Op mijn werk heb ik te maken gehad met een kindje dat voor verschillende dingen allergisch was, maar de ouders wisten inmiddels goed signalen (net als jullie wrs.) en hadden medicatie in huis. Misschien het verschil dat zij ongeveer wisten waarvoor het kind allemaal allergisch voor was.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 12 mei 2007 @ 13:45:35 #110
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49298628
PM-girl, ze heeft een epipen voor wanneer ze een shock krijgt verders geen andere medicatie, ze had wel singulair op proef maar ja net dus 4 dagen later nadat die proef afgelopen was.
het is een beetje kijken hoe ze reageert en in wat voor mate ze er daar last van heeft.
Deze keer was het in dusdanige mate dat er dus wat egdaan moest worden.

en het scheelt al veel als je weet hoe en wat en wij zijn daar nog lang niet uit helaas..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 13 mei 2007 @ 15:39:32 #111
105850 Fuente
mamamuts
pi_49332741
Ow Nee! Sara is verandert in een NEE-gillend-Monster! Alles is verkeerd Alles moet gesloopt worden en ze doet alleen maar dingen die niet mogen
Sara
Merel
Ukje
  maandag 14 mei 2007 @ 12:50:45 #112
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49359884
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef Fuente het volgende:

[..]

www.tewerve.nl
Echt supermooi!
Ja prachtig hè, ik woon er tegenover
Robin slaapt de laatste week ook "slecht" hoor, hij ligt regelmatig nog een uur te kletsen en z'n knuffels uit bed te gooien en z'n slaapzak uit te trekken voor hij in slaap valt
En bedenk dat de NEE-periode ook maar een faaaaaaaase is
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 14 mei 2007 @ 13:08:01 #113
105850 Fuente
mamamuts
pi_49360623
Wennie, het was echt praschtig! En wat wonen jullie dan mooi! Kijk je ernaartoe zeg maar? Wij konden namelijk vanaf het landgoed huizen/flatgebouwen zien die dan zeg maar recht erop kijken, dus mooi uitzicht!

Oow ik hoop zo dat het een fase is. Slapen gaat ineens slecht, maar we denken dat ze toch weer last van haar oortje heeft, ze zegt vaak auw en grijpt dan in de buurt van haar oortje. Zaterdagnacht heeft ze me de halve nacht wakkergehouden (manlief was er niet), vrijdagnacht wou ze niet bij opa en oma slapen en afgelopen nacht heeft ze het ook tot 23:00 volgehouden voor ze naar bedje wou.
En ik kan het woord NEE niet meer horen Ach, verder is ze mega vrolijk, alleen je merkt dat het peuterpuberen echt gaat beginnen nu
Sara
Merel
Ukje
  maandag 14 mei 2007 @ 13:29:32 #114
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49361514
Fuente, we wonen er niet recht tegenover, maar in een doodlopende zijstraat in zo'n 4-hoge flat. Het is echt een lekkere groene omgeving daar, ideaal om te wandelen en er zit even verderop ook nog een kinderboerderij.
Ik leef met je mee meisje Robin begint al voorzichtig met nèèè als ik iets aan 'm vraag. Geniet vooral extra van de momenten dat ze zo supervrolijk is, dan kan je misschien weer een beetje beter tegen de NEEEEE-buien
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  maandag 14 mei 2007 @ 14:08:05 #115
105850 Fuente
mamamuts
pi_49363019
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef Wennie het volgende:
Fuente, we wonen er niet recht tegenover, maar in een doodlopende zijstraat in zo'n 4-hoge flat. Het is echt een lekkere groene omgeving daar, ideaal om te wandelen en er zit even verderop ook nog een kinderboerderij.
Ik leef met je mee meisje Robin begint al voorzichtig met nèèè als ik iets aan 'm vraag. Geniet vooral extra van de momenten dat ze zo supervrolijk is, dan kan je misschien weer een beetje beter tegen de NEEEEE-buien
Jullie wonen daar dan super joh! Echt een mooie omgeving

Dank je wel, het is een fase, ik weet het, maar ze kan ineens zo'n monster zijn
Sara
Merel
Ukje
pi_49381622
Mijn moppie kan los staan!!!
Papa en ik zijn aan het kletsen, ik zet de vaatwasser vol en zie haar gewoon los ernaast staan! Papa en ik tegelijk: "Kijk dat nou"! Geloof niet dat ze het zelf doorhad trouwens! Sinds vandaag loopt ze trouwens ook voor het eerst wiebelig aan 1 handje mee! Pffff... wat ben ik trots joh! *nu nog leren praten! *
  maandag 14 mei 2007 @ 22:17:51 #117
105850 Fuente
mamamuts
pi_49382309
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Mammietje het volgende:
Mijn moppie kan los staan!!!
Papa en ik zijn aan het kletsen, ik zet de vaatwasser vol en zie haar gewoon los ernaast staan! Papa en ik tegelijk: "Kijk dat nou"! Geloof niet dat ze het zelf doorhad trouwens! Sinds vandaag loopt ze trouwens ook voor het eerst wiebelig aan 1 handje mee! Pffff... wat ben ik trots joh! *nu nog leren praten! *
Wat super wat trots kun je dan zijn he
Sara
Merel
Ukje
  maandag 14 mei 2007 @ 23:44:03 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49386346
fuente tis een fase )

Tinka u go girll
  dinsdag 15 mei 2007 @ 23:06:36 #119
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49423458
Emma en ik zaten vanmiddag in de bus. Ik met mijn rechterbeen over mijn linkerknie heen. Emma zit naast mij en zegt 'die', ik kijk en ze probeert net zo te gaan zitten
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 16 mei 2007 @ 07:15:37 #120
105850 Fuente
mamamuts
pi_49430085
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef Jelief het volgende:
Emma en ik zaten vanmiddag in de bus. Ik met mijn rechterbeen over mijn linkerknie heen. Emma zit naast mij en zegt 'die', ik kijk en ze probeert net zo te gaan zitten
Dat doet Sara ook Leuk is dat he, zit ze je gewoon te kopieren

Wij gaan zo richting ziekenhuis, neusamandel gaat er vandaag uit!
Sara
Merel
Ukje
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 mei 2007 @ 08:34:38 #121
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49430775
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 07:15 schreef Fuente het volgende:

[..]

Dat doet Sara ook Leuk is dat he, zit ze je gewoon te kopieren

Wij gaan zo richting ziekenhuis, neusamandel gaat er vandaag uit!
Sterkte!
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:54:53 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49434510
kaarsje brandt hier succes en sterkte voor jullie alledrie
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:04:57 #123
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49434934
Hè, ik had me nog zo voorgenomen jullie sterkte te wensen Nou, in ieder geval heel veel sterkte! Hoop dat Saartje niet teveel last ervan heeft

Tinka, wat goed!!

Robin is helemaal Bob de Bouwer fan. Hij loopt de hele dag met de DVD te sleuren en te roepen dat hij "babo" wil kijken. Aangezien ik maar 1 DVD heb, ga ik er maar even 1 bij halen, want deze komt me onderhand m'n neus uit..
Gister was ik na de boodschappen nog even met Robin de speeltuin in gehobbeld, heeft hij daar heel lief gespeeld met een buitenlands (uit Tjechië ofzo) meisje van 3,5 jaar. Geen taalprobleem en zo schattig
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:26:41 #124
105850 Fuente
mamamuts
pi_49435697
Thnx allemaal!

Wij zijn weer terug. Sara viel heel lief in slaap van de narcose, niet boos ditmaal. Toen we haar teurgkregen was ze ook heel rustig, beetje een bloedneusje en oortje, verder niets. In de hal kwamen we oma nog tegen (die was net op weg naar huis, klaar met haar chemo van deze week) en daar heeft ze nog een tijd tegen gekletst.
Nu thuis is ze niet echt heel erg lekker. Vooral wat huilerig en graag bij mama zijn Maar dat kan ik me wel indenken. Slapen wil ze absoluut niet, drinken nu gelukkig wel.
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:35:10 #125
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49435973
Fijn dat het zo goed verlopen is, Fuente! Nou hopen dat dit DE oplossing is voor al haar kwaaltjes! Veel sterkte vandaag

Zijn jullie koters ook zo dol op baby's? Robin klom zaterdag bij de Prenatal bijna een kinderwagen in met een "BEEBIE!!!", hij speelt bij mijn moeder met de poppen en kinderwagen van m'n nichtje.. ik zou bijna denken dat ie me wat probeert te vertellen Of zijn dat mijn rammelende eierstokken die ze zien vliegen
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 16 mei 2007 @ 14:45:01 #126
105850 Fuente
mamamuts
pi_49443261
Jaah Sara is ook zo gek op baby's! Ze roept dan ook heel blij: BeeeeeeeeeBIE!!! Trouwens, ze noemt alles wat in een wandelwagen zit een baby, dus wat dat betreft

Ze is lekker op de bank in slaap gevallen, in bed durft ze dus niet lijkt het wel. Maar goed, dan slaapt ze maar een keer lekker op de bank
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:38:49 #127
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49450362
Goedzo Tinka!
Fuente, fijn dat het goed ging. Hopelijk knapt ze snel op!

Kim is ook gek op babies en honden.
Als ze ergens een hond ziet, straalt ze en gaat ze wijzen. Die da! En maar zwaaien en lachen.
Zo grappig. Wij hebben ivm allergie van Djeez geen huisdieren.
Mijn ouders gaan in augustus een hondje kopen. Omdat mijn vader nu (zeer onterecht en ongewild) geen werk meer heeft en dus thuis is.
Dus nu kan het. 4 jaar geleden is Baree, de hond waarmee ik ben opgegroeid overleden. Mijn ouders wilden altijd weer een hond. Maar kon niet ivm werk.
Ik vind het ook erg leuk en Kim vast ook wel. Al zal het wel erg wennen zijn natuurlijk.

Kim heeft vandaag van opa en oma de 1e schoentjes gehad! Ze heeft er al een stuk op gelopen in de stad.
Verder was ze erg jengelig, ze was gewoon moe en wilde niet slapen. Ze ligt nu met jas aan in bed.
  Jubileum moderator woensdag 16 mei 2007 @ 20:24:11 #128
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49456591
Fijn dat het zo goed is gegaan Fuente, ik heb aan jullie gedacht vandaag. Geef haar maar een grote knuffel van me
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:10:24 #129
105850 Fuente
mamamuts
pi_49458328
Sara ligt lekker in bedje te duttelen momenteel. Ze was de hele middag verder goed te pas. Opa en oma kwamen nog op bezoek met cadeautjes en een vriendin met haar zoontje (2,5) ook, daar heeft ze leuk mee gespeeld 's middags.
Zo lag ze te slapen op de bank

Ik denk dat ze morgen wel een heel stuk opgeknapt zal zijn. Jullie allemaal bedankt voor de lieve woorden
Sara
Merel
Ukje
pi_49459245
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef Wennie het volgende:
Zijn jullie koters ook zo dol op baby's? Robin klom zaterdag bij de Prenatal bijna een kinderwagen in met een "BEEBIE!!!", hij speelt bij mijn moeder met de poppen en kinderwagen van m'n nichtje.. ik zou bijna denken dat ie me wat probeert te vertellen Of zijn dat mijn rammelende eierstokken die ze zien vliegen
Eierstokken!
Randy signaleert ze wel ("Zit daar beebie in mama?") maar vindt er verder niet zoveel aan. Logisch ook, wij hebben Tinka! En zolang baby's nog erg klein zijn, moeten ze wel aandacht hebben, maar je hebt er verder als dreumes/peuter geen klap aan! Dat wordt pas weer leuk als ze een beetje baby-af raken! (En dan heb je als peuter weer andere problemen, zoals je speelgoed bewaken!)

Lekker Fuente, dat ze nu zoveel beter op de narcose reageerde. Geeft je als ouder tenminste niet het gevoel dat je ze iets 'aandoet', lijkt me zo! Fijn dat het achter de rug is. Dat ze nu maar snel mag opknappen en van die vervelende kwaaltjes af is.
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:35:09 #131
45621 Suzanna
Mama van...
pi_49459253
Wat een schattig plaatje Fuente...
Ik ben vergeten je sterkte te wensen maar gelukkig is het allemaal goed gegaan zeg! Het klinkt alsof het wel goed te doen is, zo'n ingreep, maar ik denk dat het voor jullie toch wel eng was! Hopelijk is het nu voorbij, alle ellende.

Emma ligt nu in bed te huilen, en we zijn bezig met het 'laten huilen' voor een kwartier en dan pas troosten en ik vind het zóoo moeilijk. Maar ja, ze begon ons echt voor de gek te houden door vaak te gaan huilen en dan als we binnenkwamen heel vrolijk te worden en te gaan kletsen, vanalles te vragen 'drink drink' en vervolgens niet willen drinken, en gewoon heel veel aandacht te vragen. Het was duidelijk dus niet ernstig als ze huilde. En tja, het moet een keer ophouden he...
Ik ga maar even naar dr toe, het is nu ongeveer een kwartier denk ik.
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:00:45 #132
105850 Fuente
mamamuts
pi_49460261
Suzanna, dat van Emma herken ik wel, Sara heeft die fasen ook. Je hebt gelijk hoor, dat je doorzet, ze weten precies hoe ze hun zin moeten krijgen

Neusamandel valt denk ik ook best mee, maar in vergelijking met buisjes vind ik het toch een gedoe hoor. Ze was er vanmiddag (voor ze even geslapen had) zo zielig van, ik voelde me er helemaal naar van! Terwijl ik nu denk, ach, het is maar 1 dagje dat ze er last van hebben, valt best mee
Sara
Merel
Ukje
pi_49471138
Sara heeft vanmorgen op het potje geplast
Sara
Merel
Ukje
pi_49471186
Wat knap van Sara Gelukkig dat de operatie toche en beetje is meegevallen.

Bij Merlijn zijn kiesjes door aan het komen, hij is er heel moe en huilerig van. Heel zielig. Maandag waren we naar de kinderfysio geweest om te kijken of hij afwijkt met lopen. De manueel theapeut heeft zijn bekjes laatst goed gezet maar Merlijn gebruikte zijn linkerbeen niet echt, maar sleepte het meer achter zich aan. De volgende dag gebruikte hij hem ineens wel. De kinderfysio heeft gekeken en het linkerbeentje heeft een beperking die als het goed is gewoon met lopen weg zou moeten gaan. We moeten het wel goed in de gaten houden. Bij de manueel therapeut hoeven pas terug rond de 4/5 jaar, dan wordt er nogmaals overal naar gekeken.

Wat ik akelig vind is dat je aan zijn lopen nu en toen hij pas 8 weken was aan zijn houding kon zien dat hij een zware bevalling heeft gehad en dat soort kleine dingen er aan over gehouden heeft. Die 3 keer trekken met de vacuüm heeft zijn sporen bij hem achtergelaten.
  donderdag 17 mei 2007 @ 09:42:20 #135
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_49471252
bekjes? bekken that is
pi_49485363
Randa, wel fijn dat het gewoon weg zou moeten gaan, maar ik kan me indenken dat je toch ongerust bent en het niet prettig vindt

Sara heeft net voor de tweede keer op het potje geplast
Ze geeft zelf dus aan dat haar broek uitmoet, en vervolgens plast ze op het potje. Haar luier was nog helemaal droog (ze heeft verder vandaag wel gewoon in de luier geplast). Wat moet ik hier nou mee? Hoe oud zijn kinderen als ze zindelijk kunnen worden? Moet ik het nou aanmoedigen (zonder luier laten lopen) of gewoon nog even niet?
Sara
Merel
Ukje
pi_49485553
Mijn moeder is bij ons, mijn zusje en ik, met 9 maanden al met zindelijkheidstraining begonnen met anderhalf was ik zindelijk. Ik heb alvast broekjes in huis, gaan makkelijker uit vind ik, om straks ook eens met Merlijn te gaan beginnen als het weer warm is buiten. Kijk het even aan, hoe Sara het aangeeft en of ze het blijft doen. Wel knap hoor
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:32:18 #138
105850 Fuente
mamamuts
pi_49502636
En vanmorgen weer op het potje geplast! Dit keer zei ze zelf ook nog BAH toen ze klaar was
Aaaa mijn meiske wordt groot! Ik denk dat we gewoon luierbroekjes gaan kopen en dan maar proberen.
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:55:45 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49504254
goed zeg van je meissie

hoe is het verder met haar?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:01:28 #140
105850 Fuente
mamamuts
pi_49504386
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:55 schreef _evenstar_ het volgende:
goed zeg van je meissie

hoe is het verder met haar?
Het gaat super! Ze is heel erg vrolijk en helemaal opgeknapt. Alleen slapen is nog een klein drama, gisteravond wou ze niet slapen en hebben we haar lekker nog een tijd beneden gehad tot ze echt heel erg moe was. Eenmaal in bedje sliep ze ook wel meteen toen.
Maar ze heeft er verder helemaal geen last meer van! Ze ruikt alleen nogal uit haar mondje, maar dat schijnt normaal te zijn.
Hoe is het met Arwen?
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:05:08 #141
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49504472
Mammietje, ik denk idd ook wel dat het de eierstokken zijn Maarja, het ziet er wel lief uit. Overigens vindt Robin alle kindjes leuk, of zijn nou nog baby zijn of al een jaar of 7

Oh Suzanna, wat lijkt me dat moeilijk zeg je kindje zo lang laten huilen! Maar idd wel noodzakelijk als je jullie voor de gek aan het houden is. Negatief gedrag moet natuurlijk niet beloond worden. Succes ermee

Saartje, wat goed! Wat een grote meid ben jij al zeg! Luierbroekjes lijken me inderdaad wel handig. Toen ik bij het CB vertelde dat Robin aangeeft als hij gepoept heeft en dat soms ook met een plasje doet, zei de wvk dat ik kon gaan proberen om Robin om de 2 uur op het potje te zetten en een soort regelmaat erin te bouwen. Maar goed, Saartje geeft het zelf aan, dus dat is nog mooier Robin heeft wel iets nieuws: Mijn moeder heeft een poppenbadje in de badkamer staan en elke keer als Robin daar doucht, poept hij in dat badje

Ik ben vanochtend even met Robin naar de Intertoys gesjeest en een driewieler voor hem gekocht, morgen eens kijken wat hij daar mee kan
Mijn afvalstrijd!
pi_49514269

Wij zin weer terug van vakantie!

Saartje, wat GOED dat je op het potje geplast hebt en fijn dat de operatie goed gegaan is!

Vakantie was ZALIG! Amber heeft echt supergoed geslapen en ze is hartstikke lief geweest ennuhh mevrouw kijkt echt te vaak Tubbies. Ze loopt echt de HELE dag OH OH Wel lief hoor.
Ze was helemaal gek van mijn zwager. Ze zaten geregeld samen op de bank tv te kijken.
Verder is Amber echt ontzettend bijdehand aanhet worden. Ze wilde van de week steeds van de grote glijbaan in Kidszone. Zal vanavond proberen om foto's /filmpjes te plaatsen in de topics!
Vande week zijn we ook wezen zwemmen en Amber ging op haar buik in het zwembad liggen en spartelen, zo leuk en goed!

Tinka Wat goed!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:39:44 #143
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49519957
Saartje wat goed!

Vicky, klinkt echt geslaagd! Waar waren jullie ook alweer heen geweest?
Vrijdag gaan wij een weekje op vakantie met mijn ouders naar Winterberg, Duitsland.
Heb er zin aan! Vandaag in Leer (dld) boodschappen gedaan. Kim heeft veel gelopen. Ook de 1e "supermarkt scene" gehad. Languit op de grond liggen, krijsen en niet op willen staan. En dat omdat ze over dr eigen voeten struikelde. Je voelt je dan toch wel opgelaten en bekeken. Maar gelukkig was het snel weer goed.
pi_49520132
Ingrid, wij zijn in Vlagtwedde geweest!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:07:08 #145
105850 Fuente
mamamuts
pi_49534417
En Wennie, hoe gaat het met de driewieler ?

Vicky, fijn dat de vakantie zo leuk was! Ben heel benieuwd naar de foto's!

Kims_mama, nou heb je dat in ieder geval gehad Sara kan er ook wat van, liggen grommen en gillen op de grond. Gelukkig nog niet in een winkel, maar dat zal wel niet lang meer duren
Sara
Merel
Ukje
pi_49534641
pssttt Fuente, zie het foto en filmpjes topic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49564346
Oehh ik ben zoooo gek op dat kleine grietje
Vanmorgen lagen we lekker gek te doen op de nepFatboy. Michel en ik lagen naast elkaar, Amber zat tussen ons in en pakte onze hoofden beet. Michel en ik moesten elkaar een kus geven, en toen nog een keer en nog een keer en toen kregen wij allebei een hele dikke natte kus en daarna een dikke knuffel O+

En vanmorgen stond Michel in de keuken, Amber stond bij de rand en zegt pappa pappa en begint daarna een partij te brabbelen En ze kan een beetje tellen. Ze zegt ee tee diee als ik meetel, ze zegt tein (trein), bal, poes, woef, pappa, soms mamma. Als je zegt waar is je neus wijst ze naar haar neus, bij ogen wijst ze naar haar ogen, bij oren steekt ze haar vingers in haar oren, bij mond doet ze prrtt met haar vingers over haar lippen, bij handjes gaat ze zwaaien en bij voetjes gooit ze haar benen de lucht in
Als je zegt wat doet de poes doet ze heeeeel lief en zacht miauw, hond is woef, kip is toktok, koe is moeeboe, schaapje is beeh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 20 mei 2007 @ 12:12:54 #148
105850 Fuente
mamamuts
pi_49564628
quote:
Op zondag 20 mei 2007 12:02 schreef Vicky het volgende:
Oehh ik ben zoooo gek op dat kleine grietje
Vanmorgen lagen we lekker gek te doen op de nepFatboy. Michel en ik lagen naast elkaar, Amber zat tussen ons in en pakte onze hoofden beet. Michel en ik moesten elkaar een kus geven, en toen nog een keer en nog een keer en toen kregen wij allebei een hele dikke natte kus en daarna een dikke knuffel O+

En vanmorgen stond Michel in de keuken, Amber stond bij de rand en zegt pappa pappa en begint daarna een partij te brabbelen En ze kan een beetje tellen. Ze zegt ee tee diee als ik meetel, ze zegt tein (trein), bal, poes, woef, pappa, soms mamma. Als je zegt waar is je neus wijst ze naar haar neus, bij ogen wijst ze naar haar ogen, bij oren steekt ze haar vingers in haar oren, bij mond doet ze prrtt met haar vingers over haar lippen, bij handjes gaat ze zwaaien en bij voetjes gooit ze haar benen de lucht in
Als je zegt wat doet de poes doet ze heeeeel lief en zacht miauw, hond is woef, kip is toktok, koe is moeeboe, schaapje is beeh
Oeh herkenbaar!

Alleen poes is hier poesjjj en alle andere dieren zijn een woef
Sara
Merel
Ukje
  zondag 20 mei 2007 @ 12:13:07 #149
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_49564637
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 18:20 schreef Fuente het volgende:
Randa, wel fijn dat het gewoon weg zou moeten gaan, maar ik kan me indenken dat je toch ongerust bent en het niet prettig vindt

Sara heeft net voor de tweede keer op het potje geplast
Ze geeft zelf dus aan dat haar broek uitmoet, en vervolgens plast ze op het potje. Haar luier was nog helemaal droog (ze heeft verder vandaag wel gewoon in de luier geplast). Wat moet ik hier nou mee? Hoe oud zijn kinderen als ze zindelijk kunnen worden? Moet ik het nou aanmoedigen (zonder luier laten lopen) of gewoon nog even niet?
Wat knap Fuente! Lekker mee doorgaaan zou ik zeggen, zolang ze het zelf aangeeft. Knap grietje hoor!
  zondag 20 mei 2007 @ 12:13:43 #150
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_49564651
Wat heerlijk Vicky!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')