Ja prachtig hè, ik woon er tegenoverquote:
Jullie wonen daar dan super joh! Echt een mooie omgevingquote:Op maandag 14 mei 2007 13:29 schreef Wennie het volgende:
Fuente, we wonen er niet recht tegenover, maar in een doodlopende zijstraat in zo'n 4-hoge flat. Het is echt een lekkere groene omgeving daar, ideaal om te wandelen en er zit even verderop ook nog een kinderboerderij.
Ik leef met je mee meisjeRobin begint al voorzichtig met nèèè als ik iets aan 'm vraag. Geniet vooral extra van de momenten dat ze zo supervrolijk is, dan kan je misschien weer een beetje beter tegen de NEEEEE-buien
Wat superquote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Mammietje het volgende:
Mijn moppie kan los staan!!!
![]()
Papa en ik zijn aan het kletsen, ik zet de vaatwasser vol en zie haar gewoon los ernaast staan!Papa en ik tegelijk: "Kijk dat nou"!
![]()
Geloof niet dat ze het zelf doorhad trouwens!
Sinds vandaag loopt ze trouwens ook voor het eerst wiebelig aan 1 handje mee!
Pffff... wat ben ik trots joh!
*nu nog leren praten!
![]()
*
Dat doet Sara ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef Jelief het volgende:
Emma en ik zaten vanmiddag in de bus. Ik met mijn rechterbeen over mijn linkerknie heen. Emma zit naast mij en zegt 'die', ik kijk en ze probeert net zo te gaan zitten![]()
Sterkte!quote:Op woensdag 16 mei 2007 07:15 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat doet Sara ookLeuk is dat he, zit ze je gewoon te kopieren
Wij gaan zo richting ziekenhuis, neusamandel gaat er vandaag uit!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:35 schreef Wennie het volgende:
Zijn jullie koters ook zo dol op baby's? Robin klom zaterdag bij de Prenatal bijna een kinderwagen in met een "BEEBIE!!!", hij speelt bij mijn moeder met de poppen en kinderwagen van m'n nichtje.. ik zou bijna denken dat ie me wat probeert te vertellenOf zijn dat mijn rammelende eierstokken die ze zien vliegen
![]()
Het gaat super! Ze is heel erg vrolijk en helemaal opgeknapt. Alleen slapen is nog een klein drama, gisteravond wou ze niet slapen en hebben we haar lekker nog een tijd beneden gehad tot ze echt heel erg moe was. Eenmaal in bedje sliep ze ook wel meteen toen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:55 schreef _evenstar_ het volgende:
goed zeg van je meissie![]()
![]()
hoe is het verder met haar?
Oeh herkenbaar!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:02 schreef Vicky het volgende:
Oehh ik ben zoooo gek op dat kleine grietje![]()
Vanmorgen lagen we lekker gek te doen op de nepFatboy. Michel en ik lagen naast elkaar, Amber zat tussen ons in en pakte onze hoofden beet. Michel en ik moesten elkaar een kus geven, en toen nog een keer en nog een keer en toen kregen wij allebei een hele dikke natte kus en daarna een dikke knuffelO+
En vanmorgen stond Michel in de keuken, Amber stond bij de rand en zegt pappa pappa en begint daarna een partij te brabbelen![]()
En ze kan een beetje tellen. Ze zegt ee tee diee als ik meetel, ze zegt tein (trein), bal, poes, woef, pappa, soms mamma. Als je zegt waar is je neus wijst ze naar haar neus, bij ogen wijst ze naar haar ogen, bij oren steekt ze haar vingers in haar oren, bij mond doet ze prrtt met haar vingers over haar lippen, bij handjes gaat ze zwaaien en bij voetjes gooit ze haar benen de lucht in
Als je zegt wat doet de poes doet ze heeeeel lief en zacht miauw, hond is woef, kip is toktok, koe is moeeboe, schaapje is beeh
Wat knap Fuente!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:20 schreef Fuente het volgende:
Randa, wel fijn dat het gewoon weg zou moeten gaan, maar ik kan me indenken dat je toch ongerust bent en het niet prettig vindt![]()
Sara heeft net voor de tweede keer op het potje geplast![]()
Ze geeft zelf dus aan dat haar broek uitmoet, en vervolgens plast ze op het potje. Haar luier was nog helemaal droog (ze heeft verder vandaag wel gewoon in de luier geplast). Wat moet ik hier nou mee? Hoe oud zijn kinderen als ze zindelijk kunnen worden? Moet ik het nou aanmoedigen (zonder luier laten lopen) of gewoon nog even niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |