abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49174744
Gefeliciteerd Icicle en Merlijn! Tot over drie maandjes
pi_49175408
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:25 schreef owlet het volgende:
Gefeliciteerd Icicle en Merlijn! Tot over drie maandjes
Nee ik wil het niet horen Want als Ronja bijna 1 word is Mikael dat ook en daar is deze mama nog helemaal niet aan toe Lalalalala ik hbe nog een klein babietje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_49177336
Merlijn al een jaar? Gaaaa weg

Gefeliciteerd hoor!!!
Variety is the spice of life
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:20:44 #54
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_49179049
Woei nog een merlijn erbij hier
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:24:09 #55
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49186850
Icicle en Merlijn, gefeliciteerd en welkom

Evenstar Ik vind het toch altijd zo rot om te lezen dat Arwen weer ergens niet goed op gereageerd heeft. Lijkt me ook zo frusti voor jullie als gezin. Ik hoop dat de prelogopedist jullie kan helpen.

MeNicole Je hebt nog een paar maanden de tijd om te wennen

Fuente, Robin heeft de nacht na de ingreep niet lopen spoken en de volgende dag was hij weer de oude, maar zijn toestand vooraf was niet zo erg als die van Sara. Hoop wel dat ze er net zo weinig last van zal hebben
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:24:39 #56
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49186872
Merlijn gefeliciteerd en welkom!

Ik hoop dat dit herkenbaar is en een faaaase is. Kim word sinds een dag of 4 om 6.00 wakker. Eerder was het om 7.15/7.30 . Misschien zeuren we wel, maar vind het erg vroeg. is wel flink wennen zeg!
En soms is ze dan klaarwakker en wil ze neit meer slapen. Ik vind het best vermoeiend. Gelukkig werk ik niet. En vind het voor Djeez ook lastig.
Dus herkenbaar? Tips?
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:00:10 #57
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49188565
Ingrid, ik weet niet of het een faaase is, maar Robin schommelt ook wel eens met de tijden waarop hij 's ochtends wakker wordt, al is het bij ons dat juist dat hij later (half 8/8 uur) wakker is dan normaal (rond half 7). Als ik het echt te vroeg vind, geef ik hem z'n speen en knuffel, trek z'n slaapzak weer aan (die trek hij tegenwoordig elke keer uit ) en dan wil hij nog wel eens een half uurtje doorslapen, maar langer niet. Mocht het aan blijven houden, overweeg dan eens zelf 's avonds een uurtje eerder je bed in te duiken
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:06:09 #58
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49191175
het is en fase ingrid het is een fase

wwennie het is best slopend, en erg veel geduld vergend , maar voor ons meissie alles

Icicle en man en merliin gefeliciteeeeeeeeeeerd
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 9 mei 2007 @ 19:21:39 #59
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49195820
Ze heeft vanaaf erg weinig gegeten. Dus ga er maar vanuit dat ze om 6.00 of eerder komt. Ga idd maar eerder naar bed. Probeer Djeez er ook van te overtuigen dat dat handiger is.
Aangezien hij wel gewoon moet werken en dan fit moet zijn.
Gelukkig is ze dan wel heel lief. Eerst de fles en daarna slaat ze dr armpjes om me heen en druk haar wang tegen mijn mond aan.
pi_49199800
Merlijntje welkom!!
En natuurlijk van harte
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49209439
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef nebelung het volgende:
Merlijn al een jaar? Gaaaa weg

Gefeliciteerd hoor!!!
Nou zeg, ik ben er net!

Heel erg bedankt voor alle felicitaties, vind het echt zo lief van iedereen!! Het is 'maar internet' ik weet het.. maar toch betekenen die kleine woordjes veel voor me

We hebben een super leuke dag gehad! Veel genoten van elkaar en Merlijn heeft heel de dag gestraald
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:27:37 #62
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_49209947
Merlijn van harte gefeliciteerd!!!
  donderdag 10 mei 2007 @ 01:39:12 #63
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49211831
hier vanavond ritje spoedeisende hulp gehad
in het kader we gaan weer eens wta proberen, en ze al hammend/happend naar mijn aardbei keek gaf ik haar een stukje.. kort gezegd niet evrstandig.. enorme reactie ( ondanks afspoelen met heet water en haartjes er af schrapen..) uitslag koortaanvalletjes..
met spoed antihistamine drankje..
niet fijn
  donderdag 10 mei 2007 @ 04:27:33 #64
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49213268
Evenstar

Nou, de dag is begonnen hoor. Volgens cblijn moet ik haar laten huilen, valt ze vanzelf in slaap. Ze krijst zo hard, dat je het zowat een paar straten verdop kan horen. Ze heeft net een fles van 200ml melk op. Dus wel honger/dorst.
Wat denken jullie? Is dat goed, of juist fout? Zal ze nu weer een nachtfles willen hebben?
Nou, ga een poging wagen om te slapen.
pi_49214578
Evenstar, schrikken zeg! Hoe gaat het nu met haar?

Ingrid, ik denk niet dat iemand echt een goed advies kan geven want het komt er op neer of je het goed vind voor je kind als het huilt of niet. De een kan daar makkelijker mee om gaan dan de ander. Ik persoonlijk zou een kind niet de hele nacht keihard laten krijsen, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat wel doet.
Wat vind je zelf het prettigst?
pi_49214739
A gossie Arwentje toch! Wat klote Evenstar!
Dikke

Ingrid, ik weet niet wat slim is. Ik denk dat je haar gewoon even moet laten huilen. Het is even doorbijten mar je moet duidelijk zijn naar Kim dat ze 's nachts moet slapen. En of je een fles moet geven... geen idee, dat is natuurlijk helemaal aan jezelf.
Gaat Kim 's avonds in bad/onder de douche?

Mijn dochter is Kabouter Plop verslaafd. Ik heb een dvd van Plop in de stad. Zo af en toe mag Amber een dvdtje kijken die ze dan zelf uitzoekt uit de kast en 9 van de 10 keer wil ze Plop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:22:02 #67
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49216340
lief toch vicky

ingrid ik heb geen pasklare situatrie, maar het feit dat ze zo hongerig is zal misschien veel doen.,, ik weet niet hoe ze overdags eet, misschien is de laatste fles met tekort na haar avond eten en zou je de avond sles wat uitstellen dan is ze misschien vezadigder?
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:22:37 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49216359
oh en owlet ze is al wel beter te pas als gister gelukkig lief dat je vraagt
pi_49216436
Ik hoorde net EINDELIJK mamma... maar dat was volgens mij weer eenmalig want nu is het weer PAPPAAAAAAAAAAAAA

Evenstar, fijn dat het weer bete gaat!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:29:35 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49216562
hah hier is het mmmmammmmmaaaa en naar papa of niks
ook wel leuk ze sinds kort bij elke auto zegt ottoooooo, en als een auto toeters toetoe...
en bij de trein toeketoeketoeketoeketootooe
ze is nogal van die oo/oee klanken
pi_49216776
leuK!

Amber wordt helemaal hysterisch als ze treinen en vliegtuigen ziet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:36:48 #72
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49216808
tutje
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:56:10 #73
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49217458
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 09:06 schreef owlet het volgende:
Ingrid, ik denk niet dat iemand echt een goed advies kan geven want het komt er op neer of je het goed vind voor je kind als het huilt of niet. De een kan daar makkelijker mee om gaan dan de ander. Ik persoonlijk zou een kind niet de hele nacht keihard laten krijsen, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat wel doet.
Wat vind je zelf het prettigst?
Je hebt ook gelijk.
Ik vind het niet prettig om haar lang te laten huilen. Ze gaat meteen op volume 10 zeg maar. En als ze erg overstuur is moet ze soms overgeven.
Sinds een paar dagen word ze dus ineens vroeg of snachts wakker. Zijn we dus niet gewend.
Kim krijgt na het avondeten normaal gesproken geen fles meer. Ze gaat vaak 's avonds met papa onder de douche. Of overdag en in het weekend in bad.

Vannacht was het duidelijk van de honger. Gisteren had ze echt weinig gegeten. Maar het vaker dat ze geen honger heeft.
pi_49217529
Ik doe Amber voor eht slapengaan in bad, meestal met SlaapZacht van Zwitsal en moet zeggen, dat helpt behoorlijk goed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:11:57 #75
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49218088
Oi Arwen toch..
Ik dacht trouwens dat aardbeien heel hoog op de allergiën/allergenen(?)lijst stond. Ik ken heel veel mensen die in zekere zin (de een erger dan de ander) reacties op aarbeien krijgen.

Goedzo Amber! Nu nog iets vaker Mamma gaan zeggen hoor.

Ingrid zoiets als die 5-10-15minuten-slaaptraining is dat iets wat je misschien nog zou kunnen proberen? Misschien dat je iets aan dit topic hebt?
Leren doorslapen
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:13:40 #76
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49218148
Oh ja en Icicle en Merlijn Welkom natuurlijk
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:21:05 #77
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_49218444
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Noli. het volgende:
Ingrid zoiets als die 5-10-15minuten-slaaptraining is dat iets wat je misschien nog zou kunnen proberen? Misschien dat je iets aan dit topic hebt?
Leren doorslapen
Ik zal het eens lezen. Het rare is, dat ze dit nooit heeft gehad. De 5-10-15 min training heeft wel geholpen om haar destijds boven in bed te laten slapen. Ik heb net weer gebeld met de cblijn. en eindelijk konden ze eens zeggen wanneer het inloopspreekuur is. Morgen tussen 11.30 en 12.30. Komt dus goed uit. Ga er toch even langs, je weet het maar nooit.
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:25:37 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49218609
noli. klopt idd, maar in het kader dat of het nou in principe niet allergeen is of hoog allergeen is niets uitmaakt, moeten we gewoon alles proberen.
wel onder warm water gewassen en die haartjes geschrapt dat zorgt nl vaak voor de reacties.
pi_49218755
Mijn zusje is allergisch voor de haartjes van de aardbei. Wij wasten (en nog steeds ) ze ook altjd met heet water.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 11:55:16 #80
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49219551
Ah, jullie moeten/mogen nu alles proberen te geven dus?
Wat een lange weg moet je dan gaan zeg , zeker als je niet zeker weet in welke richting je het zou moeten zoeken.

Maar het lijkt mij -als leek-, het meest logisch om dingen waarvan bekend is dat veel mensen er allergische reacties op krijgen (bijvoorbeeld aardbeien en tomaat) dan juist iets uit te stellen?
Laat ik nog even goed benadrukken dat ik er echt geen verstand van heb, maar het klonk voor mij vrij logisch.
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:12:13 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49220089
ja noli we hebben een was;ijst wat we niet mogen geven en tips van beaaplde soorten drinken, toetjes, etc. wat ze wel mag.
ze krijgt in principe alleen koemelk en eiwit vrij dieet, omdat dit uit bloedonderzoek gekomen is..
ze mag geen soja producten, maar hoef bijv. weer niet te letten op sojalecithine .
alles wat daarbuiten valt is egwoon proberen en proberen, en ook helaas de niege 100% betrouwbare methode eliminatie/provocatie

de lijst allergeen niet allergeen extreem allergeen is trouwens subjectief.
Want elk mens verschilt in reacties en niet elke reactie wordt gemeld.

ik snap trouwens wel je gedachten gang hoor maar de werkelijkheid ligt toch steeds meer anders, simpel weg meer kennis etc.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:18:47 #82
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_49220346
Gefeliciteerd met Merlijn Icicle!
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:19:07 #83
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49220357
Tjeeeeeeeeeee.............
Dus vooaral het fruit en groenten is proberen, proberen proberen? Dan nog is er zóveel om te testen. En zóveel kans op reacties...
Ik vind het zo knap van jullie. Ik weet wel het is iet wat 'moet' en waar je toch ook een beetje ingroeit. Maar mèèèèèèèèèèn wat lijkt het me moeilijk om zoiets door te gaan met zo'n mooi klein grietje..
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:23:01 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49220477
je kan dan ook wel begrijpen dat ik gisteren in tranen was
tis klote.. maar probeer maar zo te denken.. ze is hier in een liefhebbend warm liefdevol gezin waar alle ruimte en geduld voor haar is.. dan in zo;n gezin als van die eo docu ..
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:43:19 #85
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49221176
Ja tuurlijk
Als ze zo'n reactie krijgt heb je dan (toch) ook ergens het gevoel dat jullie degene zijn die het haar aan doen? Terwijl je donders goed weet dat het niet zo werkt, maar het wel zo voelt..

Maxi, Midi & Mini
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:49:46 #86
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49221413
noli. je zegt precies wat is..

ze zal moeten elren eten. en dus ook nieuwe dingetjes leren eten en ja dat kan 2 kanten opgaan of het gaat goed of ze blijkt er toch op te reageren.. en helaas is het merendeels reageren.
gevolg zij is doodsbang

iets wat je als moeder zo ontiegelijk zeer doet.

daarbij doordat het zo vaak mis gaat en ze dus pijn heeft reageert ze dit ook nog eens op mij af.. want ja ik geef haar dat eten dus ik doe haar pijn. maar tegelijkertijd hangt ze dan ook heel erg aan me.. erg dubbel.. ze wil getroost worden door mij maar tegelijkertijd wijst ze me enorm af..

dat gevecht.. de angst.. de wetenschap dat ze pijn heeft.. doet zo zeer.. en ja ik geef haar dat eten.. dus dan is het toch mijn schuld..

en ja ik weet het is niet mijn schuld.. maar als verstand en gevoel maar eens op ene lijn zaten wat dat betreft ..
pi_49222936
Kims_mama, kan het niet zijn dat ze een oorontsteking heeft? Wanneer je kindje dan gaat liggen doet het ontzettend veel pijn! Dit bleek toen met Sara het geval te zijn.
En anders inderdaad de 5-10 minutenmethode. Zorg voor een vast, rustig avondritueel, elke avond dezelfde volgorde zodat Kim weet wanneer ze naar bed gaat. Sterkte, ik weet hoe zenuwslopend het kan zijn!

Evenstar, wat een schrik! Wat naar dat het toch weer zo verkeerd is gegaan.. Een dikke zoen voor jullie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:41:11 #88
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49226135
Ik heb hier een klein dametje met een sleutelgaten-fetish.

Pennen, potloden, brood,hondebrokjes, sleutels (alle soorten auto/huis/schuurtje/fiets) Met alles wat maar klein genoeg is word er in het sleutelgat gepoerd.

Hanne was eregisteren heel boos .
Wilyan had gehoord en gezien dat de container geleegd was en wou 'm graag naar binnen halen. Van mij mag dat best dus ik deed de deur van het hokje naar de straat open en Wilyan ging de container halen. Nou drámá.. Madam wou ook naar buiten!
Wilyan had netjes de container binnen (grote vent ) en ik deed de deur weer dicht (volgens Hanne verging toen de wereld ofzo.)
We liepen het hokje weer uit maar Hanne bleef staan stampij maken! Ik heb haar op getild en achter neer gezet.
Ze liep kwaad al mopperend weg: "Nee mamma , Nanne buit! Ik ben boos! Tappetap doen! "

Ons kleine sekreetje
(ze heeft hier al de bijnaam Sekreetia )
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:51:47 #89
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49226620
arm arwennneke naar de HAP door een aardbei

en welkom merlijntje!! gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! al 1.. poe hee!

max wil al een tijdje niet meer smiddags slapen dus even vermoeiend voor mama. (en oma)
nu ligt ie er goddank wel in, al komt dat door een valpartij'tje buiten. zo met zn voorhoofd tegen een stenen paal aan dikke buil joh!! en een soort schaaf erop. zielig menneke.

max vind de ommeslag in het weer helemaal niks an hoor. hij wil alleen maar naar buiten (net als hanne maakt ie er dan echt ook een werelds drama van als het niet mag vanwege regen oid.)

verder loopt ie zo goed nu dat is echt ineens heel snel gegaan. vrijdag is ie tot 11 uur 's avonds opgebleven omdat ie echt niet wilde slapen (mn broer was jarig) en toen heeft ie ongeveer de hele avond heel de kamer doorgelopen en sindsdien is ie er niet meer mee gestopt
hij heeft ook last van doorkomende kiezen, er is er eindelijk 1tje gearriveerd. stopt nu de hele dag zijn hele hand in zn mond.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_49231766
a gossie Maxje toch. Hoop dattie snel van die buil af is.

Whaha Hanne, klein secreetje Maar je hebt gelijk hoor, het is buiten VEEL leuker als binnen.
Amber wilde net ook niet naar binnen maar toen ik zei waar zijn de Tubbies, ging ze met een spurt de trap op..

Volgens mij krijgt Amber weer een tand of kies. Ik heb al 4 dunne strontluiers gehad vandaag, ze kwijlt als een bezetene, loopt de hele dag met haar hele hand in haar mond en af en toe slaakt ze ineens een kreetje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:01:52 #91
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49232573
Hanne was nog buiten. Achter hebben we een kleine tuin/plaatsje.
Ze wou buiten een stukje wandelen..

[ Bericht 33% gewijzigd door Noli. op 10-05-2007 17:14:48 ]
Maxi, Midi & Mini
pi_49236356
Sara was gisteren bruidsmeisje. Mijn schoonzusje ging trouwen, en Sara mocht de ringen aangeven
Het was in Rijswijk, dus Sara heeft op de heenweg een klein dutje gedaan.
We hadden het campingbedje meegenomen, en de babyfoon, zodat Sara 's avonds lekker kon slapen, maar ze vond het doodeng in een vreemde kamer (denk omdat de ruimte waar ze zou slapen heel groot was, normaal heeft ze nooit problemen met ergens anders slapen). Uiteindelijk is Sara dus lekker de hele avond beneden geweest, tot 23:00 's avonds! En ze bleef gewoon zo lief, ze gaf geen kick (qua huilen dan he ).
Het was echt een superdag, tijdens de ceremonie was Sara heerlijk stil, ze liep wel rond, maar hield d'r mondje netjes dicht.
En, ze drinkt nu met een rietje! Ze vond een flesje fristi van een ander kindje, en besloot dat maar leeg te drinken. Vandaag ook de hele dag uit een beker met rietje gedronken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49236439
Fuente, Rijswijk zh? Waar was het?

Wat goed dat ze met een rietje drinkt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49236479
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:57 schreef Vicky het volgende:
Fuente, Rijswijk zh? Waar was het?

Wat goed dat ze met een rietje drinkt
www.tewerve.nl
Echt supermooi!
Sara
Merel
Ukje
pi_49236546
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is echt hier HEEL dichtbij!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49236613
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef Vicky het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is echt hier HEEL dichtbij!!
Ah joh! Dan hadden we best ffies op de koffie kunnen komen van tevoren
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:13:44 #97
105850 Fuente
mamamuts
pi_49260733
Saartje en ik zijn net terug van het opnamebureau, ze is helemaal goedgekeurd voor de operatie. Gelukkig mochten we voor omdat ze met Sara zo klaar zijn, de vorige keer hebben we anderhalf uur zitten wachten, dat was echt minder prettig!
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 11 mei 2007 @ 13:09:41 #98
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_49264641
ik ga jullie verlaten, Demi is vandaag 2 jaar!!!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:32:43 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49270680
ook alweer
gefeliciteeerd demi en paps en mams veel plezier bij de grote peuters
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:03:22 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49271955
oooh gefeliciteerd demi en mama en papa !! alweer 2