Nee ik wil het niet horenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:25 schreef owlet het volgende:
Gefeliciteerd Icicle en Merlijn! Tot over drie maandjes

Nou zeg, ik ben er net!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef nebelung het volgende:
Merlijn al een jaar? Gaaaa weg![]()
![]()
Gefeliciteerd hoor!!!![]()

Je hebt ook gelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:06 schreef owlet het volgende:
Ingrid, ik denk niet dat iemand echt een goed advies kan geven want het komt er op neer of je het goed vind voor je kind als het huilt of niet. De een kan daar makkelijker mee om gaan dan de ander. Ik persoonlijk zou een kind niet de hele nacht keihard laten krijsen, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat wel doet.
Wat vind je zelf het prettigst?

Ik zal het eens lezen. Het rare is, dat ze dit nooit heeft gehad. De 5-10-15 min training heeft wel geholpen om haar destijds boven in bed te laten slapen. Ik heb net weer gebeld met de cblijn. en eindelijk konden ze eens zeggen wanneer het inloopspreekuur is. Morgen tussen 11.30 en 12.30. Komt dus goed uit. Ga er toch even langs, je weet het maar nooit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:11 schreef Noli. het volgende:
Ingrid zoiets als die 5-10-15minuten-slaaptraining is dat iets wat je misschien nog zou kunnen proberen? Misschien dat je iets aan dit topic hebt?
Leren doorslapen

www.tewerve.nlquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:57 schreef Vicky het volgende:
Fuente, Rijswijk zh? Waar was het?Wat goed dat ze met een rietje drinkt

Ah joh! Dan hadden we best ffies op de koffie kunnen komen van tevorenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:00 schreef Vicky het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is echt hier HEEL dichtbij!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |