Zal zo de gaatjes eens checken van de avent!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:44 schreef pinquit het volgende:
Max verslikte zich ook vaak! hij had de groene tuit van de hema, met 3 grote gaatjes.
toen had oma een andere gekocht; 1 met 2 kleine gaatjes, zonder handvaten van kruidvat (bambino) daar doet ie het heel goed mee. hij zet m ook heel netjes weer neer als ie een slok heeft genomen.
Agossie arme Sara. Wel fijn dat je zo snel al aan de beurt bent en het gaat zeker schelen! Doordat de neusamandel soms te groot is kan het snot niet uit de oortjes en dat geeft vervolgens veel oorontstekingen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef Fuente het volgende:
We zijn terug van de KNO. Sara's neusamandel gaat er volgende week woensdag uit! (nou ja, uit, ze maken zo'n ding heel klein dmv schrapen, ze kunnen 'm nooit helemaal verwijderen). Haar oortjes worden ook schoongemaakt. Links (waar het gebloed heeft) zitten er plekjes op het buisje en in de gehoorgang, en rechts zit nog vol met pus, dus die moeten we nog druppelen tot de ok.
Afijn, allemaal niet zo fijn, maar hopelijk is het daarna eindelijk goed!
Wat liefquote:Op maandag 7 mei 2007 20:57 schreef Vicky het volgende:
A gossie Saartje toch. Hop dat ze na het amandeltje pellen eindelijk alle ellende over is!
Oh oh oh Robin toch, wildebras!
Amber zat vandaag de Jellabies te kijken. Aan het einde zwaait er altijd iemand gedag en dit keer ws Amber aan de beurt.. En toen zei Amber ineens heel duidelijk Ambermaar mamma zegt ze nog steeds niet
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:41 schreef lcicle het volgende:
sssst ik gluur hier alvast heel even om het hoekje om een beetje in te lezen..
quote:
Nee ik wil het niet horenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:25 schreef owlet het volgende:
Gefeliciteerd Icicle en Merlijn! Tot over drie maandjes
Nou zeg, ik ben er net!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:39 schreef nebelung het volgende:
Merlijn al een jaar? Gaaaa weg![]()
![]()
Gefeliciteerd hoor!!!![]()
Je hebt ook gelijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:06 schreef owlet het volgende:
Ingrid, ik denk niet dat iemand echt een goed advies kan geven want het komt er op neer of je het goed vind voor je kind als het huilt of niet. De een kan daar makkelijker mee om gaan dan de ander. Ik persoonlijk zou een kind niet de hele nacht keihard laten krijsen, maar ik kan me goed voorstellen dat een ander dat wel doet.
Wat vind je zelf het prettigst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |