Ah, ga je dan ook expes typefouten maken? Dat is schattig.quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef JDude het volgende:
Ik ben drnoken.
Ik ben dronken heel schattig.quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
Ah, ga je dan ook expes typefouten maken? Dat is schattig.
Oeh, was dit een subtiele hint?quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als ze uitgelubberd zijn mag dat welquote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
Sterf, uitgelubberde kut!
Ik houd niet van dronken mensen. Alleen als ik het zelf ben. Maar jij bent het, en dus ben ik het niet. Dús.quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef JDude het volgende:
Ik ben drnoken.
Dan hoef je nog niet te sterven. Dat is namelijk zondequote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef Chowi het volgende:
Oh. Mijn kut is trouwens niet uitgelubberd. Bij een windvlaag wappert er nog niets, en dat lijkt me een goed teken.
Nee.quote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef JamesBrowny het volgende:
Dat hij het is, wil niet automatisch zeggen dat jij het niet bent, waar komt die dus vandaan?
Heb je al iemand voor die foto?quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen echt als objecten hè?quote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet te sterven. Dat is namelijk zonde
Je hebt helemaal gelijk, waar was ik met mijn gedachten.quote:
Ik doe alsof.quote:Op zondag 29 april 2007 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen echt als objecten hè?
Oh. Is dat nou cool?quote:
Nee, ik heb ze liever wat opgewarmdquote:
Join the club.quote:Op maandag 30 april 2007 10:31 schreef cerror het volgende:
Bah, ik heb een kleurtje.
Ik ga zo halen. Ben weer in Meppel.quote:Op maandag 30 april 2007 13:51 schreef Chowi het volgende:
Niet eens bier? Wat heb je met Cerror gedaan?
Goedzo, ga zo door.quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef JDude het volgende:
Ik ben drnoken.
Ik had niet eens een katertje.quote:
Samenvattingen kijken zuigt, trouwens.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:16 schreef Misstique het volgende:
Ik was op een verjaardag met een PSV'er en een Ajacied. Ze hadden beiden nog niet naar de uitslagen gekeken tot de samenvattingen. Geweldig om te zien hoe die 2 elkaar op te zaten jutten..
Ze hadden het wel leuk gedaan, vond ik.quote:
Hoezo? Waneer? Waar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:26 schreef SiemeN het volgende:
En ik heb je gemist, Tique.
Geen idee, ik heb het niet gezien. Kijk liever live, maar dat gaat niet voor iedereen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze hadden het wel leuk gedaan, vond ik.
Gewoon. Het weekend. Ik ben heul niet online geweest.quote:
Ik ook erg weinig. Had nog wel gezien dat we oranje waren gisteren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:29 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gewoon. Het weekend. Ik ben heul niet online geweest.
'Alkmaar huilt om tragisch verlies'.quote:
Zeg ik nu iets heel pijnlijks als ik heb gehoord dat die flierefluitend kampioen zouden worden volgens de media?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
'Alkmaar huilt om tragisch verlies'.
Dat maakt het nog enigszins goed.
Nee. Dan zeg je iets schitterends. Ze zijn het namelijk niet geworden!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik nu iets heel pijnlijks als ik heb gehoord dat die flierefluitend kampioen zouden worden volgens de media?
Er was zelfs 1 fan die al op voorhand 'AZ Kampioen 2007!' groot op zn been getatoëerd had, ben benieuwd hoe hij zich nu voelt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik nu iets heel pijnlijks als ik heb gehoord dat die flierefluitend kampioen zouden worden volgens de media?
Ik vind je steeds leuker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ben echt zo'n voetbaln00b
Hmm. Concurrentie. Ik moet toch maar eens wat poetischer worden.quote:
Tijd voor James.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hmm. Concurrentie. Ik moet toch maar eens wat poetischer worden.
Whehehehe, hij heeft er nu "p0wned" achter gezet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er was zelfs 1 fan die al op voorhand 'AZ Kampioen 2007!' groot op zn been getatoëerd had, ben benieuwd hoe hij zich nu voelt..
Je doet er maar wat moeite voor.quote:
Dat is de beste troost van het hele weekend. Als we nou ook nog hun kont gaan schoppen in De Kuip & play-offs, is het seizoen niet heel erg verloren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee. Dan zeg je iets schitterends. Ze zijn het namelijk niet geworden!.
AZ!!
Als je het maar laat!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:57 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat ik James maar eens ga shredderen.
mwoa, email in een onbestaande veranderen en daarna je wachtwoord wijzigen in iets "ram op je toetsenbord"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:58 schreef SiemeN het volgende:
Oh wacht. Ik kan dat niet.
Ik hoorde overigens dat er CC houders van Excelsior hun kaartjes voor ¤800,- hadden verkocht aan AZ'ers die geen kaartje hadden kunnen bemachtigen. Wat zullen die er ziek van zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef rompompom het volgende:
Trouwens, nog een kaartje bemachtigd of moest je aan die dure kaarten?
Heerlijk!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoorde overigens dat er CC houders van Excelsior hun kaartjes voor ¤800,- hadden verkocht aan AZ'ers die geen kaartje hadden kunnen bemachtigen. Wat zullen die er ziek van zijn..
Ik weet nog wel een manier.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Misstique het volgende:
Tot zover de SiemeN-en-rpp-opvrolijk-service.
Whehehe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:07 schreef SiemeN het volgende:
Maar dan zonder rpp.
En die lui van excelsior lachen zich ook ziek. Hoeveel kost een seizoenskaart? Die hebben ze er dik uit volgens mijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik hoorde overigens dat er CC houders van Excelsior hun kaartjes voor ¤800,- hadden verkocht aan AZ'ers die geen kaartje hadden kunnen bemachtigen. Wat zullen die er ziek van zijn..
Met gemak ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die lui van excelsior lachen zich ook ziek. Hoeveel kost een seizoenskaart? Die hebben ze er dik uit volgens mij
Watskeburt Sjowie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:27 schreef Chowi het volgende:
Au. Áú.
Alcohol.quote:
Zeg, dat deed ik bij jou ook niet toen je postte dat je drnoken was.quote:
Zoeen expresgetyptetypfout was dat!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:35 schreef Chowi het volgende:
Zeg, dat deed ik bij jou ook niet toen je postte dat je drnoken was.
Avé.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:51 schreef JamesGarner het volgende:
Verveling.
Bwhehehehe!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Misstique het volgende:
Tot zover de SiemeN-en-rpp-opvrolijk-service.
Sterf, heterosexueel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:59 schreef Stofje het volgende:
Fantastisch weekend, dit.
O GOED HOOR TIQUE, MET JOU?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:37 schreef Misstique het volgende:
HEY CHOWI HOE IS HET NOU MET JE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |