hmm vraag me af hoe nu verder..
Ajax heeft het tweede deel van het seizoen gewoon goed gedaan, soms wat pech en helaas hebben we ook weer ongemotiveerde spelers gezien. Babel kan soms erg makkelijk ballen laten lopen en maak helaas nog steeds vaak alleen acties als hij mooi in beeld komt..
Daarnaast valt het me op dat de haat tegen ajax echt gigantisch wordt, R. Koeman net ook weer niet al te positief over ajax maar goed dat zal helaas nooit meer veranderen vrees ik.
Nu dus die nepbeker van onze competitie... en daarna play offs..
Ajax en AZ hebben beiden een tik op de neus gehad, Heereveen een enorme boost door feijenoord met 5-1 weg te vagen en Twente heeft natuurlijk sowieso een droom seizoen.
Het zal dus nog wel heel erg zwaar worden om de CL te halen...
Daarnaast is Ajax in mijn mening niet een aantal stappen vooruit gegaan.. misschien een kleine vooruitgang. Volgend jaar geen Grygera meer hoogstwaarschijnlijk geen Sneijder meer.. en wie weet wat er rond Hunterlaar gaat gebeuren...
Dat zijn in mijn ogen 3 van de beste speler die we hebben. Sterker nog ik vind dat we sowieso maar eigenlijk 6 echte goede spelers hebben: Gabri (beste van het seizoen), Stam, Davids, Huntelaar, Sneijder en Grygera...
als daar er 3 van wegvallen.. zie ik ajax volgend seizoen toch echt geen kampioen worden..
Laten we dus maar langzaam aan gaan denken wat we kunnen halen ter compensatie van die 3 spelers..
Voor nu uithuilen en weer opnieuw beginnen.. al 3 jaar geen kampioen.. misschien moeten we maar eens iets minder arrogant lopen doen en misschien maar eerst eens iets bewijzen..