Ik vergeet altijd dat ze daar een keuken hebben, maar de combinatie tussen friet, La Chouffe en het gezelschap (idealisten, bierfetisjten en honden die aan je gat snuffelen) klinkt eigenlijk best héél okay.quote:
Niet mee eens, wel aardig wat sociale woningbouw, maar de ligging is veel mooier. Julianapark en de mooie Vecht. (Mijn hardlooproute ligt langs de Vecht).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:42 schreef Q. het volgende:
Zuilen is crimineel, Lombok niet/veel minder. Lombok is way toffer.
Holy shit. Ik heb heel wat potjes hockey gespeeld hier in Utrecht, maar van hockeyclub flagiolet heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik hockey in bij het 'oo-zoo-gezelilge' MHC Fletiomare gelegen pittoreske De Meern, al waarvoor ik mijzelf al fietsend door Parkwijk moet begeven om daar te geraken
hm, ik heb er met verschillende mensen weleens gegeten, en iederen vond het eten altijd erg lekker. Dat het naar frituur ruikt vind ik eigenlijk helemaal raar, ik zit er regelmatig, en heb dat nog nooit gerokenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het eten daar eigenlijk niet zo geweldig, en het ruft er altijd naar frituur.
Fletiomarequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:38 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Holy shit. Ik heb heel wat potjes hockey gespeeld hier in Utrecht, maar van hockeyclub flagiolet heb ik nog nooit gehoord
Voor 15 euro eten kan in Utrecht trouwens echt óveral. Hemingway, Heerenplein, Eigen schuld, Luifel, overal heb je daar voor 10 euro wel een daghap te pakken. De zakkendrager is trouwens ook een aanrader. Wel iets duurder maar erg leuke tent met heerlijk voedsel.
Fellatiomarequote:
Mja beter dan een jaar op de wachtlijst moeten staan en dan Kampong Heren 365 worden of Voordean Heren 3883quote:
Gewoon een eigen team oprichten bij Voordaan. Heren 9 was erg gezellig maar nu weer mooi geweest. Ben er gestopt. Wil nu misschien gaan boksen bij Jan Brouwerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja beter dan een jaar op de wachtlijst moeten staan en dan Kampong Heren 365 worden of Voordean Heren 3883
Tis gewoon een kneuterige dorpsclub, al komt er nu wel de overloop van oa Kampong bij. Niet het ballerige wel de gezelligheid. Er zijn nu drie (quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:21 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Gewoon een eigen team oprichten bij Voordaan. Heren 9 was erg gezellig maar nu weer mooi geweest. Ben er gestopt. Wil nu misschien gaan boksen bij Jan BrouwerDenk trouwens dat fellatiomare vergelijkbaar is met voordaan of niet?
Doen jullie het beter dan Voordaan. Die hebben een knettergaar clubhuis, 10 herenteams, een stuk of x damesteams en één semi-waterveld waar niet op gesproeid mag worden ivm waterwingebied (kwamen ze na de bouw achterquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tis gewoon een kneuterige dorpsclub, al komt er nu wel de overloop van oa Kampong bij. Niet het ballerige wel de gezelligheid. Er zijn nu drie () herenteams, en zes damesteams en vooral heel veel jeugd.
Maar met de komst van Leidserijn gaan er wel seniorenteams bij komen. Volgend seizoen liggen er twee semi-watervelden plus heel en een half zandveld.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
Alleen de clubkleuren
Babyblauw en poepbruin.
Onze Noordafrikaanse vrienden weer, gok ik zo.quote:Uiteindelijk bleek dat jongeren uit de buurt het dier vrij hebben gelaten en zelfs hebben bekogeld met stenen en takken.
Ik denk het laatste. En het laatste.quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:27 schreef speknek het volgende:
Ik vraag me echt af wat ze bezielt. Of ze denken dat al die stokken (of stoeltjes tijdens die voetbalwedstrijd) toch niet echt schade brengen aan een dier/mens, of dat het ze gewoon geen reet kan schelen. En in dat laatste geval, of dat een 'fase' is, of dat je uberhaupt zo'n verziekte geest nooit meer normaal kunt krijgen.
Hehe, je zit ook aan de verkeerde kant man. Je kan beter linksaf gaan, de kantine van de VV is 10x mooier (mag ook wel voor die ¤2mln), en altijd supergezellig. Wel hinderlijk dat er altijd van die dikke patserbakken van de hockey keihard over die weg scheuren, erger ik me echt dood aan. (vooral op Zaterdag als de jeugd moet voetballen)quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:45 schreef Sjoewe het volgende:
'Wij' zijn net verhuisd, de oude club was net zo als jij Voordaan beschrijft. Maar ja een stedelijk ontwikkelingsgebied een nieuw sportterrein en een smak geld hebben daar verandering in gebracht.
Alleen de clubkleuren
Babyblauw en poepbruin.
Jep.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef Public_NME het volgende:
Zit je toevallig bij de Blue Monkeys?
geen giraffe gezien , al zou ik zo af en toe zweren dat er onder ons een olifant woont (of een jong jochie die graag laat horen dat hij op de trap loopt)quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:00 schreef Undergod het volgende:
Giraffe ontsnapt in Utrecht
transwijk people?
Heet die Giraffe trouwens Alberto??quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:59 schreef Q. het volgende:
In Transwijk is het altijd safari.
[afbeelding]
Greenpeacequote:Op donderdag 31 mei 2007 16:08 schreef -skippybal- het volgende:
Wat voor een tuig hing er vanochtend aan de Dom
Nounou weer zo'n Wildersadept.. Stel je voor dat je voor je idealen uit komt en een spandoek aan de dom bevestigd tegen kolencentrales, poeh poeh..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
GreenpeaceAls ik agent was had ik met scherp geschoten gvd.
ja, want die vuile klootzakken hebben het gore lef om te protesteren tegen de enorme vervuiling in Nederland. Ze verdienen het een pijnlijke dood te sterven, als ze zich zorgen maken omdat bijvoorbeeld vandaag weer in het nieuws was dat dit het derde seizoen op rij (!) is dat het weer het warmst sinds alle metingen is geweest! En dan het gore lef dit aan te kaarten door een spandoek te laten zakken! Dood moeten ze, dood!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:16 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
GreenpeaceAls ik agent was had ik met scherp geschoten gvd.
Idd, kunnen die gasten niet gewoon gaan werken in plaats van anderen lastig te vallen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:48 schreef VoreG het volgende:
Van andermans spullen blijf je af en jaagt de samenleving op kosten door dit soort acties.
... weet ik helemaal weer waarom ik geen zin had.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
"Als je er eenmaal bent..."
snob.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
Met mijn camembert, en Bach, en groot glas rooie wijn...
Binnenkort een klustopic in K&Wquote:
Leuk voor jullie! Is het alweer een halfjaar......quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:57 schreef AudreyHepburn het volgende:. Vanaf vandaag woon ik officieel bij Sjoe. En hebben we een half jaar wat.
.
Jullie relatie is handig, weet ik precies wanneer ik voor het laatst in de Ekko ben geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:57 schreef AudreyHepburn het volgende:. Vanaf vandaag woon ik officieel bij Sjoe. En hebben we een half jaar wat.
.
;@.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:05 schreef TrentReznor het volgende:
Nog menschen naar de ACU geweest vanavond en ook nog thuis gekomen zover ze het kunnen herinnneren?![]()
Wat was er in de ACU dan ?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:05 schreef TrentReznor het volgende:
Nog menschen naar de ACU geweest vanavond en ook nog thuis gekomen zover ze het kunnen herinnneren?![]()
Die alle vrouwen weer van zich af moest slaanquote:
Das normaal bij mensen met grote piemels, ik heb het ook altijdquote:Op zondag 3 juni 2007 12:02 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Die alle vrouwen weer van zich af moest slaan![]()
Wie nog meer dan, behalve mij?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:02 schreef TrentReznor het volgende:
[..]
Die alle vrouwen weer van zich af moest slaan![]()
Een jonge onschuldige studente met een enorm lekker kontjequote:Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wie nog meer dan, behalve mij?.
En ja, die chips zijn enorm ranzig.
Grote piemels roeleren!quote:Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef TMan het volgende:
[..]
Das normaal bij mensen met grote piemels, ik heb het ook altijd![]()
Erg verleidelijk om een "ik heb ook een grote piemel"-post neer te zetten. Maar goed, ik ben niet zo'n opschepper. Dat is slecht voor de eigenwaarde van anderenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:06 schreef TMan het volgende:
[..]
Das normaal bij mensen met grote piemels, ik heb het ook altijd![]()
Wat een prutsers zijn 't toch ook...quote:Nadat treinverkeer in de omgeving van Rotterdam en Almelo gisteren de hele dag last had van stroomstoringen, is vandaag de provincie Utrecht aan de beurt. Door problemen met de spanning rond station Driebergen-Zeist is het treinverkeer tussen Utrecht en Maarn even na 08.00 uur stilgelegd omdat wissels en seinen niet meer werkten.
Reizigers op de drukke trajecten Utrecht-Arnhem en Utrecht-Nijmegen moesten daarom omrijden via Den Bosch. Ook het goederenvervoer heeft last van de stremming.
Joh, de twee gitaristen uit m'n band zitten hier een beetje tegen elkaar op te bieden. Ik weet het intussen te negerenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef kwib het volgende:
[..]
Erg verleidelijk om een "ik heb ook een grote piemel"-post neer te zetten. Maar goed, ik ben niet zo'n opschepper. Dat is slecht voor de eigenwaarde van anderen![]()
Rita Verdonk komt ook uit Utrecht, heeft familie wonen in de Meern. Niet echt van toepassing thoughquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
welke bekende jonge vrouwen komen eigenlijk uit Utrecht?
http://nl.wikipedia.org/w(...)9#Bekende_Utrechtersquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heej Utrechters en Utrechtenaren, welke bekende jonge vrouwen komen eigenlijk uit Utrecht? Claudia de Breij.. maar wie nog meer?
hm ja.. voornamelijk mannenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)9#Bekende_Utrechters
Gij zult niet vloekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
... Utrechtenaren ...
*In geboortehuis van Rita woontquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:14 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Rita Verdonk komt ook uit Utrecht, heeft familie wonen in de Meern. Niet echt van toepassing though
Voor de rest had je vroeger Sonja Silva, die kwam uit de omgeving Maarssen geloof ik...
Nou daar mis ik helemaal niks aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
De Edah in Winkelcentrum Kanaleneiland verdwijnt!!
AH voor de win!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Blijft alleen de AH dan over? Das kei-veul verder lopen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |