default 98 was prima, zolang je maar geen spellen speeldequote:Op donderdag 10 mei 2007 22:20 schreef soylent het volgende:
[..]
Dit ben ik niet met je eens.. True, 95 was kut tot OSR2, 98 was klote tot SE, XP tot SP2 etc... maar Vista is de eerste major release van Windows die erg goed bruikbaar is in mijn mening. Je moet wel een beetje prutsen en spelen om al je apparaten weer aan de praat te krijgen, dat vind je leuk of niet, maar het is niet instabiel of 'onaf' vind ik.
SP2 was juist meer impact vanwege wat aanpassingen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
default 98 was prima, zolang je maar geen spellen speelde
XP zelf vond ik zonder SP's ook prima (toen hij uitkwam he)
Beta 2 vond ik voor een beta ook goed draaienquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
SP2 was juist meer impact vanwege wat aanpassingen.
Maar draaide al prima zonder sp of met sp1.
Maar goed, het ging over vista geloof ik
Klopt, maar let wel op dat dit maar een paar keer kan (ik dacht 2 of 3 keer).quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef soylent het volgende:In Firefox surfen naar "c:windowssystem32cmd.exe". cmd.exe wordt nu "gedownload", in het downloadschermpje kun je deze "Open"en Vanuit cmd.exe kun je "slmgr -rearm" typen om de activatiestatus te resetten. Rebooten, nu gaat Windows klagen en logt je weer uit. Rebooten, nu doet hij het weer 30 dagen!
Was het niet zo dat USB support pas vanaf 98 SE was?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Op mijn toenmalige pc draaide 98 stabieler (ook met spellen) dan 98SE.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:20 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.tweakvista.com/VistaPerformanceTweaks.aspx
Hier staan er al veel
Een paar posts boven je?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:36 schreef joeltje het volgende:
Heeft iemand een tip voor een goed Tweak programma voor Vista? Liefst Freeware?
dus zeg maar zoiets maar dan freeware...
Vista dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:48 schreef joeltje het volgende:
op twekavista.com staan losse tweaks, maar je hebt ook programma's die je hard disk op fouten checken, je register fixen, temp bestanden opschonen, register defraggen etc. etc....
Dus een compleet programma zoals in mijn linkje...
Yup idd..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:37 schreef Devolution het volgende:
Was het niet zo dat USB support pas vanaf 98 SE was?
Om even door te gaan over Vista; draait vista wel zonder Aero Glass? Of zelfs dan niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:45 schreef AstroNova het volgende:
Is het legaal om een dualboot te hebben met XP en Vista.
Ik heb XP MCE legaal (oem) en Vista legaal (gekocht). Volgens dat upgrade-advisor was mijn pc ready voor vista, maar dat blijkt niet te zijnnu wil ik weer xp erop
Is het dus legaal om dualboot met twee legale codes? En heeft het gevolgen voor die code? Maximum gebruik van key ofzo?
tuurlijk aero Glass is slechts een normaal thema (al issie wel uitgebreid i.v.m de meeste andere thema's)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Om even door te gaan over Vista; draait vista wel zonder Aero Glass? Of zelfs dan niet?
Ik bedoelde of de pc van de gequote persoon het dan wel zou trekkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk aero Glass is slechts een normaal thema (al issie wel uitgebreid i.v.m de meeste andere thema's)
Van MCE is het een OEM versie (voorgeinstalleerd op pc)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
1. Je mag gewoon legaan dual booten.
2. Dat heeft geen gevolgen voor de code.
3. Wat voor licentie is het?
Dat een van de problemen. Aero werkt af en toe (videokaart is premium ready), maar er zit een miscommunicatie tussen moederbord en chipset waardoor aero soms niet wordt weergegeven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Om even door te gaan over Vista; draait vista wel zonder Aero Glass? Of zelfs dan niet?
ahh op die manierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:47 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik bedoelde of de pc van de gequote persoon het dan wel zou trekkenDit omdat veel mensen de fout maken dat als ze zien dat een bepaalde pc/laptop 'vista ready' is, ze dan meteen denken dat ie alles vol open kan draaien, ipv alleen de core experiences.
Er zullen niet voor niets een hele riedel Tweak progjes zijn lijkt me? ik zoek slechts een freeware versie hiervan... sjeesssquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
En hoeveel beter denk je dat andere programma's het doen?
als ze allemaal even goed zijn waarom zijn er dan verschillende versies? en er is dus geen enkel verschil in uiterlijk?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:58 schreef Incolumis het volgende:
ten eerste je had ook alle 3 vragen in 1 reply kunnen zetten
ten tweede je kunt natuurlijk wel een beetje gaan zoeken
ten derde: Alt+Tab
ten vierde ze zijn allemaal even goed
ten vijfde: nee
Volgens mij moet je als eerste even gaan lezenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:01 schreef ryangozer het volgende:
[..]
als ze allemaal even goed zijn waarom zijn er dan verschillende versies? en er is dus geen enkel verschil in uiterlijk?
sorry, die vragen schoten me steeds pas binnen toen de andere vraag al gesteld was, en editten is niet handig omdat de reageerder dan de andere vragen misschien niet ziet..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als eerste even gaan lezen
http://www.microsoft.com/(...)ditions/default.mspx
en leren om meerdere vragen in 1 post te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |