Om even door te gaan over Vista; draait vista wel zonder Aero Glass? Of zelfs dan niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:45 schreef AstroNova het volgende:
Is het legaal om een dualboot te hebben met XP en Vista.
Ik heb XP MCE legaal (oem) en Vista legaal (gekocht). Volgens dat upgrade-advisor was mijn pc ready voor vista, maar dat blijkt niet te zijnnu wil ik weer xp erop
Is het dus legaal om dualboot met twee legale codes? En heeft het gevolgen voor die code? Maximum gebruik van key ofzo?
tuurlijk aero Glass is slechts een normaal thema (al issie wel uitgebreid i.v.m de meeste andere thema's)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Om even door te gaan over Vista; draait vista wel zonder Aero Glass? Of zelfs dan niet?
Ik bedoelde of de pc van de gequote persoon het dan wel zou trekkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk aero Glass is slechts een normaal thema (al issie wel uitgebreid i.v.m de meeste andere thema's)
Van MCE is het een OEM versie (voorgeinstalleerd op pc)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
1. Je mag gewoon legaan dual booten.
2. Dat heeft geen gevolgen voor de code.
3. Wat voor licentie is het?
Dat een van de problemen. Aero werkt af en toe (videokaart is premium ready), maar er zit een miscommunicatie tussen moederbord en chipset waardoor aero soms niet wordt weergegeven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Om even door te gaan over Vista; draait vista wel zonder Aero Glass? Of zelfs dan niet?
ahh op die manierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:47 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik bedoelde of de pc van de gequote persoon het dan wel zou trekkenDit omdat veel mensen de fout maken dat als ze zien dat een bepaalde pc/laptop 'vista ready' is, ze dan meteen denken dat ie alles vol open kan draaien, ipv alleen de core experiences.
Er zullen niet voor niets een hele riedel Tweak progjes zijn lijkt me? ik zoek slechts een freeware versie hiervan... sjeesssquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Netsplitter het volgende:
En hoeveel beter denk je dat andere programma's het doen?
als ze allemaal even goed zijn waarom zijn er dan verschillende versies? en er is dus geen enkel verschil in uiterlijk?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:58 schreef Incolumis het volgende:
ten eerste je had ook alle 3 vragen in 1 reply kunnen zetten
ten tweede je kunt natuurlijk wel een beetje gaan zoeken
ten derde: Alt+Tab
ten vierde ze zijn allemaal even goed
ten vijfde: nee
Volgens mij moet je als eerste even gaan lezenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:01 schreef ryangozer het volgende:
[..]
als ze allemaal even goed zijn waarom zijn er dan verschillende versies? en er is dus geen enkel verschil in uiterlijk?
sorry, die vragen schoten me steeds pas binnen toen de andere vraag al gesteld was, en editten is niet handig omdat de reageerder dan de andere vragen misschien niet ziet..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je als eerste even gaan lezen
http://www.microsoft.com/(...)ditions/default.mspx
en leren om meerdere vragen in 1 post te zetten
duidelijker kan het haast niet, daar staan exact alle verschillen tussenn de verschillende versiesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:11 schreef ryangozer het volgende:
Ja leuk die pagina, maar echt wijzer word ik er niet van. kan niemand me in het kort uitleggen (in NL graag) wat het verschil is tussen de versies?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:32 schreef soylent het volgende:
Vista Home Basic = superpauper, geeneens Aero (met die mooie doorschijnende windows)
Vista Home Premium = prima voor thuis, geen Remote Desktop, geen 2 man kan tegelijk ingelogd zijn; heeft wel weer wat movie en DVD maak tooltjes erbij en simpele spelletjes
Vista Business = vrijwel alles kan, maar geen thuisgedoe meegeleverd dus geen movie maker en niet de simpele spelletjes
Vista Ultimate = krijg je allemaal onnodige shit bij
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Devolution het volgende:
Oh en dat mooie bladeren in Vista doe je niet met alt+tab maar met windows-toets+tab.
jawel, er komen dingen uit speciaal voor Ultra.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
het heet niet voor niets ultimate, alles van alle andere versies gecombineerd zit in het pakket, niks extra's (volgens mij)
zoals???quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:59 schreef Devolution het volgende:
[..]
[..]
jawel, er komen dingen uit speciaal voor Ultra.
Jawel, een paar onnodige dingen, kijk anders even op de genoemde url, ergens is er ook een vergelijkingsmatrix.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
het heet niet voor niets ultimate, alles van alle andere versies gecombineerd zit in het pakket, niks extra's (volgens mij)
Ik voel met je mee brada. Nvidia staat erom bekend, het is echt treurig. Ik had vergelijkbare resultaten met een onboard Intel kaart onder Vista; constant crashes, BSoD's, etc.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:14 schreef Richardfun het volgende:
Dat ik geduld moet hebben tot de performance top is is 1 ding, maar ik kan gewoon veel games niet eens spelen omdat mn hele computer blijft hangen. Ik kots dan ook bij deze op Nvidia
Ultimate heeft wel het nadeel dat er geen MCE in zit! * joeltje zat te slapenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
Ultimate heeft wel MCE. Ik denk dat je Business bedoelt. Die heeft geen MCE.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:59 schreef joeltje het volgende:
[..]
Ultimate heeft wel het nadeel dat er geen MCE in zit!
Roep je gewoon maar wat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:59 schreef joeltje het volgende:
[..]
@Incolumis, totally with you, behalve je punt drie: om op die byzarre manier te alt-tab-ben is met de MS-toets+Tab... niet meer Alt-Tab, da's oldskool![]()
@ Ryangozer, ga eens lezen of vraag het iemand in die winkel.. en dude.. echt, die icoon![]()
http://www.microsoft.com/(...)itions/n/choose.mspxquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:59 schreef joeltje het volgende:
[..]
@Incolumis, totally with you, behalve je punt drie: om op die byzarre manier te alt-tab-ben is met de MS-toets+Tab... niet meer Alt-Tab, da's oldskool![]()
@ Ryangozer, ga eens lezen of vraag het iemand in die winkel.. en dude.. echt, die icoon![]()
Nou vooruit, eentje dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef ryangozer het volgende:
Aangezien mijn briljante topic Het grote vista screenshot topic deel 1 niet mag, heeft iemand hier wat vette vista screens?
jammer dattie niet klikbaar is, maar mooi hoorquote:
Alstu.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:40 schreef ryangozer het volgende:
Aangezien mijn briljante topic Het grote vista screenshot topic deel 1 niet mag, heeft iemand hier wat vette vista screens?
klassieke modus nietwaar?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Alstu.
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07190/Naamloos-2.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
scheelt zeker een hoop geheugen?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt. Vind dat Aero maar weinig toevoegen. Heb het al na een kwartier uitgezet.
Heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Dus ik heb geen idee of het geheugen scheelt. Vond het ten opzichte van het standaard Vista thema gewoon weinig toevoegen.quote:
http://www.microsoft.com/(...)itions/n/choose.mspxquote:Op zondag 13 mei 2007 12:16 schreef ryangozer het volgende:
heb net gelezen dat in home basic geen aero zit, kan iemand me dat verschil laten zien (basic - premium)
ik bedoel dmv screens...quote:Op zondag 13 mei 2007 12:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)itions/n/choose.mspx
De vorige pagina post jezelf deze link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |