quote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
Aangezien fysiek geweld in DGK tegenwoordig legaal is, hoop ik dat de nieuwe bewoner een moslim-extremist met een kort lontje is...
Kijkcijfers gegarandeerd...
Maar dan is iedereen weer verontwaardigd omdat het veel te ver gaat, dat ze dit niet kunnen maken, dat er moet worden ingegrepen, en dat-ie er meteen weer uitmoet enzo. Daarom stel ik voor om Caroline Tensen erin te gooienquote:Op maandag 30 april 2007 00:39 schreef SiRojK het volgende:
Ze moeten nog zo'n patser type er instoppen, gaat het helemaal loco.. Nu is het eigenlijk alleen Huub tegen Brian en vice versa, maar er moet er nog eentje bij, gaan ze echt rellen
hij laat zichzelf wel kennen he, die brian.quote:Op zondag 29 april 2007 17:56 schreef blake_revenge het volgende:
kijk eens wat een haat naar iemand die je persoonlijk niet eens kent hoe ziek kun je zijn
Je leert iemand wel een beetje kennen hoor na het kijken van streams maanden lang.quote:Op zondag 29 april 2007 17:56 schreef blake_revenge het volgende:
kijk eens wat een haat naar iemand die je persoonlijk niet eens kent hoe ziek kun je zijn
Not another queen.quote:
Jij zou er ook wel in mogen ja.quote:Op maandag 30 april 2007 01:16 schreef Xebrozius het volgende:
Hoi.
NIEMAND sluit aan bij she omdat hun op tv hebben gezien dat huub niet te vertrouwen is en dat hij je eruit stemt zodra brian,natasia,nicolaas en jaap weg zijnquote:Op maandag 30 april 2007 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je leert iemand wel een beetje kennen hoor na het kijken van streams maanden lang.
Herman![]()
[..]
Not another queen.Kan wel lekker gaan botsen trouwens.
Doe maar een wat rustiger type zoals Bart, die zich dan aansluit bij SHE
Dat laatste, nogal logisch hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:38 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
NIEMAND sluit aan bij she omdat hun op tv hebben gezien dat huub niet te vertrouwen is en dat hij je eruit stemt zodra brian,natasia,nicolaas en jaap weg zijn
je bedoeld net als dat jij zo een brian kontekruiper bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:36 schreef blake_revenge het volgende:
vanheteersteuur is echt zo n huub kontkruiper
dat heb ik gemerkt, ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:39 schreef blake_revenge het volgende:
nog een huub kontkruiper ...
ik ben voor niemand bekijk alles redelijk en objectief
Ik kan het wel even vragen (ze woont bij mij om de hoekquote:
Juistquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:38 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
NIEMAND sluit aan bij she omdat hun op tv hebben gezien dat huub niet te vertrouwen is en dat hij je eruit stemt zodra brian,natasia,nicolaas en jaap weg zijn
"Jij bent de zon, jij bent de zee...."quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Nee jop van de bus !
Die kom ik nog elke week tegen trouwens in zijn kroeg
Just my thoughtsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Seki van De Bus!
quote:
Gesuggereerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef blake_revenge het volgende:
jezus worden jullie niet een beetje moe van dat tijdverspillende gesugereer ?
doeloooos
een treinneger ! http://www.dumpert.nl/mediabase/14062/e5ba6f54/index.htmlquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Een relneger
Zoals, modje spelen op VOLquote:Op maandag 30 april 2007 03:12 schreef Morwen het volgende:
Een intelligente dame die Jaap en Brie helemaal de grond in boort, iemand zoals ik maar ik heb belangrijkere dingen te doen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
een treinneger ! http://www.dumpert.nl/mediabase/14062/e5ba6f54/index.html
De juiste persoon dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals, modje spelen op VOL
Jij bent volkomen de weg kwijt
Ontopic: tamara(?)
ik zei al; Tyrone Spongquote:Op woensdag 2 mei 2007 04:57 schreef tong80 het volgende:
Wereldkampioen boksen Valuev lijkt me ook wel leuk. 2 meter 13.
[afbeelding]
[afbeelding]
Huub : 'Sla me dan mietje'
Mij krijgen ze niet weg hoor. Ik ga niet weg. Ik blijf gewoon zitten. Lekker blijven zitten.quote:
Heb ik nu iets gewonnen aangezien ik afgelopen maandag gelijk had?quote:
Je hebt een videocamera gewonnen! Vanaf morgen op te halen bij King Jaapquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb ik nu iets gewonnen aangezien ik afgelopen maandag gelijk had?
[De bewoners] Lieke
OMG. Uit welk jaar. Wanneer werd hij wereldkampioen? Ik kijk toch wel eens anar vechtsport op eurosport maar hem had ik me toch wel herinnert?quote:Op woensdag 2 mei 2007 04:57 schreef tong80 het volgende:
Wereldkampioen boksen Valuev lijkt me ook wel leuk. 2 meter 13.
[afbeelding]
[afbeelding]
Huub : 'Sla me dan mietje'
Dat is de huidige wereldkampioen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG. Uit welk jaar. Wanneer werd hij wereldkampioen? Ik kijk toch wel eens anar vechtsport op eurosport maar hem had ik me toch wel herinnert?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |