Juistquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:38 schreef blake_revenge het volgende:
[..]
NIEMAND sluit aan bij she omdat hun op tv hebben gezien dat huub niet te vertrouwen is en dat hij je eruit stemt zodra brian,natasia,nicolaas en jaap weg zijn
"Jij bent de zon, jij bent de zee...."quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Nee jop van de bus !
Die kom ik nog elke week tegen trouwens in zijn kroeg
Just my thoughtsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Seki van De Bus!
quote:
Gesuggereerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:31 schreef blake_revenge het volgende:
jezus worden jullie niet een beetje moe van dat tijdverspillende gesugereer ?
doeloooos
een treinneger ! http://www.dumpert.nl/mediabase/14062/e5ba6f54/index.htmlquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Demon_Hunter het volgende:
Een relneger
Zoals, modje spelen op VOLquote:Op maandag 30 april 2007 03:12 schreef Morwen het volgende:
Een intelligente dame die Jaap en Brie helemaal de grond in boort, iemand zoals ik maar ik heb belangrijkere dingen te doen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
een treinneger ! http://www.dumpert.nl/mediabase/14062/e5ba6f54/index.html
De juiste persoon dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals, modje spelen op VOL
Jij bent volkomen de weg kwijt
Ontopic: tamara(?)
ik zei al; Tyrone Spongquote:Op woensdag 2 mei 2007 04:57 schreef tong80 het volgende:
Wereldkampioen boksen Valuev lijkt me ook wel leuk. 2 meter 13.
[afbeelding]
[afbeelding]
Huub : 'Sla me dan mietje'
Mij krijgen ze niet weg hoor. Ik ga niet weg. Ik blijf gewoon zitten. Lekker blijven zitten.quote:
Heb ik nu iets gewonnen aangezien ik afgelopen maandag gelijk had?quote:
Je hebt een videocamera gewonnen! Vanaf morgen op te halen bij King Jaapquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Heb ik nu iets gewonnen aangezien ik afgelopen maandag gelijk had?
[De bewoners] Lieke
OMG. Uit welk jaar. Wanneer werd hij wereldkampioen? Ik kijk toch wel eens anar vechtsport op eurosport maar hem had ik me toch wel herinnert?quote:Op woensdag 2 mei 2007 04:57 schreef tong80 het volgende:
Wereldkampioen boksen Valuev lijkt me ook wel leuk. 2 meter 13.
[afbeelding]
[afbeelding]
Huub : 'Sla me dan mietje'
Dat is de huidige wereldkampioen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG. Uit welk jaar. Wanneer werd hij wereldkampioen? Ik kijk toch wel eens anar vechtsport op eurosport maar hem had ik me toch wel herinnert?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |