abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48845532
Zeer terecht dat we geen kampioen zijn. Natuurlijk speelde Willem II fantastisch, met 110% inzet en vochten ze met alles wat ze hadden, maar dat mag geen excuus zijn. Ajax had veel sterker, feller, gemotiveerder moet beginnen en door moeten gaan. Voor rust had het al 3-0 moeten zijn.

Het trieste is dat ELKE keer als Ajax dé belangrijkste wedstrijd van het seizoen moet gaan spelen, ze slecht, ongemotiveerd, slap en ongeconcentreerd beginnen. Ze spelen dan altijd een moeilijke wedstrijd, kunnen het spel niet maken, geen kansen creëren en scoren amper.

Dit is zo vaak gebeurd, tegen Excelsior, Heerenveen thuis, RKC en ook in de voorronde Champions League. En dan nu ook vandaag weer dus. Je speelt niet alleen voor het kampioenschap vandaag, maar ook voor een plaats in de Champions League, dan hoor je dus elke seconde van de wedstrijd te drukken, aan te vallen, te vechten voor elke meter gras. Maar dat deed Ajax wéér niet, alsof ze gewoon niet van hun fouten kunnen (of willen) leren. Dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.

Er was vandaag één ploeg die écht van minuut één van de wedstrijd tot en met het einde vol voor het kampioenschap ging, dat was PSV én daarom hebben ze het ook gered, hoewel ze op papier de minste kans maakten.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 29 april 2007 @ 18:57:51 #202
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48845564
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:56 schreef Shreyas het volgende:
Zeer terecht dat we geen kampioen zijn. Natuurlijk speelde Willem II fantastisch, met 110% inzet en vochten ze met alles wat ze hadden, maar dat mag geen excuus zijn. Ajax had veel sterker, feller, gemotiveerder moet beginnen en door moeten gaan. Voor rust had het al 3-0 moeten zijn.

Het trieste is dat ELKE keer als Ajax dé belangrijkste wedstrijd van het seizoen moet gaan spelen, ze slecht, ongemotiveerd, slap en ongeconcentreerd beginnen. Ze spelen dan altijd een moeilijke wedstrijd, kunnen het spel niet maken, geen kansen creëren en scoren amper.

Dit is zo vaak gebeurd, tegen Excelsior, Heerenveen thuis, RKC en ook in de voorronde Champions League. En dan nu ook vandaag weer dus. Je speelt niet alleen voor het kampioenschap vandaag, maar ook voor een plaats in de Champions League, dan hoor je dus elke seconde van de wedstrijd te drukken, aan te vallen, te vechten voor elke meter gras. Maar dat deed Ajax wéér niet, alsof ze gewoon niet van hun fouten kunnen (of willen) leren. Dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.

Er was vandaag één ploeg die écht van minuut één van de wedstrijd tot en met het einde vol voor het kampioenschap ging, dat was PSV én daarom hebben ze het ook gered, hoewel ze op papier de minste kans maakten.
Helemaal waar
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_48845580
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:54 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Daar hebben we het laten liggen. Natuurlijk nog meer in Waalwijk maar die thuiswedstrijd tegen Almelo wist ik het al. Maar 3-0 en Stam viel uit. Met Stam erbij tot het einde hadden we zeker 1 doelpunt minder tegen gehad....en zeer waarschijnlijk tegen RKC.

HtC moet echt weg. Met het ontslag van HtC maak je het enige juiste gebaar naar de ploeg toe.....

...de ploeg heeft namelijk niet gefaald!
Henk moet blijven, de ploeg én Henk hebben niet gefaald.. Ajax heeft ook niet gefaald we hebben gewoon pech gehad als je op 1 doelpunt na geen kampioen word.

Het kan dooien, het kan.. ach laat ook maar, kut cliche's
pi_48845640
quote:

daar ben ik t ook mee eens.

je kunt dan ook concluderen dat de jonge Ajacieden nog niet bestand zijn tegen de grote druk.. Dat zag je vandaag vooral bij de Mul die verschrikkelijk slecht en slap was. De enige die er écht voor vochten vandaag waren Sneijder Gabri en Davids.
pi_48845643
quote:

Helemaal waar. Ik vind het verschrikkelijk zuur dat we op 1 goal na tweede zijn geworden, maar dat hebben ze aan zichzelf te danken.
pi_48845672
Ik hoor net dat die kans van Benson gewoon niet te missen was
  zondag 29 april 2007 @ 19:05:45 #207
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48845721
Ik ga weer lekker het IJsselmeer op.

Wat een kut dag, wat een drama.

Ik ga van de week nog wel eens even diper in op het feit waarom HtC echt moet opzouten.

Weg met die kwibus.
  zondag 29 april 2007 @ 19:05:47 #208
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48845722
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor net dat die kans van Benson gewoon niet te missen was
ja ben ik ook benieuwd naar. er zit een heel vies luchtje aan psv-vitesse vandaag..
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 29 april 2007 @ 19:06:13 #209
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48845731
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef Speed1971 het volgende:
Ik ga weer lekker het IJsselmeer op.

Wat een kut dag, wat een drama.

Ik ga van de week nog wel eens even dieper in op het feit waarom HtC echt moet opzouten.

Weg met die kwibus.
  zondag 29 april 2007 @ 19:06:19 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48845735
kutzooi, klaar!!!!!!!!
s
je geeft die boeren gewoon het kampoienschap op een preseteerblaadjaadje

[ Bericht 3% gewijzigd door RayMania op 29-04-2007 19:13:59 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 29 april 2007 @ 19:07:15 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48845760
ja, ik ben dronken, bite me....
Get woke, go broke!
pi_48845776
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef toma het volgende:

[..]

ach ga weg.. denk dat de spelers net zo teleurgesteld zijn als dat wij zijn.
Ik weet wel zeker van niet. Na RKC werden ze ook gewoon feestend aangetroffen en de meeste spelers gaat het toch alleen om het geld.
  zondag 29 april 2007 @ 19:09:12 #213
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_48845794
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:05 schreef BigFire het volgende:

[..]

ja ben ik ook benieuwd naar. er zit een heel vies luchtje aan psv-vitesse vandaag..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 29 april 2007 @ 19:10:09 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48845815
1 moederneukede goal!

EEN! doelpunt! flikker toch op met me, echt...
Get woke, go broke!
  zondag 29 april 2007 @ 19:10:12 #215
18989 __________
Vul Uw naam op de lijn in.
pi_48845816
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:33 schreef toma het volgende:

Maar mijn neefje van 8 heeft nog meer verstand in zn kop dan dat jij hebt.
Ah, je hebt familie in Eindhoven?
En plak Uw pasfoto in het daartoe bestemde vakje.
pi_48845831
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:08 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker van niet. Na RKC werden ze ook gewoon feestend aangetroffen en de meeste spelers gaat het toch alleen om het geld.
En niet te vergeten die uitspraak van "maar we zijn wel 1 punt op psv ingelopen!".
  zondag 29 april 2007 @ 19:12:59 #217
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48845874
0-2 kon de moeite er vanaf, laffe honden .
Get woke, go broke!
pi_48845878
hoerenzoi
  zondag 29 april 2007 @ 19:15:52 #219
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_48845939
die aftrap alleen al
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 29 april 2007 @ 19:18:00 #220
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48845979
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:12 schreef HeatWave het volgende:
0-2 kon de moeite er vanaf, laffe honden .
Weet je wat nog erger is. Er is nog maar 1 ticket voor CL en die gaat dus tussen Ajax en AZ verdeelt worden. PSV is dus weer zeker van CL met hun kanker voetbal.

Blah ik ben nu weg
pi_48846034
Johnny
  zondag 29 april 2007 @ 19:21:04 #222
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_48846055
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:15 schreef BigFire het volgende:
die aftrap alleen al
Dat zette meteen al de toon inderdaad. Toen wist je, dat Willem II niet voor spek en bonen erbij stond.
pi_48846097
quote:

AChteraf zijn dat de belangrijkste wedstrijden geweest, niet vantevoren....

Alleen de CL en de wedstrijden tegen PSV/AZ/RKC en nu W2 zijn fatale wedstrijden.
pi_48846101
quote:
Op zondag 29 april 2007 19:21 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Dat zette meteen al de toon inderdaad. Toen wist je, dat Willem II niet voor spek en bonen erbij stond.
Die keeper wilde nog wel helpen anders
pi_48846158
Fijn trouwens dat HtC met zijn uitspraken Willem II even op scherp heeft gezet en de druk bij de eigen selectie heeft opgevoerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')