Of het statement: "Als alle spelers er gewoon vol voor waren gegaan waren we nu kampioen"quote:Op zondag 29 april 2007 20:13 schreef existenz het volgende:
Ik durf de statement dus wel aan: "Ten Cate heeft die ene extra goal verspeeld door zijn uitlatingen over de wedstrijd".
Hij heeft het gewoon (weer) dom aangepakt.quote:Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Of het statement: "Als alle spelers er gewoon vol voor waren gegaan waren we nu kampioen"
Ik vind dat je Ten Cate niet mag verwijten dat we geen kampioen zijn geworden.
Jij ook alquote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef tha_dark het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om morgen met Koninginnedag naar Eindhoven te gaan maar daar zit ik nu zwaar over te twijfelen.
't komt niet in je op dat PSV gewoon weer eens erg goed speelde?quote:Op zondag 29 april 2007 20:33 schreef Cheiron het volgende:
Wat een kutplopeg dat Vitesse. Anders ga je meteen na 5 minuten al voorover gebogen staan om nog 85 minuten genaaid te worden. Wat een zwakke kutploeg zeg.
Mooi gezegd.. maar toch teleurstelling..quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
Toch overheerst trots bij mij, dat we toch nog zolang hebben meegedaan, dat we zulke mooie wedstrijden gewonnen hebben, dat de steun van de supporters weer massaal was, geweldig jongens! Jammer dat het er vandaag niet in zat, weinig tot niets weggeven, te weinig gecreerd..
Prachtig verwoord alleen is dat laatste jammer genoeg so true:.... te weinig gecreëerdquote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
Toch overheerst trots bij mij, dat we toch nog zolang hebben meegedaan, dat we zulke mooie wedstrijden gewonnen hebben, dat de steun van de supporters weer massaal was, geweldig jongens! Jammer dat het er vandaag niet in zat, weinig tot niets weggeven, te weinig gecreerd..
Was je nog op dat pleintje voor het uitvak? Volgens mij heb ik je wel even voorbij zien rijden.quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
net terug uit Stilburg, wat een KUTPUBLIEK! Voor die aidsclub uit Eihoven juichen, en voorderest niks doen, mietjes zijn het, zoals die ME'er later tegen mij zei: Oh let maar op, straks laten we onze stokken zien en dan rennen ze, die tilburgers zijn niet van die helden
Dat kan je alleen zeggen als je voor Twente of een andere subtopper bent.quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
Toch overheerst trots bij mij, dat we toch nog zolang hebben meegedaan,
Juichen als je 0-2 verliest enzoquote:Op zondag 29 april 2007 20:53 schreef stefmans het volgende:
WIllem II en de Kingside stelletje tyfus mongolen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |