En ten cate had daar alle reden toe, want dit is WEER de schuld van dat schijtteam wat gewoon weigert te scorenquote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef -Mo- het volgende:
En Ten Cate was nog wel zo zeker van zijn zaak.
Nee, helemaal niet in amsterdam wordt er gezongenquote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef twi het volgende:
Zingen die trieste lijers in het uitvak nu "Helemaal niets in Rotterdam"?
Bullshit, die kutspelers scoren verdomme niet, henk deed er alles aan!quote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef Mr-Sander het volgende:
Najah, Henk heeft wel gelijk gehad. AZ heeft verloren. Hij had alleen niet zo veel rekening met PSV gehouden
het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat blijkbaar......quote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef 2Drix het volgende:
Kankervitesse
Gewoon je keeper wisselen in de rustwhat the fuck is dat
Gewoon maar 2x scoren tegen Willem II, wat voor kut wedstrijd is dat. Sjezus, tot de laatste seconde heb je het nog gewoon in eigen hand.quote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef 2Drix het volgende:
Kankervitesse
Zoja, moeten ze heel snel de mond gesnoerd worden, en doe dat meteen bij die kutvoetballers van Ajax, verlaag hun salaris maar en zeg dat ze het terugkrijgen als ze een keer wat met die bal kunnen doen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef twi het volgende:
Zingen die trieste lijers in het uitvak nu "Helemaal niets in Rotterdam"?
Veldhuizen is gewoon een goede keeper hoorquote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef 2Drix het volgende:
Kankervitesse
Ach, het is al erg genog dat het uitvak bij de 1-0 van Heerenveen het ging zingen. Ga dan lekker naar die wedstrijd...quote:Op zondag 29 april 2007 16:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet in amsterdam wordt er gezongen
één doelpunt was niet zo moeilijk.. 3 was teveel gevraagdquote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef SoupNazi het volgende:
Eén doelpunt, hoe moeilijk is dat nou tegen Willem II
Fuckt mij wat het uitvak zingt. Op 1 goal het kampioenschap missen, dit slaat echt nergens op.quote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is al erg genog dat het uitvak bij de 1-0 van Heerenveen het ging zingen. Ga dan lekker naar die wedstrijd...
quote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Ongelooflijk dit.
De spelers moeten zich diep en diep schamen
Idd, meer kan je er niet over zeggen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Ongelooflijk dit.
De spelers moeten zich diep en diep schamen
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Naja, enige lichtpuntje: die gast kan morgen terug naar de tattooshop
Inderaad, moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
4-1 verliezen bij Heerenveen ookquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Vakkie_W het volgende:
2-0 winnen bij Willem ll is een nette uitslag.
Wie waren er goed vandaag en wie minder?
quote:Op zondag 29 april 2007 16:30 schreef Jasza het volgende:
GVD PAUPERS WAAROM SCOOR JE MAAR 2x FUCK DIT IK GA MEZELF OPHANGEN.
Nee en niemand was goed, dag.quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Ja, maar nu zat je er zo dichtbijquote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef teamlead het volgende:
[..]nounou.. zo erg is het nu ook weer niet... Vergelijk het eens met vorig seizoen? Dat was pas een drama. Dit is intens kut en had nooit mogen gebeuren, maar dat lag niet aan vandaag.
Het gaat niet goed genoeg, maar er zit in iedergeval wel vooruitgang in
val dood gast wij lopen de titel mis op 1 doelpunt en jij gaat blij lopen doen over die kankermongool van az?quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
whehehehequote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Mr.Mills het volgende:
Zeg he, het is jammer maar dit slaat nergens opquote:Op zondag 29 april 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
val dood gast wij lopen de titel mis op 1 doelpunt en jij gaat blij lopen doen over die kankermongool van az?
sukkeltje
klopt, en daarom is het dubbel zuur dat fucking psv het toch nog haalt. Maar eerlijk gezegd had ik er tot de rode kaart bij AZ geen rekening meer mee gehouden dat we een reeële kans hadden. Maar liever het kampioenschap op 1 doelpunt missen dan zo'n rampenjaar als vorig jaarquote:
Ik vond Alves wel goed!quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Vakkie_W het volgende:
Dit is ook erg zuur, gewoon weten dat je als je ergens in een kutwedstrijd 1 doelpunt niet had doorlaten gaan dat je dan had gewonnen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt, en daarom is het dubbel zuur dat fucking psv het toch nog haalt. Maar eerlijk gezegd had ik er tot de rode kaart bij AZ geen rekening meer mee gehouden dat we een reeële kans hadden. Maar liever het kampioenschap op 1 doelpunt missen dan zo'n rampenjaar als vorig jaar
Ik begin de berusting inmiddels ook wel te voelen eigenlijk. Ik kan er toch niks meer aan doen. Dan kan ik me wel kwaad lopen maken, maar op dit moment heeft Ajax precies hetzelfde als wat ik van tevoren gedacht had. Dat ik er tussen de 68e en de 77e minuut in heb geloofd, doet daar weinig aan af. Het doet pijn, maar het doet een heel klein beetje minder pijn dat die schaal niet naar Alkmaar gaat.quote:Op zondag 29 april 2007 16:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
val dood gast wij lopen de titel mis op 1 doelpunt en jij gaat blij lopen doen over die kankermongool van az?
sukkeltje
Nee Vitesse heeft lekker z'n best gedaan..quote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is toch wel een verschil van klasse, die vuile kutlampjes weten zich wel te herpakken en flink te scoren tegen een respectievelijk goede ploeg, de kut amateurs van ajax scoren 2 magere kanker goals in 90 minuten........ dat hadden 90 goals moeten zijn!!!!!!!!!!! VUILE KUTMONCHOLEN
Jij verwerkt dit door te lachen naar die bosmongool van az?quote:Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Kanker zelf op strontmongool, ik verwerk dit op m'n eigen manier. Sukkel.
Ik woon in Den Haag, binnen 5 seconden na de wedstrijd door 3 mensen gebeld ''wat de uitslag is geworden''quote:Op zondag 29 april 2007 16:35 schreef Mr.Mills het volgende:
Krijg ik weer van die schijtboeren om me heen hier. Waarom woon ik in het zuiden.
quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit is ook erg zuur, gewoon weten dat je als je ergens in een kutwedstrijd 1 doelpunt niet had doorlaten gaan dat je dan had gewonnen.
Ga toch krassen sukkel, bemoei je lekker met jezelf. Denk je nou dat ik eroverheen ben?quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij verwerkt dit door te lachen naar die bosmongool van az?
zielig
als we CL willen spelen wel ja.. maar eigenlijk denk ik dat dit Ajax in de CL niks te zoeken heeft. Laat ze maar lekker uefacup spelen (en winnen)quote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef De_Ananas het volgende:
Het kutte is dat we ook nog de play-offs moeten winnen nu![]()
Het boeit mij echt niks of we wel of niet in de CL thuishoren, zolang we het maar spelen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
als we CL willen spelen wel ja.. maar eigenlijk denk ik dat dit Ajax in de CL niks te zoeken heeft. Laat ze maar lekker uefacup spelen (en winnen)
haha UEFA cup winnen?quote:Op zondag 29 april 2007 16:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
als we CL willen spelen wel ja.. maar eigenlijk denk ik dat dit Ajax in de CL niks te zoeken heeft. Laat ze maar lekker uefacup spelen (en winnen)
heb m'n telefoon ook uitgezet, om die redenquote:Op zondag 29 april 2007 16:32 schreef Wessiej het volgende:
Leuk, de telefoon gaat nu hier naast mij, mensen die mij willen uitlachen, even niet opnemen dus.
quote:Op zondag 29 april 2007 16:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Omdat dat veel representatiever is dan de onderlinge resultaten.quote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom telt dat kut doelsaldo voor het onderling resultaat?
Post hier dan ook lekker niets, oetlulquote:Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ga toch krassen sukkel, bemoei je lekker met jezelf. Denk je nou dat ik eroverheen ben?
Idd, wat fuckte mij het of het kampioenschap verdienden of niet, hadden we het maar behaald.quote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Het boeit mij echt niks of we wel of niet in de CL thuishoren, zolang we het maar spelen.
Die bekerfinale kan me ook niet meer boeienquote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef S-Two het volgende:
Idd, nu nog die stink play-offs, als ik ergens geen zin in heb is dat het nu wel.
quote:
Zul je zien dat ze ook nog "mentaal gebroken" zijn of iets dergelijksquote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef S-Two het volgende:
Idd, nu nog die stink play-offs, als ik ergens geen zin in heb is dat het nu wel.
Volgend jaar zal niet veel anders zijn dan dit jaar hoor. Tenzij we een keeper halen die ballen tegen kan houdenquote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef teamlead het volgende:
[..]oke.. zal niet makkelijk zijn... maar net iets meer kans dan in de CL. Wat hebben we eraan als we weer kansloos in de eerste ronden sneuvelen?
Wat weer een totale deceptie dit seizoen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die bekerfinale kan me ook niet meer boeien
quote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Post hier dan ook lekker niets, oetlul
yepquote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Jasza het volgende:
Lokhoff helpt Henkie maar Ajax laat het weer afweten![]()
![]()
oprotten met die schijtbeker, KAMPIOEN WIL IK ZIJNquote:Op zondag 29 april 2007 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die bekerfinale kan me ook niet meer boeien
tsja.. maar waar vindt je nog een goeie keeper tegenwoordig?quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Volgend jaar zal niet veel anders zijn dan dit jaar hoor. Tenzij we een keeper halen die ballen tegen kan houden![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Jasza het volgende:
Lokhoff helpt Henkie maar Ajax laat het WEER afweten![]()
![]()
Ik vind Stekelenburg best aardig keepen hoor. Het wordt tijd dat we goede buitenspelers hebben.quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Volgend jaar zal niet veel anders zijn dan dit jaar hoor. Tenzij we een keeper halen die ballen tegen kan houden![]()
Joh echt???quote:Op zondag 29 april 2007 16:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat dat veel representatiever is dan de onderlinge resultaten.
Dat is de schuld van het team, die moncholen scoren niet!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef Mr.Mills het volgende:
Ja, Henkie, Kessler moest maar naar Tilburg komen hè. Laat je eigen ploeg gvd toch een scoren, als eerste Babel en de Mul eruit flikkeren, hoe duidelijk moet het zijn![]()
.
DUZDATquote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef devv05 het volgende:
Losers... Al die mooie praatjes van 6-0 en 10-0, ik wist het gewoon. Godverdomme dit is gewoon worst-case scenario, had dan lekker AZ kampioen laten worden met 4-0.
Gewoon een Braziliaan halen, ijn zoveel goeie keepers daar.quote:Op zondag 29 april 2007 16:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. maar waar vindt je nog een goeie keeper tegenwoordig?
ik ben ook niet kapot van de verdediging. Daar mag wmb ook echt wel wat versterking komen
Zeker, maar het helpt ook als je scorende spelers opsteltquote:Op zondag 29 april 2007 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is de schuld van het team, die moncholen scoren niet!!!!
quote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
het ergste vind ik nog dat het die kut psv-ers weer zijn... dan had ik het v Gaal nog eerder gegund
Inderdaad.quote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
het ergste vind ik nog dat het die kut psv-ers weer zijn... dan had ik het v Gaal nog eerder gegund
quote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
En het helpt wanneer babel eindelijk weer eens gaat beginnen met scorenquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zeker, maar het helpt ook als je scorende spelers opstelt
tenzij je daar de spelers voor hebt iddquote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef S-Two het volgende:
oja, nooit meer 4-3-3.
ik kon az het niet gunnen, maar had 't van gaal en shota wel gegundquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
En nu dan maar weer een jaar die boeren hun praatjes aan moeten horen dat zij de beste zijn![]()
Was natuurlijk te verwachten met 'dat optimis.....---> die kapsones van Henk
Babel hoort niet aan de zijkantquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En het helpt wanneer babel eindelijk weer eens gaat beginnen met scoren
van gaan wel.. Scheringa nietquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef teamlead het volgende:
Had Henk duidelijk moeten zien, Perez moest er al veel eerder inquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En het helpt wanneer babel eindelijk weer eens gaat beginnen met scoren
eensquote:Op zondag 29 april 2007 16:44 schreef Jasza het volgende:
We hebben het vorige week laten liggen hoor
hij kreeg bjina gelijk... 1 goaltje te weinig!quote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef MakaveliTheDon het volgende:
En nu dan maar weer een jaar die boeren hun praatjes aan moeten horen dat zij de beste zijn![]()
Was natuurlijk te verwachten met die optimis.....---> kapsones van Henk
Sjezus, nu je het zegtquote:Op zondag 29 april 2007 16:46 schreef Jasza het volgende:
Die 2 tegengoals van Sparta zijn gewoon fataal
quote:Op zondag 29 april 2007 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
ik kon az het niet gunnen, maar had 't van gaal en shota wel gegund
Bij mij dus ook. vorige week nog ruzie met koeman(quote:Op zondag 29 april 2007 16:46 schreef Dizzee het volgende:
Juichende Kluvert
die heeft het dus ook gedaan bij mij.
Ach babel trok aan het begin van het seizoen geregeld naar binnen en scoorde in de verre hoek, maar dat laat ie nu totaal afweten al wedstrijden lang...quote:
als je feyenoordfan bent dit jaar, heb je al weinig te lachenquote:Op zondag 29 april 2007 16:46 schreef JeroenV het volgende:
Trouwens: Feyenoordfans die meer lol hebben van het niet kampioenworden van Ajax dan dat ze zelf naar hun ploeg kijken die zevende is geworden![]()
Ik had er ook niet meer op gerekend, maar door die tussenstanden van vanmiddag komt de klap nu alleen maar harder aan.quote:Op zondag 29 april 2007 16:48 schreef Pritt het volgende:
Naja ik had me er eigenlijk al op ingesteld dat we geen kampioen worden om voor vanmiddag gewoon we gewoonweg niet de beste papieren hadden. Dus gelukkig daardoor komt dat klap iets minder hard aan.
Alsnog natuurlijk super zuur, maar ja, that's life.
banquote:
Iddquote:Op zondag 29 april 2007 16:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik had er ook niet meer op gerekend, maar door die tussenstanden van vanmiddag komt de klap nu alleen maar harder aan.
ja leuk... onze verdediging tegen Alvesquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Nu gezellig play-offs wedstrijden spelen tegen Heerenveen
bijna ja, maar het belangrijkste is om 16:30 en dat is het nietquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Jasza het volgende:
Daar gaat het me om, we waren bijna de hele middag kampioen
Heb je idd gelijk in. Met de basiself moeten ze al dik winnen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap de kritiek op Henks optimisme niet, hij zei dat ajax kampioen ging worden en dat hadden we ook kunnen zijn nu als de SPELERS in het VELD hadden gescoord, daar heeft henk na de opstelling niks meer mee te maken, en of ze nu 4-4-2, 4-3-3 of 4-1-5 spelen dat doet er niet toe, die jongens moeten gewoon tegen een schijtteam als willem2 met toppers als Davids, Sneijder, Huntelaar, Babel en noem ze allemaal maar op ten minste 4 goals maken, maar nee hoor, de mentaliteit is niet goed genoeg, ze spelen gewoon veel te neutraal alsof ze alles wel in de schoenen geschoven krijgen... BLIJKBAAR NIET KANKERTEAM!!!!
vergeet ook even niet dat Vitesse zich wel heel makkelijk gewonnen gaf in Eindhoven. Natuurlijk hebben wij het in dit seizoen uiteindelijk zelf weggegeven, maar deze uitslag tegen vitesse had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap de kritiek op Henks optimisme niet, hij zei dat ajax kampioen ging worden en dat hadden we ook kunnen zijn nu als de SPELERS in het VELD hadden gescoord, daar heeft henk na de opstelling niks meer mee te maken, en of ze nu 4-4-2, 4-3-3 of 4-1-5 spelen dat doet er niet toe, die jongens moeten gewoon tegen een schijtteam als willem2 met toppers als Davids, Sneijder, Huntelaar, Babel en noem ze allemaal maar op ten minste 4 goals maken, maar nee hoor, de mentaliteit is niet goed genoeg, ze spelen gewoon veel te neutraal alsof ze alles wel in de schoenen geschoven krijgen... BLIJKBAAR NIET KANKERTEAM!!!!
Had liever nog een keer die kakkus vernedertquote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Urquhart het volgende:
Nu gezellig play-offs wedstrijden spelen tegen Heerenveen
Het zijn dus allemaal gewoon een stel mietjes. Maar goed, volgend jaar dan maar kampioen worden.quote:Op zondag 29 april 2007 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Interesseert mij helemaal niks, ik heb geen zin om te kijken.quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe gaat Talpa dit uitzenden in godsnaam??
hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Kan me echt geen kloot schelenquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
De wedstrijden van de top 3 in 1 gemonteerd hoop ikquote:Op zondag 29 april 2007 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop dat er iemand een bom naar binnengooitquote:Op zondag 29 april 2007 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De wedstrijden van de top 3 in 1 gemonteerd hoop ik
quote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef teamlead het volgende:
zeg Doc.. we zijn allemaal niet blij.. maar 5x is een beetje overkill
Nee - 4 keer is bij lange na niet genoeg.quote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef teamlead het volgende:
zeg Doc.. we zijn allemaal niet blij.. maar 4x is een beetje overkill
En 5 keer ook niet ...quote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee - 4 keer is bij lange na niet genoeg.
EENSquote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee - 4 keer is bij lange na niet genoeg.
Henkquote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef jna het volgende:
HENK HOU JE BEK
"We hebben gedaan wat we moesten doen, winnen"
we hadden het helemaal niet in eigen hand, we waren afhankelijk van AZquote:Op zondag 29 april 2007 16:56 schreef venomsnake het volgende:
Tja, weer in eigen hand, weer niet gehaald.
Zuur..
één doelpuntje meer en je was Kampioen![]()
Zal De Mos zn dansje weer hebben gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Henk
Al moet ik hem nageven dat hij het met Lokhoff goed geregeld had, maar hij had beter ook iets kunnen regelen met De Mos.
Met dank aan de doelgerichtheid van de Ajax-voorhoedequote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Frasier het volgende:
Met dank aan die reserve boeren uit Arnhem
Ajax moest gewoon meer scoren, dus die omhoog geschopte teringlijers uit Amsterdam falen!!quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef Frasier het volgende:
Met dank aan die reserve boeren uit Arnhem
Deze wedstrijd, hoe zuur ook, is niet de reden dat de schaal nu in eindhoven is.... als je vooraf had gezegd dat we met 2-0 zouden winnen en az het zou laten liggen, had iedereen daar vooraf voor getekend......quote:Op zondag 29 april 2007 16:59 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ajax moest gewoon meer scoren, dus die omhoog geschopte teringlijers uit Amsterdam falen!!
ALWEER !![]()
![]()
Ja ik ben Ajax fan
Ik ben 't er ook volkomen mee eens dat we het niet verdiende. Maar dat PSV op deze manier wint van Vitesse... er zit een heel vies luchtje aan dit kampioenschap.quote:Op zondag 29 april 2007 16:59 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ajax moest gewoon meer scoren, dus die omhoog geschopte teringlijers uit Amsterdam falen!!
ALWEER !![]()
![]()
Ja ik ben Ajax fan
één van de hele zure momenten dit jaarquote:Op zondag 29 april 2007 17:00 schreef Nashje het volgende:
Als die vrije trap van Gabri van vorige week gewoon normaal zou zijn genomen....:'(
Ja, voor de wedstrijd ja, tijdens de wedstrijd was wel duidelijk dat AZ niet in beste doen was.. dus gewoon scoren en je was kampioen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
we hadden het helemaal niet in eigen hand, we waren afhankelijk van AZ
mja...quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Nu krijg je weer dat als-gezever. Het ligt aan ons fucking zelf dat we het niet gehaald hebben. Kutzooi.
Weet je wat het is, als het vorige week 5-1 was geworden, dan hadden we vandaag gewoon 1-2 of 0-1 gespeeld. Het mocht gewoon niet zo zijn dit seizoen, kijk naar de competitie, Kopenhagen, Bremen etc.quote:Op zondag 29 april 2007 17:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
één van de hele zure momenten dit jaar
yup.. en als vitesse een poging had gedaan om te verdedigen ook...quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, voor de wedstrijd ja, tijdens de wedstrijd was wel duidelijk dat AZ niet in beste doen was.. dus gewoon scoren en je was kampioen.![]()
Of Kluivert had toen niet moeten scorenquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef pascalheister het volgende:
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
Als je het zo gaat bekijken dan heeft Kluivert ons het kampioenschap gekostquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef pascalheister het volgende:
had er nou maar 1tje meer gescoord tegen ons
true.quote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Weet je wat het is, als het vorige week 5-1 was geworden, dan hadden we vandaag gewoon 1-2 of 0-1 gespeeld. Het mocht gewoon niet zo zijn dit seizoen, kijk naar de competitie, Kopenhagen, Bremen etc.
Ik heb geen zin in het zoveelste: volgend jaar staan we er welquote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Jnk18 het volgende:
kunnen weer w8ten op het nieuwe seizoen.. enigste troostprijse is de beker mja die boeit me niet... ajax laat het GVD alweer afweten...
vitesse was gewoon slap. helaas. mja om nou te zeggen dat ze omgekocht zijn gaat beetje te ver.... volgend seizoen beter...
1 goal verschil, FUCKIN BULLSHIT!
koemanquote:Op zondag 29 april 2007 17:04 schreef MaxC het volgende:
Wat zeg je tegen Feyenoorders die je uitlachen?![]()
7e plek en 5-1, en -10 al geprobeerd maar werkt niet
dat ze dood mogen vallen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:04 schreef MaxC het volgende:
Dank je wel.quote:
0-4 en 4-1 dan?quote:Op zondag 29 april 2007 17:04 schreef MaxC het volgende:
ik hoop dat er nu eindelijk eens verstandig ingekocht gaat worden, zodat we volgend jaar gewoon op het leidseplein kunnen staanquote:Op zondag 29 april 2007 17:04 schreef devv05 het volgende:
Gaat het ooit nog goedkomen, pff.. en volgend jaar weer dezelfde ellende, heb er nu al geen zin meer in.
Je had het verdomme met deze selectie al moeten redden!quote:Op zondag 29 april 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat er nu eindelijk eens verstandig ingekocht gaat worden, zodat we volgend jaar gewoon op het leidseplein kunnen staan
Gewoon niet op ingaan, op die lui, volgend jaar spelen ze waarschijnlijk niet eens Europees voetbal.quote:
Dat kan je nu ook doen hoor, ik denk alleen dat er niet zoveel te doen is.quote:Op zondag 29 april 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat er nu eindelijk eens verstandig ingekocht gaat worden, zodat we volgend jaar gewoon op het leidseplein kunnen staan
Je had het gewoon in eigen hand moeten nemen en niet naar een ander wijzenquote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
yup.. en als vitesse een poging had gedaan om te verdedigen ook...
Precies, en dan heb je nog Perez, Huntelaar en Sneijder. Het is echt niet te geloven.quote:Op zondag 29 april 2007 17:07 schreef Nashje het volgende:
Weet ook niet wat er nou zou moeten veranderen. Als je al niet met gasten als Stam, Davids en Gabri kampioen kunt worden.
wie wel?quote:Op zondag 29 april 2007 17:08 schreef sjimz het volgende:
Hoe kan Henk ten Cate nou geen rekening met dit scenario hebben gehouden???![]()
Gebaseerd op wat? Tot nu toe verspelen we ALLES als het ergens om gaat.quote:Op zondag 29 april 2007 17:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Heel erg jammer natuurlijk maar ik had de hoop op het kampioenschap vorige week al opgegeven dus het kwam minder hard aan maar ik heb heel veel vertrouwen in de play offs en volgend seizoen.
hij valt me reuze mee in zijn commentaar. En hij heeft op zich ook gewoon gelijk natuurlijk. Maar mijn god.... wat voelt dit kutquote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef cultheld het volgende:
HTC nu op Radio 1.
Ach, hij zat aardig in de goede richting moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef warezguy05 het volgende:
mooi dat die misplaatste arrogantie van ten cate van de laatste weken op deze heerlijke manier wordt afgestraft
Lul niet gast. eindhoven was in de winterstop één en al arrogantie en nu krioelt het er weer van. Al dat gejank om arrogantie.quote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef warezguy05 het volgende:
mooi dat die misplaatste arrogantie van ten cate van de laatste weken op deze heerlijke manier wordt afgestraft
Als AZ nu gewoon voor rust met 3-0 voor stonden, dan kwam de klap veel minder aan.quote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik had liever AZ kampioen zien worden dan PSV![]()
(gekke is dit heb ik gewoon serieus een week geleden zitten dromen)
Heel Tilburg, Alkmaar en Eindhoven. En eigenlijk ook wel de rest van Nederland.quote:
Tilburg, Alkmaar en Eindhoven geloofden vooraf echt niet dat AZ het zou verneuken, laat staan dat ze in eindhoven op de valreep nog ontdekken wat scoren isquote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Heel Tilburg, Alkmaar en Eindhoven. En eigenlijk ook wel de rest van Nederland.
Die heeft zich de afgelopen dagen al ingedekt door te zeggen dat hij hoopte dat zijn team de druk aan zou kunnen. Blijkbaar niet dus.quote:Op zondag 29 april 2007 17:11 schreef teamlead het volgende:
heeft iemand al commentaar van louis gehorod trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |