Ik heb er net maar meteen 2 gehaald bij de Makroquote:Op zondag 29 april 2007 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, ik doe die kussens binnenkort weg, zodra ik twee fatsoenlijke hoofdkussens heb. Ze pleuren toch alleen maar van m'n bed af.
voetbalquote:
bierfestquote:
Zo ... effe getimed. Langste dat Kalf z'n muil heeft kunnen houden was 4 seconden.quote:Op zondag 29 april 2007 16:20 schreef BaraCuda het volgende:
Allard Kalf for FUCK SAKE ZIT NI ZO TE SCHREEUWEN!
Moet je iets gefotoshopt hebben?quote:
Stalkerquote:Op zondag 29 april 2007 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuhmaar ik kom je ineens overla tegen op fok
nee manquote:
Ik wilde 'm niet op slot doen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee manik zie je alleen overal waar ik post
tot in de TRs aan toe
ik ben ff rustig de Bauma foto's onliune aan het knallen
Nou, om aan mn huis te hangen als het feest is!quote:Op zondag 29 april 2007 20:45 schreef Sjoewe het volgende:
Want?
Ik ken alleen de Dokkumer Vlaggen Centrale... En dat is de grootste vlagenfabriek ter wereld vor zover ik weet, die zien me aankomen voor één vlagquote:
Je moet naar een scheepstoebehoren winkel gaanquote:Op zondag 29 april 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Dokkumer Vlaggen Centrale... En dat is de grootste vlagenfabriek ter wereld vor zover ik weet, die zien me aankomen voor één vlag
Ik ga naar de Pico Bello, de winkel van Sint Jacobiparochie
http://www.shipmate.nl/vlag/269/Friesland/&nav_active=1030quote:Op zondag 29 april 2007 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Dokkumer Vlaggen Centrale... En dat is de grootste vlagenfabriek ter wereld vor zover ik weet, die zien me aankomen voor één vlag
Ik ga naar de Pico Bello, de winkel van Sint Jacobiparochie
Je woont in Frieslandquote:Op zondag 29 april 2007 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, das een goede!Nu nog een scheepstoebehorenwinkel vinden
Webshop wil ik niet, ik wil een vlag eerst zien voorik m koop
had je nog interesse in die gele banken?quote:Op zondag 29 april 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, ach, heb snel goedkope bankies nodig, dus dan maar kringloop, kan altijd volgens jaar fatsoenlijke kopen, de grootste vernieler blijft bij Sandra.
laptopquote:
banken haal ik liever uit de buurtquote:Op zondag 29 april 2007 21:14 schreef lipje het volgende:
[..]
had je nog interesse in die gele banken?
Mja. MacBook Pro + 500gig Lacie extern.quote:Op zondag 29 april 2007 21:15 schreef lipje het volgende:
[..]
laptop
mag de hd weer eens vervangen
of ik moet een dvdbrander inbouwen
Kansloosquote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]. Ik vermaak me morgen prima.
Lang leve mobieltjesquote:Op zondag 29 april 2007 21:40 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens proberen mijn ouders me morgen mee naar Nijmegen te sleuren. Maar zij winkelen altijd zo langzaam of te snel. Dan wil ik ergens kijken, ben ik ze kwijt. En andersom
.
Mja, dat wel. Maar dan kan ik eigenlijk net zo goed in me uppie gaan, of gewoon niet gaanquote:
En dan met je puppy-ogen allemaal troep bietsenquote:Op zondag 29 april 2007 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, dat wel. Maar dan kan ik eigenlijk net zo goed in me uppie gaan, of gewoon niet gaan.
Maar goed, ik heb al gezegd dat als ze niet zo vroeg gaan, ik wel mee ga.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan met je puppy-ogen allemaal troep bietsen vast de basis voor sponsoring van Forza Motorsport 2 leggen
Nee hoorquote:Op zondag 29 april 2007 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan met je puppy-ogen allemaal troep bietsen
Ik heb genoten toen je dat boek ibij gennep on wheels wilde hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb al een hele tijd niks meer bij mijn ouders gebietst
. Ik betaal bijna alles zelf
.
Als FOK!games hem heeft ga ik me er wel voor inschrijven jaquote:
Kutquote:Op zondag 29 april 2007 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb genoten toen je dat boek ibij gennep on wheels wilde hebben
Dat vind ik persoonlijk 1 van de minste Alfa's ooitquote:Op zondag 29 april 2007 22:22 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti weet nog niet wat hij er van moet denken.............
Alfa Spider
Doe jij de mijne erna dan?quote:Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
als je mn nek masseert is het je vergeven
Ja sorryquote:
handig als je externe schijf USB 1 isquote:Op zondag 29 april 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja. MacBook Pro + 500gig Lacie extern.![]()
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo'n klein nekkie is ten minste snel klaar
och handig dat ik nog op mijn gewone pc kan internettenquote:
Uit die omgeving zou ik zeeeer achterdochtig zijn met de verkopende partijquote:Op zondag 29 april 2007 22:22 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti weet nog niet wat hij er van moet denken.............
Alfa Spider
oh je hebt niet geneukt in Duitsland.quote:Op zondag 29 april 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja ik wil je ook wel een full body massage geven hoor
en vingerverven !quote:
Samenvatting: als je geen goede vrouw kunt vinden moet je rukken.quote:Op maandag 30 april 2007 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Klaas die sprak zijn moeder aan
Als dat hij wil gaan trouwen
Klaas wat zal u overgaan
en hoort naar mijn vermaan
Trouwen is op z'n beste
Vol zorg en groot dangier
Daar steken in veel nesten
Al voor een kort plezier
Klaas en trouwt uw leven niet
Of gij komt in ellende
Klaas en trouwt toch niet
Of gij komt in 't verdriet
Moeder ik ben wijs genoeg
En tot mijn rijpe jaren
Al de meisjes van de stad
Die zijn mij achter 't gat
Klaas wilt u bedaren
't Huwelijk is vol pijn
vol ruzie en bezwaren
Alzo men komt te zijn
Of gij komt in ellende
Al de meisjes van de stad
Die steken vol gebreken
D'een is lekker, d'ander leeg
Dat bleek toen zij ne kleine kreeg
Trouwen dat zijn plagen
met een bedrogen meid
Waar gij in korte, korte rage
kok en vader zijt
Of gij komt in ellende
Die een wijf met kinders trouwt,
die is altijd geschoren
Zowel wijf als weduwnaar,
dan ziet dit aardig paar
Slaat hij op de vruchten,
zo slaat hij op het wijf
Het huis is vol geruchten
met vloeken en gekijf
Of gij komt in ellende
Trouwt gij met een schoon jonklijf
die moet gij wel bewaren
trouwt gij met een heel oud wijf
G'hoort niks anders dan gekijf
Trouwt gij met een kreupel
't is hay, hay, hay, mijn been
trouwde met een scheel marmot
die ziet er 2 voor één 2 voor één
Klaas die kreeg de vrees in 't lijf
Al door zijn moeders woorden
Hij en wil nog vrouw nog bruid
Dus Klaas die speelt nu op zijn fluit.
Of gij komt in ellende
Klaas en trouwt nu niet
Klaas en trouwt zijn leven niet
Want hij vreest voor ellende
Klaas en trouwt nu niet
Want hij vreest voor verdriet
quote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]. Ik vermaak me morgen prima.
Helaas wel. Gezien we met 3 man gingen met de auto van een vriend van me weekendje weg, ik zat me gisternacht al af te vragen of ik mijn auto elders geparkeerd had.quote:Op maandag 30 april 2007 08:38 schreef PeuRac het volgende:
Paladijn, niet jouw auto hoop ik?
wtf de jouwe?quote:Op maandag 30 april 2007 07:59 schreef Paladijn het volgende:
oh, en.
rip MXhttp://www.112fryslan.nl/zomplog/?content=detail&id=1006
dat meen je niet gekquote:Op maandag 30 april 2007 08:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Helaas wel. Gezien we met 3 man gingen met de auto van een vriend van me weekendje weg, ik zat me gisternacht al af te vragen of ik mijn auto elders geparkeerd had.
Politie weet van niets en zit nu al een half uur te wachten tot ze me terugbellen
Lekkere buurt woon je danquote:Op maandag 30 april 2007 08:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Helaas wel. Gezien we met 3 man gingen met de auto van een vriend van me weekendje weg, ik zat me gisternacht al af te vragen of ik mijn auto elders geparkeerd had.
Politie weet van niets en zit nu al een half uur te wachten tot ze me terugbellen
toch nog een complimentquote:seat tuning op 29 04 2007, 18:20
dat moet een blauwe sport wagen zijn geweest das de enige cabrio die altijd in die straat staat wel jammer want het was echt een mooie auto
ja... geen nuttige/persoonlijke dingen verloren gelukkig (die had ik mee), maar baal er wel enorm van ook al is het niet 'mijn' auto. Nieuwe halen in deze kleur is ook niet mogelijk gezien die niet meer geproduceerd wordenquote:
tja das ook het ENIGE voordeel. Verder gewoon vet balen van een mooie roadsterquote:Op maandag 30 april 2007 09:01 schreef BoJo het volgende:
enige voordeel is dat het een lease auto is. Maar das dan ook gelijk het enige.![]()
Zonde.
Ik heb laatst nog overwogen om de steentjes van mijn tuintje plat te gooien zodat mijn circuitbak daar kon staanquote:Op maandag 30 april 2007 09:04 schreef lipje het volgende:
[..]
@Paladijn: nu de woonkamer tot garage verbouwen, en de tuin tot woonkamer?
quote:Op maandag 30 april 2007 07:59 schreef Paladijn het volgende:
oh, en.
rip MXhttp://www.112fryslan.nl/zomplog/?content=detail&id=1006
Ik ga mij op de italiaanse auto-electronica storten, mijn claxon werkt ineens niet meer............quote:Op maandag 30 april 2007 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik vandaag ga doen.
en als je naar links knippert krijg je schone ruitenquote:Op maandag 30 april 2007 11:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik ga mij op de italiaanse auto-electronica storten, mijn claxon werkt ineens niet meer............![]()
Neequote:Op maandag 30 april 2007 11:30 schreef lipje het volgende:
[..]
en als je naar links knippert krijg je schone ruiten
En dan achter een andere auto over de grond meeslepen voor een paaar uur.quote:Op maandag 30 april 2007 12:04 schreef ook_gek het volgende:
paalwat zonde man
en je blijft er zo rustig onder ik zou flippen ik zou op zoek gaan naar de dader!
en dan niet achter Alexxxxx's Visa...quote:Op maandag 30 april 2007 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan achter een andere auto over de grond meeslepen voor een paaar uur.
Een beetje peu-mpen mag toch welquote:Op maandag 30 april 2007 12:43 schreef Sjoewe het volgende:
Paal je hebt wel de mooie verhalen... Eerst Xibit en nu je Mx5
Gaarnequote:Op maandag 30 april 2007 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
En hij maakt het zelf mee, in plaats vn een knnis van de achteneef van de buurman van de melkbooer!
Je schijnt trouwns met je autobrand ook in Gehoord en gezien te staan van de stadseditie van de Leeuwarder Courant? Straks eens kijken, die ligt hier wel bij mn ouders. Moet ik m voor je bewaren als het zo is?
Nu wel ja.quote:
Heb je ruzie met iemand?quote:Op maandag 30 april 2007 12:30 schreef Paladijn het volgende:
Net terug van aangifte politiebureau, er is een glazen fles bij mijn auto gevonden dus ze verwachten om die reden brandstichtingKan de auto en evt. overblijfselen morgen bekijken, maar vrees dat er weinig meer over is.
Ach, het is gewoon erg balen van mijn auto, maar er is verder niemand gewond geraakt en zowel mijn buren als mijn eigen huis hebben geen brandschade...quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 12:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je ruzie met iemand?
Of is het misschien de verkoper van die Porsche circuitbak?
Pyromaan dan misschien.quote:Op maandag 30 april 2007 12:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]niet dat ik weet, en de Porsche verkoper weet mijn adres niet... heeft overigens netjes aangeboden de keuringskosten terug te betalen.
Overigens weten meer mensen mijn adres niet, leasemaatschappij regelt net een taxi voor me om vervangend vervoer af te halen - wordt net gebeld dat ik niet open deed... stonden ze bij't verkeerde huis
Als het geen leasebak wasquote:Op maandag 30 april 2007 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Mooi vers motorblok voor in je circuitbak dus.
peukje op t dak gevallen icm alcohol?quote:Op maandag 30 april 2007 13:49 schreef Paladijn het volgende:
Heb de auto net even kort gezien trouwens, hij heeft vanaf achterkant van de kap in de hens gestaan - voorkant met motor is nog heel, eigenlijk alleen de 'cockpit' is afgefikt.
Als je de sigaretten aansteker maar indrukt en de ruitenwisserspoeier aanzet of niet?quote:
Waarschijnlijk mya, technische analyse is morgen pas (gezien vrije dagen enzoquote:
nee, dan ontgrendelt de kofferklepquote:Op maandag 30 april 2007 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je de sigaretten aansteker maar indrukt en de ruitenwisserspoeier aanzet of niet?
Zal een maandagochend exemplaar zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 17:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
vreemd bij mij koppelt ie dan de wielen los.
Alfa assembleert alleen op maandag ochtend.quote:Op maandag 30 april 2007 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal een maandagochend exemplaar zijn.
En als ze't toch op dinsdag doen krijg je een rammeltje cadeauquote:Op maandag 30 april 2007 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alfa assembleert alleen op maandag ochtend.
en dan alleen tot 11:00 want daarna begint de lunch......quote:Op maandag 30 april 2007 18:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Alfa assembleert alleen op maandag ochtend.
ik mis de roest. En hij valt toch wel gelijk uitelkaar van ellende zodra je hem uit de verpakking haalt he?quote:Op maandag 30 april 2007 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Bo, Fristi, ik heb nog een OEM-Alfa rammeltje liggen waar ik niks mee doe, overkopen?
[afbeelding]
Is een universeeltjequote:Op maandag 30 april 2007 18:23 schreef Alfisti het volgende:
Sjoewe > zeker niet Q4 compatibel?Anders wil ik hem wel hebben, heb nu geen rammeltjes en wil ook graag eens de irritatie meemaken die Bo elke dag heeft
quote:Op maandag 30 april 2007 18:21 schreef Sjoewe het volgende:
Bo, Fristi, ik heb nog een OEM-Alfa rammeltje liggen waar ik niks mee doe, overkopen?
[afbeelding]
Er staat op de achterkant 100% Alfa Romeo kwaliteit gegarrandeerd. Dus dat zal welquote:Op maandag 30 april 2007 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik mis de roest. En hij valt toch wel gelijk uitelkaar van ellende zodra je hem uit de verpakking haalt he?
hij heeft nogsteeds een 155, dus er moet sowieso iets rammelenquote:
ik heb nog versie 1.0, is dit de upgrade naar nog meer ellende?quote:Op maandag 30 april 2007 18:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er staat op de achterkant 100% Alfa Romeo kwaliteit gegarrandeerd. Dus dat zal wel
oew! 3.2 V6?quote:Op maandag 30 april 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik heb net stiekem ook even naar een Alfa GT zitten kijken...
Met de Visa? jaquote:Op maandag 30 april 2007 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat rammeltje
Ik was om 17:00 in Delfzijl, en om 18:00 thuisdas best rap he?
Er staat op dat het compatibel is met voorafgaande ongein, ellende, frustratie's en problemen.quote:Op maandag 30 april 2007 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb nog versie 1.0, is dit de upgrade naar nog meer ellende?![]()
Dieselquote:
waar kan ik er 1 bestellen?quote:Op maandag 30 april 2007 18:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er staat op dat het compatibel is met voorafgaande ongein, ellende, frustratie's en problemen.
nee, ook geen Jeep meer. Ik ga voor een VW Golf 3 diesel denk ik.quote:Op maandag 30 april 2007 18:36 schreef Sjoewe het volgende:
Volgensmij is Bo gewoon een SUV-man. Cherokee kopen?
Geen nieuwe MX5 er voor terug?quote:Op maandag 30 april 2007 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
DieselVoor benzine moet ik 75 euro bijbetalen en dat wordt me wat te duur :x
Je hebt je smaak ingeruild voor een petje en een setje pluche dobbelstenen?quote:Op maandag 30 april 2007 18:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, ook geen Jeep meer. Ik ga voor een VW Golf 3 diesel denk ik.
Lekker saaiquote:Op maandag 30 april 2007 18:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, ook geen Jeep meer. Ik ga voor een VW Golf 3 diesel denk ik.
mijn smaak is eruit gerammelt.quote:Op maandag 30 april 2007 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt je smaak ingeruild voor een petje en een setje pluche dobbelstenen?
zo'n 2.4 JTD is ook geen straf hoorquote:Op maandag 30 april 2007 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
DieselVoor benzine moet ik 75 euro bijbetalen en dat wordt me wat te duur :x
Een nieuwe NC sportive kost me 190 euro per maand extra op mijn huidige bedrag, dat vind ik toch wat te gortig.quote:
mx-5quote:Op maandag 30 april 2007 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
Watvoor circuitbak heb je dan? Porsche 944?
Een Bassie en Adriaan-racer met 116pk op 950 kgquote:Op maandag 30 april 2007 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
Watvoor circuitbak heb je dan? Porsche 944?
Jag ook, en toch zou ik (afgezien van de Ford X-type) daar wel in willen rijdenquote:
Voor 50 euro steek ik 'm in de fikquote:Op maandag 30 april 2007 19:01 schreef BoJo het volgende:
je mag ook mijn auto leasen paal
quote:Op maandag 30 april 2007 19:01 schreef Sjoewe het volgende:
Daaaaaaaaar moet een turbo op, daar moet een turbo op daar moet een turbo daaaaar moet eeeeeen tuuuuuuuurrrrrrrbo op.
Tommy-Kloonquote:
Je geeft me 50 euro, zestig maanden lang om iedere maand een keer je auto in de fik te stekenquote:Op maandag 30 april 2007 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
50 euro per maand, looptijd 60 maanden. Be my guest.
Zo is het geen circuitbak, tis een kappers autoquote:
nee andersomquote:Op maandag 30 april 2007 19:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je geeft me 50 euro, zestig maanden lang om iedere maand een keer je auto in de fik te steken
5 cilinderquote:
daar kan je een mooie bassie en adriaan auto van makenquote:
dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 30 april 2007 19:15 schreef Paladijn het volgende:
alexxx, jij bent ook oranje
En Bo, de 155 als leasebak staat waarschijnlijk permanent bij de dealer om het rammeltje te fixen... dan kan ik maandenlang in een koreaan rijden
Scheur ik op topsnelhied met 130 over de A7, komt een mooie jongedame me in een Opel Corsa Diesel met 140 voorbij stekenquote:
Je verwacht nu post uit Leeuwarden?quote:Op maandag 30 april 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Scheur ik op topsnelhied met 130 over de A7, komt een mooie jongedame me in een Opel Corsa Diesel met 140 voorbij steken![]()
Op de ring van Groningen ben ik haar weer vorbij gegaan
quote:Op maandag 30 april 2007 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Scheur ik op topsnelhied met 130 over de A7, komt een mooie jongedame me in een Opel Corsa Diesel met 140 voorbij steken![]()
Op de ring van Groningen ben ik haar weer vorbij gegaan
Ik denk dat een lekker wijf er ook niet warm van wordt als een crossa OPC haar met 150+ voorbij gaat...quote:Op maandag 30 april 2007 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Veel harder gaat ie niet geloof me
![]()
Superkut als een lekker wijf me met 150km/h in haalt en ik kan niet aan pikken zonder doof te worden![]()
Volgens mij heb ik de meeste flitskasten onderweg wel geizenquote:Op maandag 30 april 2007 19:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je verwacht nu post uit Leeuwarden?
Flitskasten zijn't probleem niet, werklozen in een stationcar met 'werkverkeer' stickers en te grote mistlampen wel...quote:Op maandag 30 april 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de meeste flitskasten onderweg wel geizen
Je wist (nog) niet dat de flitsauto's op de rondweg van Groningen wel eens zo staan?quote:
stickertjes erop plakken?quote:Op maandag 30 april 2007 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
M'n Skyline wat doe je!
quote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
huh wat moet ik nu weer van snelle auto's weten
quote:Op maandag 30 april 2007 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de snelste auto ter wereld gezien en hem niet op de foto gezet trouwens
Kut JCB
Ik vroeg me al af wat je daarmee bedoeldequote:Op maandag 30 april 2007 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooh!
ja die JCB dus he!
http://motoring.independent.co.uk/features/article359902.ece
Erg cool, alleen de F1-demo was zo snel voorbijquote:Op maandag 30 april 2007 23:17 schreef lipje het volgende:
Hoe was de Ring, Paladijn?
F1 auto's gaan snel, dus zo'n demo is ook snel voorbijquote:Op maandag 30 april 2007 23:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Erg cool, alleen de F1-demo was zo snel voorbijFoto's volgen morgen wel, hoewel er al een paar van de TF zondag online staan op http://circuit.nhlrebel.c(...)fe/2007-04-29/album/
Ja goed hoor ook met mijn mama gaat het goed. Afgelopen zaterdag wel effe kut en schrikken maar ook dat is opgelost.quote:
En waar zaten je handen en had je een tent in bedquote:
quote:
minder romantisch dan je zou denken, ik opende de SC OP en zag toen Mukie haar avatar en toen dacht ik nog waar ze uithing.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En waar zaten je handen en had je een tent in bed
tegen vallerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
minder romantisch dan je zou denken, ik opende de SC OP en zag toen Mukie haar avatar en toen dacht ik nog waar ze uithing.![]()
![]()
kijk dat is fijn nieuwsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja goed hoor ook met mijn mama gaat het goed. Afgelopen zaterdag wel effe kut en schrikken maar ook dat is opgelost.
Ze is klaar me de chemo en bestraling. En ze begint al weer haargroei te krijgen. Afgelopen zaterdag zat ze opeens in het ziekenhuis omdat haar portokat ontstoken was en direct verwijderd moest worden. Echter is het normaal gesproken een dag opname maar helaas helaas bedden op..... Gevol is dat ze naar de eerste hulp moest en daar hebben ze dat ding verwijderd tot groot genoegen van alle diens doende artsen. Want die hadden dat nog nooit gezien en gedaan. Dus onder grote belangstelling hebben ze dat ding bij mijn moeder weg gehaald.
ghihihi toch lief heurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
minder romantisch dan je zou denken, ik opende de SC OP en zag toen Mukie haar avatar en toen dacht ik nog waar ze uithing.![]()
![]()
sjoewe je bent mod?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef Sjoewe het volgende:
Goed.
dat weet hij zelf ook nietquote:
en je komt dat nu allemaal even vertellen toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi toch lief heur
ben niet meer veel online geweest
SESquote:
mwah niet allemaaaaaal directquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
en je komt dat nu allemaal even vertellen toch?![]()
Ik ben het er wel mee eens jahquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
SES
En ik baalde echt dat ik niet op je verjaardag kon komen. Fucking tentamens. Maar goed wel gehaald.
Binnenkort een keer de herkansing?
Beterschap en succesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah niet allemaaaaaal direct
Veel aan het werk met af en toe een ziekenhuisbezoek er tussendoor.
Zoals sommigen weten zit ik in't voorstadium van baarmoederhalskanker.
En dat is best moeilijk zo af en toe.
Daarnaast proberen Mike en ik zoveel mogelijk te genieten van ons huisje en leven samen.
Tripjes hier en daar plus de camera natuurlijk mee.
Over 4 weken ben ik, als het goed is, geslaagd voor mijn automechanica examen.
Dan ben ik gecertificeerd automonteur.
Wegsnijden en dan weer checken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Sjoewe: http://i19.tinypic.com/4lrul46.jpg
Mukie: Is het goed te genezen?
* Xtreemquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wegsnijden en dan weer checken.
Maar heb nu nog een paar maandjes voor ik weer moet gaan, dus nu is het genieten geblazen.
Wie is hier allemaal naar de Gumball geweest?
Naast deze dame natuurlijk![]()
Beterschapquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
mwah niet allemaaaaaal direct
Veel aan het werk met af en toe een ziekenhuisbezoek er tussendoor.
Zoals sommigen weten zit ik in't voorstadium van baarmoederhalskanker.
En dat is best moeilijk zo af en toe.
Daarnaast proberen Mike en ik zoveel mogelijk te genieten van ons huisje en leven samen.
Tripjes hier en daar plus de camera natuurlijk mee.
Over 4 weken ben ik, als het goed is, geslaagd voor mijn automechanica examen.
Dan ben ik gecertificeerd automonteur.
Ik 8)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wegsnijden en dan weer checken.
Maar heb nu nog een paar maandjes voor ik weer moet gaan, dus nu is het genieten geblazen.
Wie is hier allemaal naar de Gumball geweest?
Naast deze dame natuurlijk![]()
nee hoor ik ben weer helemaal up and running.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:53 schreef Mukie het volgende:
Lol, pas over 4 weken kan ik werk aannemen
thx allemaallief
Ook_gek ziek?
Vraag eens rond bij forum.mx-5owners.nl, ik heb verder geen inhoudelijke kennis van de NA.... mijne staat net voor de deurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn die MX5 waar ik in rond aan het scheuren ben gaat gek doen bij de 170![]()
Effe getest tussen wassenaar en leiden
Dat hoor ik later deze week, ben net gebeld door Care dat er eerst een analyse van de politie komt en dat ze daarna de schade gaan bepalen. Motor lijkt idd nog ongeschonden... auto's ernaast zijn trouwens twee dagen ervoor zo'n 500m verderop afgefikt en waren volgens een van de bergers alleen WA verzekerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:27 schreef Mukie het volgende:
WTF
De motor ziet er nog ongeschonden uit, is dat ook zo?
seriepyromaantje dus?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat hoor ik later deze week, ben net gebeld door Care dat er eerst een analyse van de politie komt en dat ze daarna de schade gaan bepalen. Motor lijkt idd nog ongeschonden... auto's ernaast zijn trouwens twee dagen ervoor zo'n 500m verderop afgefikt en waren volgens een van de bergers alleen WA verzekerd
Bij de WA+ verzekering van mijn NA zit brandstichting in, dus dat lijkt me wat te kort door de bocht Peu.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef PeuRac het volgende:
Vandalisme wordt zelfs all-risk niet standaard verzekerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |