ach als narcistia een leuk mens was had niemand het over haar borsten denk ik. Het is en en bij haar en tja om dat aardappelfiguur op de leeftijd van 33 jaar kan je natuurlijk als fokker niet omheen om dit toch even subtiel te benoemenquote:Op zondag 29 april 2007 15:15 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik ook zo deze twijfels, riep mezelf meteen tot de orde en schreef een stukje ten positieve over Natasia. Het zal een combinatie zijn van teveel vreten, keer op keer afvallen, kinderen voeden. Maar om eerlijk te zijn, ik zag op m'n werk meer minder perfecte borsten dan van die handige, mooie.
Waarschijnlijk ook de reden dat het de afgelopen keer zo uit de hand is gelopen ....quote:Op zondag 29 april 2007 15:11 schreef Desii het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens..... ik hoorde Huub duidelijk tegen Natasja zeggen.... dat tie achter veel stennis heeft geschopt om hun beslissing...
Dus Syl is gewoon getoneelhaakt!
Ongetwijfeld krijgt ze die 10 k mee. Ik ga maar even wat anders doen, misschien loop ik dan nog het afscheid van silvisaai misquote:Op zondag 29 april 2007 15:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de reden dat het de afgelopen keer zo uit de hand is gelopen ....
Persoonlijk zou ik dan de hele show niet meespelen dat je om je gevoel eruit gaat.
Tenzij ze natuurlijk de 10K inleg lekker mee naar huis krijgt.
sja het is zijn versie van de waarheid....oops daar versprak hij zichquote:Op zondag 29 april 2007 15:35 schreef blomst het volgende:
Oja, Brian is in zijn gezicht geslagen, dat we het maar weten.
Hij vergeet dat hij haren heeft getrokken, maar dat is vast niet geweld.
Jammer dat Nena voor een schop heeft gekozen, had ze zijn haren er maar uitgetrokken.
T 'is gewoon een egotripper pur sang.....quote:Op zondag 29 april 2007 15:22 schreef ericahysterica het volgende:
ik zou me voor kunnen stellen dat huub zich ondanks de zg vriendschap of juist daardoor zich verraden voelt en in de steek gelaten. vrouwe silencia gaat lekker voor zichzelf. Ze vergeet by the way dat zij de motorrijlessen, paardrijden, paaldansen etc ook mede aan de vriendschap van huup te danken heeft
ik denk niet dat tie daar mee gedreigd heeft... denk ook niet dat Syl dat wil hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef Ashrak het volgende:
Zou Huub ook gedreigd hebben met opstappen ?
Ongetwijfeld een gevaarlijke stap, maar volgens mij wel een die indruk zou maken.
Het zou ook wel stoer zijn ... gewoon instappen en mee naar buiten.
Lul niet. Zou een hele waslijst op kunnen noemen. Maar ik hou het bij 1 ding, zij bekommerde zich om de paarden , gaf ze voer en mestte de stallen uit..quote:Op zondag 29 april 2007 15:30 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb Sylvia nog nooit zo actief gezien......![]()
Ja, ik zou ook gewoon indien mogelijk Jaap eruit stemmen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk niet dat tie daar mee gedreigd heeft... denk ook niet dat Syl dat wil hebben
Maar ik hoop dat als het rookverbod een keer van kracht wordt, alle rokers, gewoon door blijven roken..... hehehe, kijken wat de redactie dan gaat doen
Krijgen ze geen rookwaar meer.quote:Op zondag 29 april 2007 15:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk niet dat tie daar mee gedreigd heeft... denk ook niet dat Syl dat wil hebben
Maar ik hoop dat als het rookverbod een keer van kracht wordt, alle rokers, gewoon door blijven roken..... hehehe, kijken wat de redactie dan gaat doen
Kijk even op Teletekst, niemand hier wil dat weten nl.quote:Op zondag 29 april 2007 15:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijgen ze geen rookwaar meer.
Gelukkig ze hebben het over AZ, Dus on-topic wat zijn de tussenstanden?
Off-Topic:quote:Op zondag 29 april 2007 15:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Krijgen ze geen rookwaar meer.
Gelukkig ze hebben het over AZ, Dus on-topic wat zijn de tussenstanden?
Heeft hij nog niets over gezegd.quote:Op zondag 29 april 2007 15:45 schreef Ashrak het volgende:
Heeft Eric eigenlijk al aangegeven waar hij nu gaat slapen ?
Lijkt mij logisch dat hij naar beneden gaat en naast Huub gaat liggen, maar krijg het vermoeden dat hij naast Nicolaas blijft liggen.
Jammerquote:
Heb ik gedaan...aiaiai...quote:Op zondag 29 april 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk even op Teletekst, niemand hier wil dat weten nl.
Verlies van Sylvia:quote:Op zondag 29 april 2007 15:37 schreef blomst het volgende:
Winst van Sylvia
Unieke ervaring
Nieuwe mensen leren kennen
Dingen doen die ze anders nooit had gedaan.
Wat ik noemde waren haar eigen woorden, antwoord op een vraag van Huub.quote:Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Verlies van Sylvia:
Druipt met de staart tussen de benen af.
Heeft zich laten intimideren door Jaap, is gewoon bang voor hem
Staat in heel Nederland bekend als een saai, sigaretjes rokend mokkel.
Durft in een Villa met zwembad nog geen minuut te zwemmen vanwege haar minieme bostjes.
Laat haar fans vallen
Laat Huub en Eric vallen
Haar coke-snuif verhaal is uitgekomen
Heeft nog geen stuiver aan DGK overgehouden
Kan weer terug naar een drukke bloedhete teringstad
Staat bekend als een vaag zweverig figuurr
Haalt waarheden uit een Tarot-boekje![]()
etc etc![]()
Juich niet te vroeg.quote:Op zondag 29 april 2007 15:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Off-Topic:
Op dit moment is AJAX virtueel kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het al, een echte Sylfan dus.quote:Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Verlies van Sylvia:
Ziet de bui van een rookverbod al aankomen (is te verslaafd aan roken om dat aan te kunnen )
etc etc![]()
Nee, zal ik niet doen.quote:
Sylvia heeft iig fans die het jammer vinden dat ze gaat, maar wel begrip hebben voor haar besluitquote:Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Verlies van Sylvia:
-blaat-
Laat haar fans vallen
-blaat-
En dit zijn mijn woorden......om de "winst" wat af te zwakken....quote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat ik noemde waren haar eigen woorden, antwoord op een vraag van Huub.
Gewoon zo .quote:Op zondag 29 april 2007 15:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, zal ik niet doen.
Heb ook de radio maar aangezet.
Misschien ga ik de weddenschap nog winnen
Die fans begrijpen het spel dan ook niet .....quote:Op zondag 29 april 2007 15:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sylvia heeft iig fans die het jammer vinden dat ze gaat, maar wel begrip hebben voor haar besluit![]()
Als het aan Sylvia zou liggen zou ze echt niet weg gaan. Ze moet!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 15:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sylvia heeft iig fans die het jammer vinden dat ze gaat, maar wel begrip hebben voor haar besluit![]()
PSV heeft weer gescoordquote:
aha....quote:
Ze kleden zich allemaal op hun paasbest.quote:Op zondag 29 april 2007 15:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
PSV heeft weer gescoord
OW .. en ON-topic :
Sylvia gaat zo weg waardoor SHE wordt omgezet naar HE en misschien wel alleen H, dus dat.
Huub in een sombere stemming ....quote:Op zondag 29 april 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kleden zich allemaal op hun paasbest.
Ip, staan ze dus nu precies gelijk.
Plaats dat ff tussen spoilertags, dwaas!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |