Gelijk een setje? Toe maar!quote:Op zondag 29 april 2007 14:43 schreef mootie het volgende:
Syl en Amanda is ook gevraagd of ze een setje nieuwe borsten wilde.....
What a waste of moneyquote:Op zondag 29 april 2007 14:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wat een prijzen... volgens mij ga ik liever riant op vakantie..
Die van Amanda waren nog niet genoeg opgepompt??quote:Op zondag 29 april 2007 14:43 schreef mootie het volgende:
Syl en Amanda is ook gevraagd of ze een setje nieuwe borsten wilde.....
quote:Op zondag 29 april 2007 14:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
What a waste of moneyWat brengt het voor het spel ? Niets, niets, niets; of zouden ze haar beloofd laten hebben dat ze ook topless onder de zonnebank gaat ?
![]()
Wat je ziet is niet de werkelijke grootte en vorm van haar borsten. Ze heeft het wel eens over kipfiletjes? Dat zijn inlegstukjes die ze in haar bh doet om het voller te laten lijken.quote:Op zondag 29 april 2007 14:40 schreef Ecila111 het volgende:
Als ik Natas zo zie zitten, ziet ze er goed uit. De grote van haar borsten kloppen bij het geheel. 'k Vrees het ergste.....
Een hekel hebben aan en afgeven op deelnemers is een leuk spel dat alle kanten op kan waaien. Maar wat hier gebeurt heeft niets meer met een spel te maken, dat is het grote verschil.quote:Op zondag 29 april 2007 14:53 schreef itsme het volgende:
Net als Gert ben ik een reality fanaat en heb ene bloed hekel aan diverse mensen in bijvoorbeeld BB gehad.
Dezeuree van BB 2 en Andries van BB3.
Later leerde ik Andries kennen en kwam er toen achter dat hij ook zijn goede kanten had.
Toen heb ik besloten nooit meer iemand uit een reality show zo te haten.
Dat ging me prima af tot dit jaar.![]()
Ik heb zo een hekel aan brian , al maanden. Eigenlijk zo erg dat ik besloot niet meer te kijken. Vooral doordat zoals wat sommigen hier ook zeggen , hij continu beschermd wordt.
Er is geen rechtvaardigheid, de slechten gaat het voor de wind en daar kan ik gewoon niet tegen blijkbaar.
Dat Natasia nu weer een borstvergroting gaat krijgen ,op kosten van de streamers? daar wordt ik zo schijtziek van, maar oké dat kan ik nog wel hebben maar dat die rat daar nog steeds zit en zelfs gelooft dat hij de onschuld zelve is............... aaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
Verkleining wel, zeker als ze gewoon te zwaar zijn voor je lichaam, dan brengt het immers andere risico's met zich mee die de verzekeraar op de lange duur veel meer zullen kosten.quote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef Lobasca het volgende:
Wordt een borstverkleining eigenlijk nog vergoed door de zorgverzekeraar?
ja dat zou best eens kunnen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef Lobasca het volgende:
Wordt een borstverkleining eigenlijk nog vergoed door de zorgverzekeraar?
is dit per stuk of per paarquote:Op zondag 29 april 2007 14:35 schreef Black_king het volgende:
de prijslijst van de bergman kliniek.....:
Borstvergroting met silicone prothese ¤ 3.950,-
Borstvergroting met Style 410 prothese ¤ 4.600,-
Borstvergroting met Style 510 prothese ¤ 5.350,-
Borstlift zonder prothese ¤ 4.600,-
Borstversteviging met prothese ¤ 5.300,-
Borstverkleining ¤ 4.500,-
Ingetrokken tepelcorrectie, per tepel ¤ 650,-
Tepel verkleining ¤ 1.750,-
Verwijderen van kapselvorming enkelzijdig, vanaf ¤ 1.000,-
Verwijderen van kapselvorming met prothesewissel, vanaf ¤ 3.900,-
Ik kan me nog die cap herinneren van Natas met een ontbloot bovenlijf, in het donker in de slaapkamerquote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat je ziet is niet de werkelijke grootte en vorm van haar borsten. Ze heeft het wel eens over kipfiletjes? Dat zijn inlegstukjes die ze in haar bh doet om het voller te laten lijken.
"De zusjes" uit BB6 dachten dat het per paar was.....quote:
Alsof ze dertig jaar lang continu kinderen gezoogd hadquote:Op zondag 29 april 2007 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan me nog die cap herinneren van Natas met een ontbloot bovenlijf, in het donker in de slaapkamer![]()
Ok, goed toch? Heb niets tegen je BH wat opvullen. Ze vult waarschijnlijk aan wat ze door 2 kinderen voeden is kwijt geraakt. Het zit netjes zo en oogt reëel. Straks met siliconen wordt het er niet mooier op: te groot, te nep en het zal niet kloppen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat je ziet is niet de werkelijke grootte en vorm van haar borsten. Ze heeft het wel eens over kipfiletjes? Dat zijn inlegstukjes die ze in haar bh doet om het voller te laten lijken.
Mee eens. Dit is een situatie waar je machteloos naar kijkt.quote:Op zondag 29 april 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan en afgeven op deelnemers is een leuk spel dat alle kanten op kan waaien. Maar wat hier gebeurt heeft niets meer met een spel te maken, dat is het grote verschil.
Op die fiets. Ja, moet je niet tegen mij zeggen, ik heb niet zulke borsten en ik ben Natasia nietquote:Op zondag 29 april 2007 14:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ok, goed toch? Heb niets tegen je BH wat opvullen. Ze vult waarschijnlijk op wat ze door 2 kinderen voeden is kwijt geraakt. het zit netjes zo en oogt reëel. Straks met siliconen wordt het er niet mooier op: te groot, te nep en het zal niet kloppen.
Ik heb nooit zo'n weerzinwekkende persoonlijkheid als die van Brian van zo dichtbij gezien. Ik kamp ook nog steeds met verbazing dat zo iemand werkelijk zo wordt beschermd.quote:Op zondag 29 april 2007 15:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Mee eens. Dit is een situatie waar je machteloos naar kijkt.![]()
Ja ik weet het, je hoeft niet te kijken.
Komt bij mij ook over als langdurig zwaar overgewicht, en daarna flink afgevallen. Als je na een zwangerschap gezond blijft leven, krijgen velen (helaas niet allen) hun oude figuur terug. Maar als je de hele dag thuis zit en je volpropt..quote:Op zondag 29 april 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Op die fiets. Ja, moet je niet tegen mij zeggen, ik heb niet zulke borsten en ik ben Natasia nietOverigens ken ik geen jonge vrouwen die zulke borsten hebben gekregen (noch buik) van twee kindertjes.
Heb jaren bij Livera gewerkt en dit zijn doorgaans de borsten die ik heb gezien en die gewoon schreeuwen om een goede BH.quote:Op zondag 29 april 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Op die fiets. Ja, moet je niet tegen mij zeggen, ik heb niet zulke borsten en ik ben Natasia nietOverigens ken ik geen jonge vrouwen die zulke borsten hebben gekregen (noch buik) van twee kindertjes.
EENSCH!quote:Op zondag 29 april 2007 13:57 schreef Gigageil het volgende:
Domme Koe......ga maar lekker in die stinkende kutstad Barcelona zitten.
Ze laat Huub en Eric gewoon keihard vallen. Wat zei haar gevoel daarover ? Egoïste.....ik hoop dat ze nog 10.000 dagen spijt krijgt......![]()
Het is misschien een beetje onterecht maar ik schat Natasia niet in als het type dat maandenlang borstvoeding geeft, ik acht de kans groter dat er van haar borsten weinig meer over is door dat eeuwige afvallen en weer aankomen van haar.quote:Op zondag 29 april 2007 14:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ok, goed toch? Heb niets tegen je BH wat opvullen. Ze vult waarschijnlijk aan wat ze door 2 kinderen voeden is kwijt geraakt. Het zit netjes zo en oogt reëel. Straks met siliconen wordt het er niet mooier op: te groot, te nep en het zal niet kloppen.
Ik heb ook vanaf (bijna) het begin een bloedhekel aan Brian. Met BB-ers die ik niet zoooooo vond, was toch anders, kon ik nog wel eens omlachen, maar als B nu een wereld-joke zou maken, zou mijn mond geen spiertje bewegen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo'n weerzinwekkende persoonlijkheid als die van Brian van zo dichtbij gezien. Ik kamp ook nog steeds met verbazing dat zo iemand werkelijk zo wordt beschermd.
hier ben ik het niet mee eens..... ik hoorde Huub duidelijk tegen Natasja zeggen.... dat tie achter veel stennis heeft geschopt om hun beslissing...quote:
Ze lijkt bijna menselijk.quote:Op zondag 29 april 2007 15:07 schreef Marrije het volgende:
Dat vind ik dan wel weer leuk aan Natas, dat ze zo het zwembad inspringt als haar blaadje met vragen erin is gewaaid.
Dat komt dan omdat iedereen, o.a. hier, loopt te zeiken dat Syl saai is.quote:Op zondag 29 april 2007 15:11 schreef Desii het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens..... ik hoorde Huub duidelijk tegen Natasja zeggen.... dat tie achter veel stennis heeft geschopt om hun beslissing...
Dus Syl is gewoon getoneelhaakt!
Duidelijker kan het nietquote:Op zondag 29 april 2007 15:11 schreef Desii het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens..... ik hoorde Huub duidelijk tegen Natasja zeggen.... dat tie achter veel stennis heeft geschopt om hun beslissing...
Ik heb ook een hekel aan jaap, en toch moet ik ook wel eens om hem lachen, maar om Brian heb ik nog nooit gelachen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb ook vanaf (bijna) het begin een bloedhekel aan Brian. Met BB-ers die ik niet zoooooo vond, was toch anders, kon ik nog wel eens omlachen, maar als B nu een wereld-joke zou maken, zou mijn mond geen spiertje bewegen.![]()
Ik vond Seki leukquote:Op zondag 29 april 2007 14:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Seki is een goeie vent vergis je niet. Voor iemand uit zijn mileu heeft hij zich 1000den malen netter gedragen dan Braain...daarbij heeft hij nu een leuke winkel in rotterdam..
Om eerlijk te zijn had ik ook zo deze twijfels, riep mezelf meteen tot de orde en schreef een stukje ten positieve over Natasia. Het zal een combinatie zijn van teveel vreten, keer op keer afvallen, kinderen voeden. Maar om eerlijk te zijn, ik zag op m'n werk meer minder perfecte borsten dan van die handige, mooie.quote:Op zondag 29 april 2007 15:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is misschien een beetje onterecht maar ik schat Natasia niet in als het type dat maandenlang borstvoeding geeft, ik acht de kans groter dat er van haar borsten weinig meer over is door dat eeuwige afvallen en weer aankomen van haar.
Natasja vroe een aantal dagen toch ook aan Sylvia wanneer het ging gebeuren en toen zei sylvia zondag.quote:Op zondag 29 april 2007 15:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat je de # 3 in de popipoll toneelhaakt wegens saaiheid is natuurlijk te achterlijk voor woorden, dan zal ze misschien "saai" zijn, kennelijk heeft die saaiheid een achterban waarbij ze wel populairder is dan 4 andere bewoners.quote:Op zondag 29 april 2007 15:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat komt dan omdat iedereen, o.a. hier, loopt te zeiken dat Syl saai is.
Dus van nu af vind ik brian zeeeeeeeeeeeeeeer ssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Het is gewoon te gek voor woorden. Tijd voor VPRO's Tegenlicht, Willibrord Frequen of Pieter Storms desnoods..quote:Op zondag 29 april 2007 15:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasja vroe een aantal dagen toch ook aan Sylvia wanneer het ging gebeuren en toen zei sylvia zondag.
Heb ik in een van de cossen gelezen.
Ook alleen maar om Huub erin te houden. . .quote:Op zondag 29 april 2007 15:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat je de # 3 in de popipoll toneelhaakt wegens saaiheid is natuurlijk te achterlijk voor woorden, dan zal ze misschien "saai" zijn, kennelijk heeft die saaiheid een achterban waarbij ze wel populairder is dan 4 andere bewoners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |