Ja mooi he!quote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2224/bb.20070208.asf
MWuahaaaa hilarisch!omfg met dat ov
![]()
![]()
Hehj... leuk dat je er was, en je vriendin ookquote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef bvvt het volgende:
ouderwets inbelen is echt tha shit man
ff een tvp dus
Was leuk vanmrgen op het circuit. Ook mijn dinnetje was onder de indruk van al die snelle motoren op de racebaan.
maandag avond of dinsdag ben ik weer thuis en zal ik de paar foto's ff posten die ik gemaakt heb van pimber en beater.
ook OPM nog ff gedag gezegd.
ben er weer vandoor
Uitermate puikend.quote:Op zondag 29 april 2007 19:22 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Hoe was het in Zandvoort menschen?
Assen was relaxd![]()
Vooral de laatste superbike race![]()
Nicequote:
Mjeh .. vast wel. Ff wachten alleenquote:Op zondag 29 april 2007 19:40 schreef Snelwagen het volgende:
Nice![]()
Zijn er nog mensen met foto's? Naast bvvt dan....
Half elf is wel laatquote:Btw als je nog mooi races wilt zien vanaav op RTL7 om half 11, die finish van de 2de superbike race
.
Over zontomaatjes gesproken, Makster was er (zoals verwacht) weer eens nietquote:Ik lijk trouwens wel een tomaat.![]()
Half 11 laatquote:Op zondag 29 april 2007 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjeh .. vast wel. Ff wachten alleen![]()
[..]
Half elf is wel laatIs het zo boeiend
waaaaaataaaaa!!quote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Moest jij geen paraplu vasthouden @ superbikesquote:Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef -XX- het volgende:
Waar blijven de foto's manne!
!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 20:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Moest jij geen paraplu vasthouden @ superbikes![]()
![]()
Jij hij vergeet idd nogwat plastic erbij te vermeldenquote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opgepast jij, anders krijg je een tik om je oren![]()
Jah iddquote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef hicham het volgende:
Nog steeds KTM topic trouwens
[..]
Hoe vroeg is die foto gemaakt, 06:00 uur?
ben net binnenquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opgepast jij, anders krijg je een tik om je oren![]()
>>quote:Op zondag 29 april 2007 20:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Btw OPM hoe kreeg je de motor tussen die 2 railingen in, of zit er een opening voor?![]()
gewoon een openingquote:Op zondag 29 april 2007 20:12 schreef Snelwagen het volgende:
Btw OPM hoe kreeg je de motor tussen die 2 railingen in, of zit er een opening voor?![]()
damnquote:
ben je al op de Duitse beurs geweest?quote:
En bedanktquote:Op zondag 29 april 2007 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon een opening![]()
edit: [afbeelding]
[..]
damnwas er veuls te vroeg
![]()
ok, ff snel 1 dan
[afbeelding]
Jazeker! Ben nu bezig ze te uploadenquote:Op zondag 29 april 2007 20:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ben je al op de Duitse beurs geweest?
quote:Op zondag 29 april 2007 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jazeker! Ben nu bezig ze te uploadenHeb er zelfs nog een heule snelle motor op de foto gezet, post ik hie rnog wel
en hier staat ie al... maar ben nog bezig er meer bij te zetten![]()
En stinkie is ook een beetje zwanger toch? Ten minste, dat zeggen Vinexmannen altijd
Bazziek ziet er uit of als hij net heeft staan kotsenquote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
"Hey Hicham, ik ga een foto van je maken" [afbeelding]
Nice, mooi pak bazziekquote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Worldbeater, toen nog zonder kuren ...![]()
[afbeelding]
"Vandaag 100 euro verdiend, maar protocol is my middle name" [afbeelding]
[afbeelding]
"Hey Hicham, ik ga een foto van je maken" [afbeelding]
[afbeelding]
Pom pom pom ...
[afbeelding]
Pom pom pom ... Deel II![]()
[afbeelding]
Phatte combi![]()
Whehehe, daar een foto van gemaakt?quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
"Hey Hicham, ik ga een foto van je maken" [afbeelding
quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
"Vandaag 100 euro verdiend
quote:maar protocol is my middle name" [afbeelding]
Zo kijk ik altijdquote:Op zondag 29 april 2007 21:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bazziek ziet er uit of als hij net heeft staan kotsenvertel
![]()
Hij had het filmpje van m'n tankcam gekeken en begon toen te duizelenquote:Op zondag 29 april 2007 21:00 schreef ikookhier het volgende:
Bazziek ziet er uit of als hij net heeft staan kotsenvertel
![]()
Door een rem incident in de groene groep zag Worldbeater zich genoodzaakt zijn motor een aantal meters te laten glijden en tevens wat te rollen over het asfalt.quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Snelwagen het volgende:
Heeft WB niet gereden?
Roodquote:Oranja ketting en groene motor![]()
![]()
Ow geen motorbroek?quote:
Filmpjequote:Op zondag 29 april 2007 21:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij had het filmpje van m'n tankcam gekeken en begon toen te duizelen![]()
[..]
Door een rem incident in de groene groep zag Worldbeater zich genoodzaakt zijn motor een aantal meters te laten glijden en tevens wat te rollen over het asfalt.Maar niet getreurd, de bike zag er nog redelijk uit en met Pepijn is alles ok. Tenminste, er zijn meer mensen waarvan de ene hand groter is dan de ander, toch?
[..]
Rood
Dat is WB niet, dat is Ribi?quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow geen motorbroek?![]()
Dat mag toch nooit![]()
Mail eens doorquote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, ik heb hier nog 2 veel charmantere foto's![]()
Maar ik spaar je oprecht.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is WB niet, dat is Ribi?
Of je wijst nu op OPM ... (met z'n mooie bruine pantalon)
quote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
(met z'n mooie bruine pantalon)
pantalonquote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef worldpimber het volgende:
Of je wijst nu op OPM ... (met z'n mooie bruine pantalon)
Dat is mr Protocol himself OPM, niet WB. Maar dat is idd geen motorbroekquote:Op zondag 29 april 2007 21:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die, of is dat wel een motorbroek. Lijkt wel op mn snowboard broek, alleen mn snowboard broek heeft ook nog krijtstreepjes dan
![]()
Zwaar leven hequote:Op zondag 29 april 2007 21:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, ok .. als ik zin heb om een ander venster met Gmail te openen.![]()
Aha dat verklaart een hoopquote:Op zondag 29 april 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is mr Protocol himself OPM, niet WB. Maar dat is idd geen motorbroek
Jah sjeh.. Zandvoort is om de hoek, dus een steunbetuiging en wat kijkwerk naar hoe WB zijn motor op de aanhanger laadt had ook nog gekund. Ware het niet dat ik nu ff net lekker zit.quote:
Moest ook wel iets fout gaan vandaag he, veel te mooi weer om te meetenquote:Op zondag 29 april 2007 21:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als ik de 690 heb echt maar eens meeten, als het deze zomer nog een x slecht weer wordt iig![]()
Jah, of je vergeet de boel ff vast te zetten ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens, toffe wh00lie's op de terugweg hiesjam![]()
Enne pimber, maar snel een andere motor kaufen, stunten met een ZX6R wil niet zo lekker
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thug Lifequote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah sjeh.. Zandvoort is om de hoek, dus een steunbetuiging en wat kijkwerk naar hoe WB zijn motor op de aanhanger laadt had ook nog gekund. Ware het niet dat ik nu ff net lekker zit.![]()
Komt van MMF, verhaal zit er niet bij.quote:Op zondag 29 april 2007 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, of je vergeet de boel ff vast te zetten ofzo
Die laatste had ik nog niet in m'n collectie, en het verhaal ook niet. Link?
quote:Op zondag 29 april 2007 21:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moest ook wel iets fout gaan vandaag he, veel te mooi weer om te meeten
RIP aan de nabestaanden van degenen die alleen in een plaggenhut op de grond kunnen zitten.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:14 schreef Snelwagen het volgende:
Als ik de 690 heb echt maar eens meeten, als het deze zomer nog een x slecht weer wordt iig![]()
Nou en, dan ga je er toch ff achteraan?quote:Op zondag 29 april 2007 21:18 schreef BazzieK het volgende:
Komt van MMF, verhaal zit er niet bij.
Vandaag nog een zx12 zien pwnen op de snelweg, tering dat gaat hardquote:Op zondag 29 april 2007 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden van degenen die alleen in een plaggenhut op de grond kunnen zitten.
Oh ja, B12 trekt makkelijk wh00lies.. dus ff snel ook wat CC'tjes regelen![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden van degenen die alleen in een plaggenhut op de grond kunnen zitten.
Zoeken en kaufen danquote:Oh ja, B12 trekt makkelijk wh00lies.. dus ff snel ook wat CC'tjes regelen![]()
Ben al bezig baasquote:Op zondag 29 april 2007 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou en, dan ga je er toch ff achteraan?![]()
![]()
![]()
quote:
Immer volgass, strak dat touwtje (al weet ik niet of zon ding nogwel een gaskabel heeft)quote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat soort motoren wordt sowieso vet als ze in goede handen zijn, zolang het gas maar vollll open gaat.
En terecht lijkt mequote:Op zondag 29 april 2007 21:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij had het filmpje van m'n tankcam gekeken en begon toen te duizelen![]()
[..]
http://www.stuntlife.com/(...)ture-all-time-7.htmlquote:Op zondag 29 april 2007 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou en, dan ga je er toch ff achteraan?![]()
![]()
![]()
Volgens mij zit ik daar over de rand te p00pen ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mijn verslagje![]()
Peepzz
[afbeelding]
Niceeeeeeeeeee pixssquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mijn verslagje![]()
Zoals gezegd, op tijd vertrokkenreistijd bleek ook korter dan planner aangaf
aangekomen, bakkie koffie of 2
![]()
inschrijven, instructies en naar de post..
[afbeelding]
Hokje leegbellen, wordt alsnog gebracht..30 sec later komen de 1e rijders voorbij
![]()
[afbeelding]
Volgende sessies kwamen pimb&beater voorbij
[afbeelding]
[afbeelding]
En sjeh, begin is leukmotoren
en in de snellere groepen mooie lijnen gereden
maar dan ga je je toch wel vervelen op een gegeven moment
zie stuhl..
[afbeelding]
Pauzekenkerkoude wind op die post daro
knekkerhonger
![]()
dus blij pauze
bwt&friend nog ff gemeet
snel wat bikken en weer naar de post voor de middag. Daar aangekomen waren er al 2 aanwezig, waarvan 1 baco
doorgegeven aan de organisatie..gebeurd er niks mee
best, maar wat pics gemaakt enzo
[afbeelding]
Worldbeater, toen nog zonder kuren ...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Overview
[afbeelding]
Meer pics..
[afbeelding]
[afbeelding]
Solex van MF ging ff een rondje mee..stonden immers 2 baco's op 1 post en dus kon hij freeridenjammer jammer dat de mijne nog steeds te veel herrie
maakt
[afbeelding]
Chick die een stuiterende achterwiel had..ws te veel teruggeschakeld ofzoenniewee, was aardig van slag..huilen enzo, ging ook direct naar huis
[afbeelding]
Nog meer pics..
[afbeelding]
[afbeelding]
Via walkietalkie hoordde we over een motor die onderuit was gegaan bij post 12..dat bleek WB te zijnin een bocht waarbij net snelheid wordt/werg gemaakt ging de hele groep vlak voor WB vol in de remmen, daardoor remde hijzelf te hard en ging onderuit
![]()
[afbeelding]
Motor moest wel naar huis..helaas geen vervoer kunnen regelen en dus bracht Rib-i WB naar huiszodat hij daar zijn blik+aanhanger kon ophalen..afgezien van dikke handen en wat schaafplekken viel het redelijk mee geloof ik, had erger kunnen zijn. Pak heeft extra ventilatie gekregen en motor ook wat schaafplekken:
[afbeelding]
Peepzz
[afbeelding]
B12![]()
![]()
[afbeelding]
Langhe dagh welmaar toch wel aardig om te zien, wel zin gekregen om zelf het asfalt op te gaan
![]()
owjah, voor vids (en alle overige pics) zie ftp![]()
Gewoon'n kammaraad'n want ik ben geen homoquote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik daar over de rand te p00pen ofzo
En op die foto ziet Rib-I er uit als een 60 jarige chinese man om de een of andere reden
Tough alle info die nodig is het plaatje een totaalbeeld te gevenquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef BazzieK het volgende:
http://www.stuntlife.com/(...)ture-all-time-7.html
Orginele thread, niet gigantisch veel extra info tough.
Inspector Gadget is on the casequote:Op zondag 29 april 2007 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tough alle info die nodig is het plaatje een totaalbeeld te geven![]()
![]()
quote:
Maar een keer een rondje achter mij aan rijden, leer je nog eens watquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef worldpimber het volgende:
Stoeltje @ verveling![]()
![]()
Vette foto mên van de snelste bocht op het circuit![]()
Damn, linksom is voor mij nog steeds bagger, hoe gaan we dat oplossen??
![]()
Zo klinkt het wel, vrouwen en motoren, kan nooit goed gaan he -XX-quote:En die chick dan, was dus niet gevallen, maar gewoon een krasser? [afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef worldpimber het volgende:
Vette foto mên van de snelste bocht op het circuit![]()
jaquote:Damn, linksom is voor mij nog steeds bagger, hoe gaan we dat oplossen??![]()
niet gevallen, niks gebeurd..alleen de teringh geschrokkenquote:En die chick dan, was dus niet gevallen, maar gewoon een krasser? [afbeelding]
Natte hond !quote:Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar een keer een rondje achter mij aan rijden, leer je nog eens wat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Zo klinkt het wel, vrouwen en motoren, kan nooit goed gaan he -XX-
geen soepquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
afgezien van dikke handen
quote:Op zondag 29 april 2007 21:49 schreef worldpimber het volgende:
De eerste foto's van de CIA die me langs de baan volgde zijn al opgedoken.![]()
[afbeelding]![]()
b0h wat een worstenklauwenquote:
Die uitdaging neem ik aanquote:Op zondag 29 april 2007 21:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Natte hond !![]()
Ik boek je er zo uit als we beiden een zelfde motor bereiden met even veel vermogen.![]()
Heb je soms digitaal ingezoomd? (ziet er wel zo uitquote:Op zondag 29 april 2007 21:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:jammer dat me cam beperkte zoom heeft..+ gevoelig @ stuur =
![]()
Kenkerquote:niet gevallen, niks gebeurd..alleen de teringh geschrokkenis echt direct naar huis gegaan
ja kloptquote:Op zondag 29 april 2007 21:54 schreef worldpimber het volgende:
Heb je soms digitaal ingezoomd? (ziet er wel zo uit)
kan ook niet goed zijn, raggen met een camquote:En mijn cam is ook wel raggie nu volgens mij, bij stationair draaien zit er naast wat trilling geen enkele beweging in de motor, toch bewoog het beeld naar links en naar rechts.Losse lens ofzo?
sjehquote:Kenker
Had Hicham haar sessies kunnen uitrijden![]()
nog > 3 uurquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
owjah, voor vids (en alle overige pics) zie ftp![]()
Die boerquote:Op zondag 29 april 2007 21:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon'n kammaraad'n want ik ben geen homo
Jaaaa oke maarrr dan hebben we niet even veel vermogen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan ben ik 19Motortje kopen en samen circuitdagje boeken
![]()
Koop maar een 600 ofzo, heb genoeg aan mijn 400 bij jouquote:Op zondag 29 april 2007 22:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaa oke maarrr dan hebben we niet even veel vermogen.![]()
Maar evengoed wel doen !![]()
![]()
Sjah, daar zullen de programma makers ook wel geheel op hebben aangestuurd heHquote:Op zondag 29 april 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Meh, vond die buutenlander meer nederlander dan die boerBoer was wel grappig tough
quote:Op zondag 29 april 2007 22:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, daar zullen de programma makers ook wel geheel op hebben aangestuurd heH![]()
Maar wel goed dat ie iig ervoor uitkomt af en toe aan schop de homo te doen.
Twijfel ik niet aan jouwe staat vast niet meer op 25 kw mennsckquote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Koop maar een 600 ofzo, heb genoeg aan mijn 400 bij jou
Wat is de top van je 400 nu dan ZONDER BEGRENZINGquote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef BazzieK het volgende:
Koop maar een 600 ofzo, heb genoeg aan mijn 400 bij jou
Mjeh, ik had een bocht verlengd door het gras op assenquote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Twijfel ik niet aan jouwe staat vast niet meer op 25 kw mennsck..
![]()
Ik ga geen regeltjes overtreden.![]()
Alhoewel!
Op assen wou ik ook nog wel een bocht afsnijden door het gras!![]()
Geen idee, die van mij loopt zo'n 140-160 met begrenzing. In Duitsland natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2007 22:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is de top van je 400 nu dan ZONDER BEGRENZING??
Kweet niet wat jullie nou moeilijk deden, maar ...quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef hicham het volgende:
Dat wijf dat huilend naar huis is gegaan ... daar hadden WB en ik het ook al overDat was 't wijf dat vorig jaar per se achter een specifieke marshall reed omdat hij haar vertrouwen gaf
En nu gaat ze naar huis vanwege een stuiterend achterwiel
Ga dan dammen ipv motorrijden ofzo!
quote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens, toffe wh00lie's op de terugweg hiesjam![]()
Duududdeeeeeeequote:
Uiteraard, wij blijven natuurlijk internetriddersquote:Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef worldpimber het volgende:
Hehe, allemaal klagen over dat meisje, maar geen van jullie die haar een klap in het gezicht durfde te geven voor haar slechte prestatie's![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 22:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Uiteraard, wij blijven natuurlijk internetridders [afbeelding]
Whehehequote:Op zondag 29 april 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3GJOVPjhXMY&mode=related&search=Wat die special effects wel niet kunnen doen
quote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef hicham het volgende:
Kweet niet wat jullie nou moeilijk deden, maar ...>>
pan·ta·lon (de ~ (m.), ~s)
1 lange broek
quote:Op zondag 29 april 2007 22:17 schreef hicham het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3GJOVPjhXMY&mode=related&search=Wat die special effects wel niet kunnen doen
●███▄▄▄▄▄▄▄▄▄quote:Op zondag 29 april 2007 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
panta ziet er net iets - scheelt niet veel - anders uit
![]()
zit vaak in het Apeldoorn topic..zo kan een OP ookquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Solex van MF ging ff een rondje mee..
Cool, hou ons ff up to date wat betreft sites met foto's die langskomen op MF en MMF.quote:Op zondag 29 april 2007 22:37 schreef BazzieK het volgende:
http://www.raceface.nl/gallery/thumbnails.php?album=9
Morgen zouden hier wat foto's moeten komen
Regel dat eens even voor ons allemaa danquote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zit vaak in het Apeldoorn topic..zo kan een OP ook![]()
Die hebben van die werklozen met talent in hun midden zittenquote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die hebben van die werklozen met talent in hun midden zitten
Onze werklozen hebben niks te bieden
Ik werk ookquote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef BazzieK het volgende:
Moet morgen volgens mij als enige hier werken![]()
Maar will do als ik wat tegen kom
Kan ik toch een klein beetje respect voor je opbrengen danquote:Op zondag 29 april 2007 22:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik werk ook [afbeelding] 4.00 beginnen
Sowieso al die 200% dagen pak ik mee, wtf maakt mij het uit dat anderen pasen vierenquote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef BazzieK het volgende:
Kan ik toch een klein beetje respect voor je opbrengen dan![]()
![]()
dat sucktquote:Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef worldpimber het volgende:
WB rijdt nu net nog over de A5![]()
![]()
Feel sorry for him, met z'n dikke hand
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef worldpimber het volgende:
quote:
lelijkquote:W'rom heeft Solex zo'n lelijk pak tegenwoordig
Veghelquote:Op zondag 29 april 2007 22:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sowieso al die 200% dagen pak ik mee, wtf maakt mij het uit dat anderen pasen vieren
Maargeod, op welke vrijmarkt ga jij staan dan?![]()
En jaren later werd deze jonge Nawijn minister in het nederlandse kabinetquote:Op zondag 29 april 2007 22:17 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2007 22:27 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En jaren later werd deze jonge Nawijn minister in het nederlandse kabinet
Duzz dit is dag 3 zonder slaap?quote:
Een foto met dedielen moet ons toch ook lukkenquote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet lelijk danquote:Op zondag 29 april 2007 22:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lelijkje kunt ook rood/brons/zwart combineren
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een foto met dedielen moet ons toch ook lukken![]()
Uitermate geschiktquote:
op een triple wel jaquote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef hicham het volgende:
Niet lelijk dan
Maar waarom een kawasaki-pak op een zwarte speedtripple
Mensen die elke nacht 8 uur slapenquote:Op zondag 29 april 2007 22:59 schreef hicham het volgende:
Duzz dit is dag 3 zonder slaap? [afbeelding]
...quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op een triple wel japak an sich is nais
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 22:59 schreef hicham het volgende:
Steun dit initiatief en zet een (L) voor je MSN naam als je WB steunt, anders ben je een harteloos mens!!
[/-XX-]
owjahquote:
nergens voor nodigquote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef worldpimber het volgende:
Mensen die elke nacht 8 uur slapen![]()
[afbeelding]
DIE RECHTER!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 22:44 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gezellig [afbeelding]
W'rom heeft Solex zo'n lelijk pak tegenwoordig
quote:Op zondag 29 april 2007 23:19 schreef Rib-i het volgende:
WB laat zijn piem0l zien
[afbeelding]
BazzieK snapt er niets van
[afbeelding]
Zwaar en vreemd ongeluk, motorrijder bleef een tijdje doodstil liggen
[afbeelding]
WB naar huis gebracht, lang geleden dat ik bij Gangstas ben geweest
[afbeelding]
Oppergangsta is doing the horlepiep
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 april 2007 23:19 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Ohja, kan dus ook meteen niet naar de mega miet komenquote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef Rib-i het volgende:
Al met al toffe dag geweest, wel een domper dat WB is gevallen
Volgende afspraak is 6 mei @ MM mischien![]()
Was een spannende rit met WB achterop![]()
Werkenquote:Op zondag 29 april 2007 23:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ohja, kan dus ook meteen niet naar de mega miet komen
Mjeh, niet dat ik anders wel was gegaan, dan was ik aan de bosschenbollen gegaan vanwege mijn geburtstag enzeuwquote:Op zondag 29 april 2007 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Werken
Had maar een vak geleerd
[afbeelding]
Ochja, 6 mei he. BazzieK is een stierquote:Op zondag 29 april 2007 23:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mjeh, niet dat ik anders wel was gegaan, dan was ik aan de bossenbollen gegaan vanwege mijn geburtstag enzeuw
quote:Op zondag 29 april 2007 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ochja, 6 mei he. BazzieK is een stiertoch
6 uur ookquote:Op maandag 30 april 2007 00:11 schreef BazzieK het volgende:
Hmm. Wel zin om te slapen maar niet om over 5 seconden mijn ogen open te doen en er achter te komen dat het 6:00 is en ik uit mijn nest moet om te werken
Nja, dan toch maar
Veel plezier Gawaine, we zien je foto's en filmpjes wel tegemoetquote:Op zondag 29 april 2007 23:50 schreef Gawaine het volgende:
Wie z'n idee was dat van die kaars ?![]()
[afbeelding]eifelen
![]()
NOOnoOOOoooh, jou had ik hier niet meer verwachtquote:Op zondag 29 april 2007 23:52 schreef Worldbeater het volgende:
Eindelijk thuis, iedereen op Zandvoort was al weg, behalve een paar gekken in 1 hangar.
Daardoor was het hek nog niet dicht gok ik.![]()
Wel apart, als je denkt dat je alleen bent, en ze gaan ineens in het donker met een luchtsleutel tekeer.![]()
[afbeelding]
Moet ook nog avondeten.![]()
Zou ik nog kunnen slapen straks, ben geradbaakt.
En dan moet ik nog zoveel doen vanavond.![]()
Nu eerst afladen .. tricky business.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 00:27 schreef worldpimber het volgende:
NOOnoOOOoooh, jou had ik hier niet meer verwacht![]()
heh..je had de crash overleeft tochquote:Op maandag 30 april 2007 01:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ben net klaar met binnenhalen, opruimen en douchen.
Ok..nutteloos piccie dan maar..![]()
[afbeelding]
minderquote:Kan mijn rechterarm niet meer optillen. Ben ik morgen al beter dokter?
.... ok, doe maar dinsdag dan.![]()
achteraf viel meequote:Op zondag 29 april 2007 23:19 schreef Rib-i het volgende:
WB laat zijn piem0l zien
[afbeelding]
BazzieK snapt er niets van
[afbeelding]
Zwaar en vreemd ongeluk, motorrijder bleef een tijdje doodstil liggen
verderquote:[afbeelding]
WB naar huis gebracht, lang geleden dat ik bij Gangstas ben geweest
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak jij er dan 1 Zip van?quote:Op maandag 30 april 2007 08:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
verderoriginele naar opm aap post etc.
![]()
ook voor pimber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuhquote:
P00p! ik en harteloosquote:Op maandag 30 april 2007 10:08 schreef hicham het volgende:
-XX- is harteloos
Rib-i's foto's en bijschriften!!
Welcome back WB [afbeelding] (<<+ filename
)
Heb je uiteindelijk alles in je eentje moeten doen met je dikke handen?
Ik moest in Hoogvliet gelijk tanken, kreeg de dop nog maar met los met 2 handen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:08 schreef hicham het volgende:
Welcome back WB(<<
+ filename
)
Heb je uiteindelijk alles in je eentje moeten doen met je dikke handen?
beter startte hijquote:Op maandag 30 april 2007 10:50 schreef Worldbeater het volgende:
Gelukkig starte de motor gelijk
die zijn er toch alleen om het knoopje open te doenquote:Vriendinnetje mag het knoopje van mijn broek dichtdoen, dat lukt niet.![]()
![]()
Als iedereen nou altijd netjes zijn originele zooi upload zonder dat 100 keer te hoeven vragen dan maak ik er wel een zipje van en downloadeble for Underground onlyquote:Op maandag 30 april 2007 10:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
pic gemaakt door een ghost dan![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 11:52 schreef worldpimber het volgende:
Als iedereen nou altijd netjes zijn originele zooi upload zonder dat 100 keer te hoeven vragen dan maak ik er wel een zipje van en downloadeble for Underground onlyMejeh, start die upload gewoon en ga ondertussen p00ben m8
Hoe anders?
![]()
tuurlijk welquote:Op maandag 30 april 2007 11:58 schreef worldpimber het volgende:En FlashFXP of andere zooi gebruiken is jou ook niet bekend?
quote:Volgende keer aan het einde van de dag gewoon fotokaartje inleveren voortaan.
MMS gewoon ff al die foto's doorquote:Op maandag 30 april 2007 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tuurlijk welinmiddels dan
[..]kom nou maar ff @msn..geen tijd/zin om andere zooi te doen
WTFquote:Op zondag 29 april 2007 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee, die van mij loopt zo'n 140-160 met begrenzing. In Duitsland natuurlijk
Jullie waren met z'n drieën en hebben maar twee tompoezen gegeten, balen joh... ben je daar ook al het zwarte schaap?quote:Op maandag 30 april 2007 18:18 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag ff gruwelijk hard geld van de belastingbetaler verspild. 2 1 streep kneusjes + begeleider die heel de dag niks hebben gepresteerd behalve 2 oranjetompoezen eten en een kinderoptocht begeleiden
quote:Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Jullie waren met z'n drieën en hebben maar twee tompoezen gegeten, balen joh... ben je daar ook al het zwarte schaap?
quote:Op maandag 30 april 2007 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Zes weken '1 vingerig'fokken met de rechterhand tot aan mijn elleboog in het gips. [afbeelding]
[afbeelding]
En iedereen maar denken dat dat worstehandje het probleem was.![]()
Mooi he zo'n KTMquote:Op maandag 30 april 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Beterschap WB
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: KTM
Eigenaar: Jaska Salakari
Land van herkomst: Finland
Datum: 26 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007; 's werelds snelste KTM; gebouwd door Jaska Salakari, zie voor meer info op zijn website
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft dat ding nou gewoon een pilot power
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
En met die kleur wordt het er ook niet beter om, maar op die site in het oranje al een stuk mooier.quote:Op maandag 30 april 2007 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
godsgruwelijk lelijkmaar dat waardeer ik wel
Zag het net ja, stelletje racistenquote:Op maandag 30 april 2007 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
En die link van gisteren voor foto's heeft alleen de rode groep gefotografeerd volgens mij![]()
Staat je huidige hok nou al te koop dan?quote:Op maandag 30 april 2007 21:10 schreef worldpimber het volgende:
Jammer van dat Gumball, als ze nog eens langskomen als ik ook een 12 heb gaan we ze ff pwnen.
In goes, mafkeesquote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
het is maandagdus iemand zin in een bank-meet as. donderdag 14.00 uur @ tovami
[afbeelding]
Mjeh maar is zo'n hoereneind rijden om wederom geen fuck te doenquote:Op maandag 30 april 2007 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
er is vat wel iemand die je de weg kan wijzenging gister toch ook goed
![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar deze opmerking is based on a true story!quote:Op maandag 30 april 2007 21:21 schreef BazzieK het volgende:
Mjeh maar is zo'n hoereneind rijden om wederom geen fuck te doen
Neh niet echtquote:Op maandag 30 april 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
Staat je huidige hok nou al te koop dan?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar deze opmerking is based on a true story!![]()
Werk en verjaardagquote:Op maandag 30 april 2007 21:34 schreef worldpimber het volgende:
How bout megameet? Ik twijfelde eigenlijk om te gaan, maar hoorde net mijn moeder zeggen dat ze van alles gaat uitnodigen zondag. Geen zin om thuis te blijven dus![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
MM is zoo 2004en dus ben ik er uiteraard bij
![]()
![]()
Heb je geen werk meerquote:Op maandag 30 april 2007 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
het is maandagdus iemand zin in een bank-meet as. donderdag 14.00 uur @ tovami
quote:Op maandag 30 april 2007 21:38 schreef worldpimber het volgende:+ 1 kuddo dus. Maar het schijnt dus niet zondag te zijn dat ze gaat uitnodigen, dus nu nog een andere smoes verzinnen voor die dag.
11 mei nog iemand wat te doen?
quote:
3 weken geleden gebeld..wilde zsmquote:Dit is al de tweede keer dat je iets doordeweeks planned?
quote:Als ie donderdag gelijk tijd heeft om Dynojet stage III + K&N openluchtfilters te plaatsen dan keej![]()
Megameetingquote:Op maandag 30 april 2007 21:34 schreef worldpimber het volgende:
How bout megameet? Ik twijfelde eigenlijk om te gaan, maar hoorde net mijn moeder zeggen dat ze van alles gaat uitnodigen zondag. Geen zin om thuis te blijven dus![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien kan ik donderdag ook wel.. achterop de B12. [afbeelding]
dus daar komt die dikke hand vanquote:Beetje vreemd, ben vanaf vanochtend vroeg niet meer naar het toilet geweest.![]()
Tovami zal wel geen tijd voor mij hebben dus daar houdt het al opquote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beter heeft die B12 genoeg trekkracht voor 2 probs
Nicequote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef fs180 het volgende:
reinste oude lullen porno:
http://picasaweb.google.nl/VanKatoen/ClassicRacers
Jah herrie maken ze welquote:Op maandag 30 april 2007 22:46 schreef fs180 het volgende:
behoorlijk ja.. tering! nog nooit eerder zon groep racers met open uitlaten de grond horen laten trillenkenker
En ruiken beterquote:Op maandag 30 april 2007 23:00 schreef fs180 het volgende:
vooral die 50cc racerts.. damn.. maken meer herrie met demper dan 500cc met open uilaat
500cc 2 taktquote:Op maandag 30 april 2007 23:08 schreef fs180 het volgende:
zat 1 500cc 2t bij.. daar zat ook een geluid in zeg!kenker als die op het rechte stuk kwam
![]()
ik heb wel eengroot probleem...
dat weten jullie vast wel? maken ze kopie van je id bij je theorie? want mijne is net verlopen zie ik net.. terwijl ik morgen thoerie moet halen
stond ja...quote:Op maandag 30 april 2007 23:53 schreef fs180 het volgende:
waar is mijn post van netwtf?
bazzie! daar stiond mijn post! lul!
quote:Op maandag 30 april 2007 22:24 schreef hicham het volgende:
Tovami zal wel geen tijd voor mij hebben dus daar houdt het al op
Is gewoon een normale stagedag dus sjehhOm nou voor het meeten te gaan
Ze sleutelen daar toch met 2 man.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:maar je weet het nooit..missch kan ie er 2 doen in de tijd die hij voor mij had gereserveerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben inderdaad wel eens een test met apen gedaan..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:27 schreef fs180 het volgende:
:w zo lekker allerlei knopjes indrukken bij cbr
Succes hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef fs180 het volgende:
kenker
nu officeel mc-n00b.. vergeet ik mn pasfotos
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:57 schreef bvvt het volgende:
Zo, bvvt ook present - vanaf het werk
Die rent zich een ongeluk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op de brommer natuurlijk heen en terug.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
Zes weken '1 vingerig'fokken met de rechterhand tot aan mijn elleboog in het gips. [afbeelding]
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/Foto-0092.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef fs180 het volgende:
kenker
nu officeel mc-n00b.. vergeet ik mn pasfotos
AHhhquote:Op maandag 30 april 2007 19:27 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Chek die billen dan.quote:Op maandag 30 april 2007 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]![]()
En die link van gisteren voor foto's heeft alleen de rode groep gefotografeerd volgens mij![]()
Jammer van dat Gumball, als ze nog eens langskomen als ik ook een 12 heb gaan we ze ff pwnen.
Een bot bij de duim is over de lengte gescheurd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:08 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
Heb nu bijgelezen, damn WB.![]()
Hopelijk komt het goed met je lijf. Is het een gebroken bot in je hand/pols/arm![]()
kon het er niet echt uit halen.
![]()
En schouders, nek, ellebogen. Kan alleen op mijn rug slapen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:52 schreef koffiekoekje het volgende:
Oja WBbeterschap enzo... Linkerarm alleen zwaar gekneusd
props f0r laivquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
En inmiddels al je bewijsje? Of ook nog problemen met je paspoort?
quote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mijn verslagje![]()
[..]
bwt&friend nog ff gemeet![]()
[..]
Scheelt je wel weer kostenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een bot bij de duim is over de lengte gescheurd.
Alleen fixeren ze dan gelijk de hele arm.![]()
Het voelde als een pijnlijke pols.![]()
En daar heb ik dan zelf de motor nog mee moeten bergen.![]()
Voelde wel als een survival dagje.. vooral doorgoan waar ik plat wilde.![]()
[..]
En schouders, nek, ellebogen. Kan alleen op mijn rug slapen.
Op het gips na allemaal een kwestie van dagen.
Wil vrijdag hardlopen........................................![]()
Motortje ving het allemaal lekker op met voornamelijk de vooras.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Overal koelvloeistof, geschaaft stuurkuipje, voorspatbord, koppelingshandle/reservoir, knipperlicht, linkeruitlaat, schakelsetje, stukje zijstandaard, stuurprop, en de aansluiting+dop van de radiator is weg.![]()
Weet nu waar de valblokken moeten komen.![]()
Meer!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:59 schreef -XX- het volgende:
AHhhBeterschap
Ene kus van mij op uwe dikke handOFZO LOLLERZPWND
![]()
Daar had het wel alle schijn van.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef bvvt het volgende:
![]()
Vriendin had je er neerwillen zetten toch? 't is toch echt een meisje meisje hoor![]()
![]()
Hmm.. het voelt toch anders.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Scheelt je wel weer kostennu hoef je niet meer speciaal een nieuwe brik te kopen om op de knappen
deze kan nu gewoon nog een keer
Daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmm.. het voelt toch anders. [afbeelding]
Je had gedacht dat het topic dicht zat zekersquote:
No ........ shitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:40 schreef bvvt het volgende:
[..]
Je had gedacht dat het topic dicht zat zekers
dan zat je er nog 10 naast![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |