Ja mooi he!quote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)2224/bb.20070208.asf
MWuahaaaa hilarisch!omfg met dat ov
![]()
![]()
Hehj... leuk dat je er was, en je vriendin ookquote:Op zondag 29 april 2007 19:31 schreef bvvt het volgende:
ouderwets inbelen is echt tha shit man
ff een tvp dus
Was leuk vanmrgen op het circuit. Ook mijn dinnetje was onder de indruk van al die snelle motoren op de racebaan.
maandag avond of dinsdag ben ik weer thuis en zal ik de paar foto's ff posten die ik gemaakt heb van pimber en beater.
ook OPM nog ff gedag gezegd.
ben er weer vandoor
Uitermate puikend.quote:Op zondag 29 april 2007 19:22 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Hoe was het in Zandvoort menschen?
Assen was relaxd![]()
Vooral de laatste superbike race![]()
Nicequote:
Mjeh .. vast wel. Ff wachten alleenquote:Op zondag 29 april 2007 19:40 schreef Snelwagen het volgende:
Nice![]()
Zijn er nog mensen met foto's? Naast bvvt dan....
Half elf is wel laatquote:Btw als je nog mooi races wilt zien vanaav op RTL7 om half 11, die finish van de 2de superbike race
.
Over zontomaatjes gesproken, Makster was er (zoals verwacht) weer eens nietquote:Ik lijk trouwens wel een tomaat.![]()
Half 11 laatquote:Op zondag 29 april 2007 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjeh .. vast wel. Ff wachten alleen![]()
[..]
Half elf is wel laatIs het zo boeiend
waaaaaataaaaa!!quote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
Moest jij geen paraplu vasthouden @ superbikesquote:Op zondag 29 april 2007 20:01 schreef -XX- het volgende:
Waar blijven de foto's manne!
!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 20:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Moest jij geen paraplu vasthouden @ superbikes![]()
![]()
Jij hij vergeet idd nogwat plastic erbij te vermeldenquote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opgepast jij, anders krijg je een tik om je oren![]()
Jah iddquote:Op zondag 29 april 2007 20:10 schreef hicham het volgende:
Nog steeds KTM topic trouwens
[..]
Hoe vroeg is die foto gemaakt, 06:00 uur?
ben net binnenquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
opgepast jij, anders krijg je een tik om je oren![]()
>>quote:Op zondag 29 april 2007 20:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Btw OPM hoe kreeg je de motor tussen die 2 railingen in, of zit er een opening voor?![]()
gewoon een openingquote:Op zondag 29 april 2007 20:12 schreef Snelwagen het volgende:
Btw OPM hoe kreeg je de motor tussen die 2 railingen in, of zit er een opening voor?![]()
damnquote:
ben je al op de Duitse beurs geweest?quote:
En bedanktquote:Op zondag 29 april 2007 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gewoon een opening![]()
edit: [afbeelding]
[..]
damnwas er veuls te vroeg
![]()
ok, ff snel 1 dan
[afbeelding]
Jazeker! Ben nu bezig ze te uploadenquote:Op zondag 29 april 2007 20:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ben je al op de Duitse beurs geweest?
quote:Op zondag 29 april 2007 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jazeker! Ben nu bezig ze te uploadenHeb er zelfs nog een heule snelle motor op de foto gezet, post ik hie rnog wel
en hier staat ie al... maar ben nog bezig er meer bij te zetten![]()
En stinkie is ook een beetje zwanger toch? Ten minste, dat zeggen Vinexmannen altijd
Bazziek ziet er uit of als hij net heeft staan kotsenquote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
"Hey Hicham, ik ga een foto van je maken" [afbeelding]
Nice, mooi pak bazziekquote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Worldbeater, toen nog zonder kuren ...![]()
[afbeelding]
"Vandaag 100 euro verdiend, maar protocol is my middle name" [afbeelding]
[afbeelding]
"Hey Hicham, ik ga een foto van je maken" [afbeelding]
[afbeelding]
Pom pom pom ...
[afbeelding]
Pom pom pom ... Deel II![]()
[afbeelding]
Phatte combi![]()
Whehehe, daar een foto van gemaakt?quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
"Hey Hicham, ik ga een foto van je maken" [afbeelding
quote:Op zondag 29 april 2007 20:52 schreef worldpimber het volgende:
"Vandaag 100 euro verdiend
quote:maar protocol is my middle name" [afbeelding]
Zo kijk ik altijdquote:Op zondag 29 april 2007 21:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bazziek ziet er uit of als hij net heeft staan kotsenvertel
![]()
Hij had het filmpje van m'n tankcam gekeken en begon toen te duizelenquote:Op zondag 29 april 2007 21:00 schreef ikookhier het volgende:
Bazziek ziet er uit of als hij net heeft staan kotsenvertel
![]()
Door een rem incident in de groene groep zag Worldbeater zich genoodzaakt zijn motor een aantal meters te laten glijden en tevens wat te rollen over het asfalt.quote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Snelwagen het volgende:
Heeft WB niet gereden?
Roodquote:Oranja ketting en groene motor![]()
![]()
Ow geen motorbroek?quote:
Filmpjequote:Op zondag 29 april 2007 21:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij had het filmpje van m'n tankcam gekeken en begon toen te duizelen![]()
[..]
Door een rem incident in de groene groep zag Worldbeater zich genoodzaakt zijn motor een aantal meters te laten glijden en tevens wat te rollen over het asfalt.Maar niet getreurd, de bike zag er nog redelijk uit en met Pepijn is alles ok. Tenminste, er zijn meer mensen waarvan de ene hand groter is dan de ander, toch?
[..]
Rood
Dat is WB niet, dat is Ribi?quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow geen motorbroek?![]()
Dat mag toch nooit![]()
Mail eens doorquote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, ik heb hier nog 2 veel charmantere foto's![]()
Maar ik spaar je oprecht.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is WB niet, dat is Ribi?
Of je wijst nu op OPM ... (met z'n mooie bruine pantalon)
quote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
(met z'n mooie bruine pantalon)
pantalonquote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef worldpimber het volgende:
Of je wijst nu op OPM ... (met z'n mooie bruine pantalon)
Dat is mr Protocol himself OPM, niet WB. Maar dat is idd geen motorbroekquote:Op zondag 29 april 2007 21:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die, of is dat wel een motorbroek. Lijkt wel op mn snowboard broek, alleen mn snowboard broek heeft ook nog krijtstreepjes dan
![]()
Zwaar leven hequote:Op zondag 29 april 2007 21:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, ok .. als ik zin heb om een ander venster met Gmail te openen.![]()
Aha dat verklaart een hoopquote:Op zondag 29 april 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat is mr Protocol himself OPM, niet WB. Maar dat is idd geen motorbroek
Jah sjeh.. Zandvoort is om de hoek, dus een steunbetuiging en wat kijkwerk naar hoe WB zijn motor op de aanhanger laadt had ook nog gekund. Ware het niet dat ik nu ff net lekker zit.quote:
Moest ook wel iets fout gaan vandaag he, veel te mooi weer om te meetenquote:Op zondag 29 april 2007 21:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als ik de 690 heb echt maar eens meeten, als het deze zomer nog een x slecht weer wordt iig![]()
Jah, of je vergeet de boel ff vast te zetten ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef BazzieK het volgende:
Trouwens, toffe wh00lie's op de terugweg hiesjam![]()
Enne pimber, maar snel een andere motor kaufen, stunten met een ZX6R wil niet zo lekker
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thug Lifequote:Op zondag 29 april 2007 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah sjeh.. Zandvoort is om de hoek, dus een steunbetuiging en wat kijkwerk naar hoe WB zijn motor op de aanhanger laadt had ook nog gekund. Ware het niet dat ik nu ff net lekker zit.![]()
Komt van MMF, verhaal zit er niet bij.quote:Op zondag 29 april 2007 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, of je vergeet de boel ff vast te zetten ofzo
Die laatste had ik nog niet in m'n collectie, en het verhaal ook niet. Link?
quote:Op zondag 29 april 2007 21:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moest ook wel iets fout gaan vandaag he, veel te mooi weer om te meeten
RIP aan de nabestaanden van degenen die alleen in een plaggenhut op de grond kunnen zitten.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:14 schreef Snelwagen het volgende:
Als ik de 690 heb echt maar eens meeten, als het deze zomer nog een x slecht weer wordt iig![]()
Nou en, dan ga je er toch ff achteraan?quote:Op zondag 29 april 2007 21:18 schreef BazzieK het volgende:
Komt van MMF, verhaal zit er niet bij.
Vandaag nog een zx12 zien pwnen op de snelweg, tering dat gaat hardquote:Op zondag 29 april 2007 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden van degenen die alleen in een plaggenhut op de grond kunnen zitten.
Oh ja, B12 trekt makkelijk wh00lies.. dus ff snel ook wat CC'tjes regelen![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 21:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden van degenen die alleen in een plaggenhut op de grond kunnen zitten.
Zoeken en kaufen danquote:Oh ja, B12 trekt makkelijk wh00lies.. dus ff snel ook wat CC'tjes regelen![]()
Ben al bezig baasquote:Op zondag 29 april 2007 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou en, dan ga je er toch ff achteraan?![]()
![]()
![]()
quote:
Immer volgass, strak dat touwtje (al weet ik niet of zon ding nogwel een gaskabel heeft)quote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat soort motoren wordt sowieso vet als ze in goede handen zijn, zolang het gas maar vollll open gaat.
En terecht lijkt mequote:Op zondag 29 april 2007 21:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij had het filmpje van m'n tankcam gekeken en begon toen te duizelen![]()
[..]
http://www.stuntlife.com/(...)ture-all-time-7.htmlquote:Op zondag 29 april 2007 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nou en, dan ga je er toch ff achteraan?![]()
![]()
![]()
Volgens mij zit ik daar over de rand te p00pen ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mijn verslagje![]()
Peepzz
[afbeelding]
Niceeeeeeeeeee pixssquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mijn verslagje![]()
Zoals gezegd, op tijd vertrokkenreistijd bleek ook korter dan planner aangaf
aangekomen, bakkie koffie of 2
![]()
inschrijven, instructies en naar de post..
[afbeelding]
Hokje leegbellen, wordt alsnog gebracht..30 sec later komen de 1e rijders voorbij
![]()
[afbeelding]
Volgende sessies kwamen pimb&beater voorbij
[afbeelding]
[afbeelding]
En sjeh, begin is leukmotoren
en in de snellere groepen mooie lijnen gereden
maar dan ga je je toch wel vervelen op een gegeven moment
zie stuhl..
[afbeelding]
Pauzekenkerkoude wind op die post daro
knekkerhonger
![]()
dus blij pauze
bwt&friend nog ff gemeet
snel wat bikken en weer naar de post voor de middag. Daar aangekomen waren er al 2 aanwezig, waarvan 1 baco
doorgegeven aan de organisatie..gebeurd er niks mee
best, maar wat pics gemaakt enzo
[afbeelding]
Worldbeater, toen nog zonder kuren ...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Overview
[afbeelding]
Meer pics..
[afbeelding]
[afbeelding]
Solex van MF ging ff een rondje mee..stonden immers 2 baco's op 1 post en dus kon hij freeridenjammer jammer dat de mijne nog steeds te veel herrie
maakt
[afbeelding]
Chick die een stuiterende achterwiel had..ws te veel teruggeschakeld ofzoenniewee, was aardig van slag..huilen enzo, ging ook direct naar huis
[afbeelding]
Nog meer pics..
[afbeelding]
[afbeelding]
Via walkietalkie hoordde we over een motor die onderuit was gegaan bij post 12..dat bleek WB te zijnin een bocht waarbij net snelheid wordt/werg gemaakt ging de hele groep vlak voor WB vol in de remmen, daardoor remde hijzelf te hard en ging onderuit
![]()
[afbeelding]
Motor moest wel naar huis..helaas geen vervoer kunnen regelen en dus bracht Rib-i WB naar huiszodat hij daar zijn blik+aanhanger kon ophalen..afgezien van dikke handen en wat schaafplekken viel het redelijk mee geloof ik, had erger kunnen zijn. Pak heeft extra ventilatie gekregen en motor ook wat schaafplekken:
[afbeelding]
Peepzz
[afbeelding]
B12![]()
![]()
[afbeelding]
Langhe dagh welmaar toch wel aardig om te zien, wel zin gekregen om zelf het asfalt op te gaan
![]()
owjah, voor vids (en alle overige pics) zie ftp![]()
Gewoon'n kammaraad'n want ik ben geen homoquote:Op zondag 29 april 2007 18:08 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik daar over de rand te p00pen ofzo
En op die foto ziet Rib-I er uit als een 60 jarige chinese man om de een of andere reden
Tough alle info die nodig is het plaatje een totaalbeeld te gevenquote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef BazzieK het volgende:
http://www.stuntlife.com/(...)ture-all-time-7.html
Orginele thread, niet gigantisch veel extra info tough.
Inspector Gadget is on the casequote:Op zondag 29 april 2007 21:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tough alle info die nodig is het plaatje een totaalbeeld te geven![]()
![]()
quote:
Maar een keer een rondje achter mij aan rijden, leer je nog eens watquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef worldpimber het volgende:
Stoeltje @ verveling![]()
![]()
Vette foto mên van de snelste bocht op het circuit![]()
Damn, linksom is voor mij nog steeds bagger, hoe gaan we dat oplossen??
![]()
Zo klinkt het wel, vrouwen en motoren, kan nooit goed gaan he -XX-quote:En die chick dan, was dus niet gevallen, maar gewoon een krasser? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |