Ach, geef ze veertig jaar joh.quote:Op zondag 29 april 2007 02:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Arctic Monkeys lijken in vergelijking hiermee amateurs
Smaken verschillen. Goddank.quote:Op zondag 29 april 2007 02:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Arctic Monkeys lijken in vergelijking hiermee amateurs
nou ik ben géén groot fan van Randy Newman, maar zó erg is het toch niet?quote:
Van mij mag hetquote:Op zondag 29 april 2007 02:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom kunnen ze dit niet elke nacht doen?
Te duur qua rechten? Ik weet het niet hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 02:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom kunnen ze dit niet elke nacht doen?
Heb niks tegen de monkeys.. maar je moet dingen in perpectief zien he... denk aan het jaar 2400quote:
Ja, slaap lekker, ik blijf hier nog wel tto 7 uur hangen.quote:
K3quote:Op zondag 29 april 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Zeg, ik zet even een cd van Speedy J aan. En jullie?
De radio en dan zie ik wel. Misschien wel City FMquote:Op zondag 29 april 2007 02:59 schreef broer het volgende:
* Juan Zueco heeft ook even in zijn kast gegraaidquote:Op zondag 29 april 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Zo lang hangen, kind, is dat wel verstandig voor je bloedsomloopquote:Op zondag 29 april 2007 02:59 schreef Isabeau het volgende:
Ja, slaap lekker, ik blijf hier nog wel tto 7 uur hangen.
Een lijn is een goed ideequote:Op zondag 29 april 2007 03:00 schreef Wup het volgende:
als ze dit vaker willen gaan doen moeten ze toch iets beter hun best gaan doen er wat lijn in te brengen.
En van Nieuwkerk thuislaten.
Pull overquote:Op zondag 29 april 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Dat is alsof je de zojuist opgenomen videoband nog een keer afdraait.quote:Op zondag 29 april 2007 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
De radio en dan zie ik wel. Misschien wel City FM![]()
Is Arrow wel goed?quote:Op zondag 29 april 2007 03:07 schreef broer het volgende:
Dat is alsof je de zojuist opgenomen videoband nog een keer afdraait.
Whatever rocks your boat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |