Dat is dan wel wéér mooi. En hopelijk gaat hij flink nog wat aankopen doen!quote:Op zondag 29 april 2007 16:29 schreef kassenbouwer het volgende:
Op zich wel mooi, want nu wordt de barslechte trainer Koeman niet ontslagen. En dat vergroot de kansen voor AZ voor volgend jaar weer!
Oops..quote:Op zondag 29 april 2007 10:48 schreef venomsnake het volgende:
Alvast gefeliciteerd.
Maak er een mooi feest van zou ik zeggen.![]()
Sinouh was ok. Waterman ook, maar misschien had hij die 1-0 gewoon erin moeten laten gaan, maar dat kun je niet zeggen tegen een keeper of daar denk je ook niet aan op dat moment.quote:Op zondag 29 april 2007 16:41 schreef Adelante het volgende:
eerste aankoop voor volgend jaar: 'n keeper
Ach, ik ben hem net tegengekomen, de man met de hamerquote:Op zondag 29 april 2007 17:03 schreef Zwoerd het volgende:
Zal wel balen zijn voor AZ
Wat was erger? Dit of of die halve finale tegen Sporting?quote:Op zondag 29 april 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, ik ben hem net tegengekomen, de man met de hamer
![]()
Dit, omdat dit dichterbij was.quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat was erger? Dit of of die halve finale tegen Sporting?
Nou kunnen jullie weer PSV supporten hequote:Op zondag 29 april 2007 16:26 schreef addictivebeat het volgende:
dit wordt nu, het-kanker-op-az-topic.
ook voor az fans.
Die vergelijking las ik ook op een ander forum , ik denk dat ze er nu wel veel dichter bij waren , zoon spannend seizoenslot maak je denk ik niet zo snel meer mee.quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wat was erger? Dit of of die halve finale tegen Sporting?
Ik vond wel tegen Sporting kutter. Daar verlies je het op een doelpunt, hier op 2 punten. Ik heb hier ook veel meer vrede mee dan toen tegen Sporting.quote:Op zondag 29 april 2007 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit, omdat dit dichterbij was.
Maar dat andere was ook niet mis eigenlijk
Klopt; was er ook bij en AZ heeft verdiend niet gewonnen. De spanning / zenuwen straalden er vanaf. Ze misten de echte drijfveer om door te gaan.....zelfs de laatste 5 minuten drongen ze niet eens keihard aan; "alles of niets" leek er bij hen niet bij te doen. Op zo'n moment stuur je zelfs Sinouh naar voren...maar die kwam amper zijn doelgebied uitquote:Op zondag 29 april 2007 17:33 schreef BB-King het volgende:
Nou, ik was erbij en het was een waardeloze wedstrijd...
Ik had verwacht dat ik me slechter zou voelen, maar uiteindelijk valt dat best mee.
Zag vandaag geen ploeg die kampioen wilde worden dus dan verdien je de titel gewoon niet.
Hopen dat we ons wel weer kunnen opladen voor de KNVB Beker... AZ verdient een troostprijs.
Ze wilden wel degelijk kampioen worden, maar een groot aantal spelers speelden zeer verkrampt door de zenuwen. Dembele, Martens, De Zeeuw, Jenner, allemaal onder hun niveau. Het middenveld liet het gewoon liggen en dan loop je tegen counters op. Petje af voor de jongens, dat ze het nog zo lang volhielden met 10 man.quote:Op zondag 29 april 2007 17:33 schreef BB-King het volgende:
Nou, ik was erbij en het was een waardeloze wedstrijd...
Ik had verwacht dat ik me slechter zou voelen, maar uiteindelijk valt dat best mee.
Zag vandaag geen ploeg die kampioen wilde worden dus dan verdien je de titel gewoon niet.
Hopen dat we ons wel weer kunnen opladen voor de KNVB Beker... AZ verdient een troostprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |