Bonesquote:Op zondag 29 april 2007 02:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hij is wel overschat. The Bends, dat was de echte shit![]()
Ik denk het welquote:Op zondag 29 april 2007 02:15 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige die OK Computer een ruk lp/cd vond?
J.
En volgens Igg y is James Brown de grootyste artiest ooitquote:Op zondag 29 april 2007 02:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoeveel nog levende artiesten hebben we gezien? Iggy Pop was de meest levende geloof ik
werken op je werkquote:Op zondag 29 april 2007 02:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog af en toe werken op mijn werk ook en jullie kletsen te snel
Qua, postopkrikken is dit initiatief dodelijk...quote:Op zondag 29 april 2007 02:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog af en toe werken op mijn werk ook en jullie kletsen te snel
Sting natuurlijk ... en een deel van de RHCP ...quote:Op zondag 29 april 2007 02:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoeveel nog levende artiesten hebben we gezien? Iggy Pop was de meest levende geloof ik
quote:Op zondag 29 april 2007 02:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoeveel nog levende artiesten hebben we gezien?
1 van de beste stage-performers. Dat sowieso.quote:Op zondag 29 april 2007 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
En volgens Igg y is James Brown de grootyste artiest ooit
"A criminal", fluisterde hij nog.quote:Op zondag 29 april 2007 02:17 schreef tong80 het volgende:
Ken je tong80 niet'quote:
is de cirkel wel rondquote:Op zondag 29 april 2007 02:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is allemaal echt heel oud.quote:Op zondag 29 april 2007 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Is U2 geweest? Of is het echt allemaal oud, oud.
Op de BBC hebben we Jools Holland en daar schuif ik voor aan. Maar dit soort ongerichte shit, voor mij hoeft het niet.quote:Op zondag 29 april 2007 02:15 schreef phish852 het volgende:
[..]
maar ze krijgen het wel voor elkaar om zoiets op de buis te krijgen, dat kunnen velen niet ... zelfs niet in de nacht.
En het is al eerder voor bij gekomen inderdaad, maar als dit (precies zo) was uitgezonden op de BBC hadden we allemaal gesproken:"waarom is dit nooit op de nederlandse TV" "de BBC is zó geweldig dat ze gewoon meer dan drie uur achter elkaar deze beelden uitzenden".
Kortom, we moeten hier wat blijer mee zijn dat dit wordt uitgezonden en er van genieten!
te meer nu James Brown voor bij komt!
Heerlijkquote:Op zondag 29 april 2007 02:18 schreef Wup het volgende:
asjemenou wat een loos gekrijs
En Lez Paul en Tina Turner en Bob Dylan en..en..quote:Op zondag 29 april 2007 02:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Sting natuurlijk ... en een deel van de RHCP ...
Jij weet te veel.quote:Op zondag 29 april 2007 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"A criminal", fluisterde hij nog.
Het is wel leuk, maar er schijnt echt geen enkele lijn in te zitten.quote:Op zondag 29 april 2007 02:19 schreef broer het volgende:
Het is allemaal echt heel oud.
Ouder dan ik verwacht had, zelfs.
het is duidelijk een eenmalig iets. Anders hadden ze wel wat beter hun best gedaan er enige lijn in te brengen lijkt mequote:Op zondag 29 april 2007 02:19 schreef OllieA het volgende:
Op de BBC hebben we Jools Holland en daar schuif ik voor aan. Maar dit soort ongerichte shit, voor mij hoeft het niet.
Neeheeequote:
Gewoon draaien wat je leuk vind.quote:Op zondag 29 april 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Het is wel leuk, maar er schijnt echt geen enkele lijn in te zitten.
Oké Jools Holland is een ander verhaal,quote:Op zondag 29 april 2007 02:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Op de BBC hebben we Jools Holland en daar schuif ik voor aan. Maar dit soort ongerichte shit, voor mij hoeft het niet.
Das nou het mooie welquote:Op zondag 29 april 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is wel leuk, maar er schijnt echt geen enkele lijn in te zitten.
Onlangs was Humo's muziekjournalist Serge Simonart nog te gast in DWDD , hiervoor had Matthijs hem per direct moeten uitnodigen.quote:Op zondag 29 april 2007 02:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |