I know, so sad.quote:Op zondag 29 april 2007 02:10 schreef tong80 het volgende:
Grapjas wie kent Author Author van the Scars nou buiten jij en ik ?
quote:Op zondag 29 april 2007 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
man, die moest toen nog ongeveer geboren worden toen Alice Cooper al beroemd was.
Gaf je 'm wel genoeg te eten?quote:Op zondag 29 april 2007 02:11 schreef Bluezz het volgende:
Komt ie
Alice Cooper, hing boven mijn bedje vroeger
Tot nu toe leken we nog best wel op één lijn te zitten.quote:Op zondag 29 april 2007 02:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Radiohead had zich na OKComputer moeten opheffen en verder moeten gaan onder de naam boringhead
Uit het raam gevallen of was dat weer een ander kunstgebit?quote:Op zondag 29 april 2007 02:13 schreef milagro het volgende:
ach die Rex, was die niet van een flat gesprongen of zo
Als ze dit nog lang laten horen doe ik het in elk geval ...quote:Op zondag 29 april 2007 02:13 schreef milagro het volgende:
ach die Rex, was die niet van een flat gesprongen of zo
Geheel onterecht uiteraardquote:Op zondag 29 april 2007 02:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik surf even mee op de anti-Radiohead-sentimenten.![]()
Wat is er mis met Hans Ubbink?quote:Op zondag 29 april 2007 02:14 schreef Mugger het volgende:
Rex Gildo. Het programma zakt nu wel naar een erg bedenkelijk niveau. Dit is nog lelijker dan dat hippe Ubbink overhemd van Mathijs...
Zeker... maar niets is wat het lijkt. Ik heb een tweelingbroer met wie ik voor 99,999% op één lijn zit. Alleen niet qua latere albums van Radiohead.quote:Op zondag 29 april 2007 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
Tot nu toe leken we nog best wel op één lijn te zitten.
Ben ik dan echt de enige die OK Computer een ruk lp/cd vond?quote:Op zondag 29 april 2007 02:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Radiohead had zich na OKComputer moeten opheffen en verder moeten gaan onder de naam boringhead
maar ze krijgen het wel voor elkaar om zoiets op de buis te krijgen, dat kunnen velen niet ... zelfs niet in de nacht.quote:Op zondag 29 april 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat geeft wel.
Het zou toch aardig zijn als dit soort programma's gemaakt werden door muzikale mensen, met enig idee over hoe een en ander is geweest. Nu hebben we twee autistiforme hamsters en een ijdele dramaqueen die drie uurtjes mogen vullen.
Mjah... Ik zei het al eerder: kijk het niet voor de briljante en vernieuwende muziek. Kijk het voor de leuke geschiedenis. Dan heb je een fijne avond.quote:Op zondag 29 april 2007 02:12 schreef OllieA het volgende:
Nu hebben we twee autistiforme hamsters en een ijdele dramaqueen die drie uurtjes mogen vullen.
Hij is wel overschat. The Bends, dat was de echte shitquote:Op zondag 29 april 2007 02:15 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige die OK Computer een ruk lp/cd vondt?
J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |