Ben jij nog actief?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Aangezien dit topic toch telkens gekicked wordt
Volgens mij is dit een hoax:
[ afbeelding ]
Maar dat kan ik niet bevestigen. Weet iemand het? Ik hoop eigenlijk van wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef freddygonzales het volgende:
Bij vliegende insecten:
USE THIS:
[ afbeelding ]
Je kan ze ook opvoeren zodat je ook vogels freddygonzales e.d. kan electrocuteren! Die kan ook knap lastig zijn.
Zijn dat insecten of....aliensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Aangezien dit topic toch telkens gekicked wordt
Volgens mij is dit een hoax:
[ afbeelding ]
Maar dat kan ik niet bevestigen. Weet iemand het? Ik hoop eigenlijk van wel
DIE ZIJN KUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U like fishsticks?
What are you, gayfish? :O
Dit is echt het geniaalste topic ooit, bijna 4 jaar, redelijk vol inhoudelijke posts and still running.quote:
Dat zijn ze zeker! Mits ze uit mijn oog en mond blijven tijdens het fietsen. Verder zijn ze gaaf inderdaad. Dit is nog wel de gaafste:quote:
Je kan ze ook zelf eten, is nog gezond ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 06:26 schreef hoppla het volgende:
Een baas blijft de miereneter, hadden we maar meer grote zoogdieren die insecten eten![]()
[ afbeelding ]
Hoe niet dan? Ik ben wel benieuwd naar de reden.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef feesbeeest het volgende:
TS beseft niet dat de zonder insecten, wij niet meer zouden kunnen voortbestaan(tenminste nu niet)
Het moet je serieus uitgelegd worden waarom wij zonder insecten niet zouden leven?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe niet dan? Ik ben wel benieuwd naar de reden.
Je verwijdert een zeer belangrijke schakel uit het voedselketen, waar veel andere dieren ook de dupe van zijn. Ook planten zijn er de dupe van (bestuiving). Op deze manier zullen steeds hogere dieren zonder voedsel komen te zitten en uiteindelijk ook de mens.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:17 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Hoe niet dan? Ik ben wel benieuwd naar de reden.
Tnx. Dat eerste was me wel duidelijk, maar de opruimfuncties niet echt... Bio als eerste uit mijn vakkenpakket laten vallenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je verwijdert een zeer belangrijke schakel uit het voedselketen, waar veel andere dieren ook de dupe van zijn. Ook planten zijn er de dupe van (bestuiving). Op deze manier zullen steeds hogere dieren zonder voedsel komen te zitten en uiteindelijk ook de mens.
Bovendien vervullen insecten veel meer nuttige functies. Het opruimen van karkassen bijvoorbeeld en wie weet wat allemaal nog meer. Het is een behoorlijk complex ecosysteem en we kunnen er nooit het fijne van weten, maar zie het als een systeem waar je niet zomaar mee moet fucken omdat het kan instorten.
Doe je bek dan dicht.quote:Op zondag 29 april 2007 00:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet als je ze tijdens het fietsen in je bek krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |