quote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef BBoy_Symm het volgende:
waar het in deze hele topic opneer komt:
ze zijn K*T!
ziet er aardig volgezogen uitquote:Op maandag 4 juni 2007 18:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik haat ook verschillende insecten:
en de meest gore op het moment vind ik toch teken![]()
Dit exemplaar liep in mijn huis vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Een teek is niet eens een insectquote:Op maandag 4 juni 2007 18:52 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik haat ook verschillende insecten:
en de meest gore op het moment vind ik toch teken![]()
Dit exemplaar liep in mijn huis vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Lol, een teek onderscheidt zich van een insect omdat het 8 poten heeft. En ga zelf maar opzoek naar de bronquote:
Je hebt het al voor de helft begrepen.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:26 schreef BBoy_Symm het volgende:
waar het in deze hele topic opneer komt:
Insecten zijn nodig, maar het zijn er teveel en ze zijn K*T!
Briljant!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:21 schreef Arcee het volgende:
In Genesis (2: 18-19) lezen we dat God de dieren bij de mens brengt en zoals Adam deze noemen zou, zo zouden ze heten. Kortom: Adam heeft alle dieren op aarde van een naam voorzien, toch?
Dus ook die 925.000 soorten insecten. Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Dat 1 voor 1 al die insecten langskwamen en dat Adam zei: "Dit vind ik een Knoopkruidparelmoervlinder. Hmmm... dit een Oranje wortelboorder, oh ja dit is echt een Aangebrande spanner en dit, gedver, een Stinkende kortschildkever, dit een Aardappelsnuitkever, dan een Adonisblauwtje, Aspergehaantje, Blauwe breedscheenjuffer, Roodstreephooibeestje, Bruine snuituil, Dovenetelwants, Eikennapjesgal, Gegroefde lapsnuitkever, Azuurwaterjuffer, Negentienpuntlieveheersbeestje, Bloedrode kniptor, Paardenkastanjemineermot, Witvlekbosrankspanner, pffff, even pauze, hoor."
En dat God zei: "Adam, ik heb hier nog 350 duizend kevers klaar staan en dat gaat nog wel even duren".
Of zou dát de reden zijn dat Adam 930 jaar oud werd? Omdat hij nog wantsen namen zat te geven?
Als laatste kwam er een groene stinkende wants aan en Adam zei: "Fuck it, ik noem 'm Groene stinkwants" en net nadat hij deze laatste wants van een naam had voorzien blies Adam op 930-jarige leeftijd z'n laatste adem uit.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Die zijn er weldegelijk geweest, in de tijd van de dino's, om het zo even kort te zeggen.
Ik kan me herinneren dat er zo'n duizendpootachtige bestond, maar dan van 2.5 meter lang en 30 cm breed ofzo. Die wil je ook niet tegenkomen. Gelukkig is die samen met de meeste dino's de pijp uit gegaan.
Of je dat nog een insect kan noemen is een tweede, maar toch.
En oh, het argument van sommige gelovigen dat God die fossielen heeft neergelegd voor ons om te vinden. Daar, tsja, daar heb ik slechts dit op te zeggen: ''.
Ik ben het alweer vergeten, maar ik heb er wel een keer door verloren met scrabblequote:Op zondag 29 april 2007 00:39 schreef Arcee het volgende:
En 82.000 soorten wantsen. Wat de neuk is een wants anyway?
t'is toch wat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Ongelooflijk. Vanochtend half 7 ging ik naar buiten, ik heb mn kont nog niet neergezet of er vliegt al een bij langs mn hoofd
manpron? mantisprawn ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:02 schreef Ered het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit nou weer dan, een reuze pissebed?
Da's een Bathynomus giganteus.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:02 schreef Ered het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit nou weer dan, een reuze pissebed?
de wereld zou beter zonder ze zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:27 schreef Fetai het volgende:
Eens met TS, wat een schijtbeesten zijn dat. Ze steken, vreten je van binnenuit leeg en verspreiden ziektes. De wereld zou beter zonder ze zijn. Misschien moet ik toch maar naar China of weet ik veel land verhuizen waar ze die beesten vreten, hoe minder hoe beter![]()
Check die ogen dan. Dat is pure PWN.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:11 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Da's een Bathynomus giganteus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_isopod
Kortom, die dingen leven diep in de zee, kunnen 1,7 kilo wegen, worden tussen de 19 en 37 cm lang en hebben lichtgevende oogjes en zo:
[ afbeelding ]
Man wat heb ik een hekel aan (diep)zeegespuis.
Ik denk het wel hoor, er was ook leven op aarde zonder insecten.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
de wereld zou beter zonder ze zijn?
zonder "ze" zou er geen wereld zijn.
Idd, bekijk het ook eens van de positieve kant. Je kan nu tenminste meer dan een miljoen maal klagen alhier. Een groot potentieel dus.quote:Op zondag 29 april 2007 00:43 schreef Houtspeer het volgende:
Dat is toch mooi? Zoveel soorten organismen?
het leven op aarde waren en zijn voornamelijk insecten.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, er was ook leven op aarde zonder insecten.
maar zonder al die kutbeesten niet al het leven in haar huidige vormquote:Op zondag 11 mei 2008 17:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zonder al die kutbeesten kan ik tenminste een keer normaal motorrijden, zonder dat er iets tegen mijn gezicht of in mijn muil vliegt!quote:Op zondag 11 mei 2008 18:48 schreef harrypiel het volgende:
[..]
maar zonder al die kutbeesten niet al het leven in haar huidige vorm
Insecten zijn essentieel in de voedselketen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
LEUGENS!!!!!!! ALLEMAAL LEUGENS!!!!!quote:Op zondag 11 mei 2008 18:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
het leven op aarde waren en zijn voornamelijk insecten.
True.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Insecten zijn essentieel in de voedselketen.
Ga jij maar een paint maken hoe de wereld ofzo zonder insecten zou zijnquote:Op zondag 11 mei 2008 18:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
LEUGENS!!!!!!! ALLEMAAL LEUGENS!!!!!
JULLIE OOK AL!??!?! MEDE FOK!KERTS?!!?!?!?
Jullie zijn allen voorgelogen door pro-insecten culten!
jammer voor jou danquote:Op zondag 11 mei 2008 18:51 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Zonder al die kutbeesten kan ik tenminste een keer normaal motorrijden, zonder dat er iets tegen mijn gezicht of in mijn muil vliegt!
Eerder voor vrienden die net de BBQ hadden opgezet!quote:
Een spin is toch geen insect?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:44 schreef DSonnema het volgende:
Spinnen zijn nuttig enzo, en er zullen vast wel meer insecten nuttig zijn... maar inderdaad, zo fuckin veel verschillende soorten is wel een beetje nutteloos lijkt me.
Het ergste en meest nutteloze insect vind ik de WESP!... wat een graftakkebeest is dat, en laten ze dit jaar groter zijn dan anders....
Dat dus. Of bevrucht TS onze plantjes?quote:Op zondag 29 april 2007 00:51 schreef Houtspeer het volgende:
Gasten die denken dat insecten geen enkel nut hebben.
MBO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |