Serieus, welk nut heeft de mug?
![]()
Spinnenvoer? Daar was toch wel iets anders op te vinden dan iets dat bij z'n belangrijkste uitvinding jeukende bulten achterlaat en uit z'n slaap houdt met zeikerig gezoem, zou ik denken.
![]()
Ik zie niet in waarom je, als je het dan toch voor het scheppen hebt, niet voor een vegetarische spin zou kiezen, áls spinnen dan al noodzakelijk zijn. Wat is er tegen de vegetarische variant? Hadden ze hun tijd ook beter kunnen besteden dan de hele tijd maar weer van die irritante webben moeten weven, die ik dan weer in m'n gezicht krijg als ik ergens over een tuinpad loop of zo.
Ik zeg, er is gewoon niet goed over nagedacht!
![]()
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:21 schreef Arcee het volgende:In Genesis (2: 18-19) lezen we dat God de dieren bij de mens brengt en zoals Adam deze noemen zou, zo zouden ze heten. Kortom: Adam heeft alle dieren op aarde van een naam voorzien, toch?
Dus ook die 925.000 soorten insecten. Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Dat 1 voor 1 al die insecten langskwamen en dat Adam zei: "Dit vind ik een Knoopkruidparelmoervlinder. Hmmm... dit een Oranje wortelboorder, oh ja dit is echt een Aangebrande spanner en dit, gedver, een Stinkende kortschildkever, dit een Aardappelsnuitkever, dan een Adonisblauwtje, Aspergehaantje, Blauwe breedscheenjuffer, Roodstreephooibeestje, Bruine snuituil, Dovenetelwants, Eikennapjesgal, Gegroefde lapsnuitkever, Azuurwaterjuffer, Negentienpuntlieveheersbeestje, Bloedrode kniptor, Paardenkastanjemineermot, Witvlekbosrankspanner, pffff, even pauze, hoor."
En dat God zei: "Adam, ik heb hier nog 350 duizend kevers klaar staan en dat gaat nog wel even duren".
Of zou dát de reden zijn dat Adam 930 jaar oud werd? Omdat hij nog wantsen namen zat te geven?
Als laatste kwam er een groene stinkende wants aan en Adam zei: "Fuck it, ik noem 'm
Groene stinkwants" en net nadat hij deze laatste wants van een naam had voorzien blies Adam op 930-jarige leeftijd z'n laatste adem uit.
Briljant!