Pardon. Ik wist niet dat er regels waren over hoe laat je mocht reageren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Lang verhaal geknipt. Je had vanmiddag, toen het onderwerp actueel was vanwege de vele vieze gesprekjes die Brian voerde, je mening kunnen geven.
zijn er ook niet,dus voel je vrij!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Pardon. Ik wist niet dat er regels waren over hoe laat je mocht reageren.
De redaktie lacht ze toch vierkant in hun bek uit?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:40 schreef versabommie het volgende:
ze gaan huub nu terugpakken met roken
Dankquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat mag
Ik haat het soort relaties dat Amanda en Brian hebben en zou willen dat ze niet bestonden. Sterker nog ik doe er ook wel eens iets aan om te zorgen dat het verandert. Dat mensen er anders naar gaan kijken en inzien dat zelfbeschikkingsrecht en eigenheid moet prevaleren over het idee dat een meisje bezit kan worden. Tot grote hilariteit van veel Fokkertjes heb ik om die reden ooit aangifte gedaan tegen een verwant geval in BB (Diane/Frank). Dat heeft toen nog tientallen topics van boosheid opgeleverd, omdat als een meisje terug lachte ze toch ook ... etc.
Dus ja, ik heb daar wel een mening over.
Hoe zie jij dat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jaap zn hersens vertonen grote gelijkenis met een gefrituurde bitterbal die net kapot is gegaan...
tja de doodskaart lag boven,en daarbij de nar....dus de nar is zn peuken kwijt(maar het hogere doel is...hij word beschermd door de andere wereld tegen longziektes...) zoiets....??quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:43 schreef mazaru het volgende:
Sylvia zou zeggen dat het een teken van boven is, dat Jaap zijn sigaretten kwijt is
Vraag me af of chantage iets is waar Achter op zit te wachten.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef Liess het volgende:
Chantage!
Geen medlijden Petraa, vervang zielig door lachwekkend.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
Zielig die gluiperige blik van Brian daar in de keuken.
Van Achter mag alles, die grijpen toch nooit in.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag me af of chantage iets is waar Achter op zit te wachten.....
Niet alleen dat. Het feit, dat ie in zichzelf staat te lullen alsof hij het tegen iemand anders heeft is toch ook vreemd te noemen? Of heeft hij het tegen zijn achterban..................(welke?)quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:44 schreef Talitha het volgende:
Brian staat zich te verkneukelen in de keuken. Raar lachje heeft die man toch.
HEN iddquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Dan begrijp ik nu dus dat Nicolaas er niet uitgestemd zal worden door Huub...?
Brian en Jaap versus HE Nicolaas.?
heb je gelijk in...vind het gebrek aan het stellen van grenzen en het uitvoeren van de regels,1 van de meest irritante dingen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Van Achter mag alles, die grijpen toch nooit in.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Amanda nu Huub proberen om te praten?
die regel is net veranderdquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:45 schreef Lipsch het volgende:
er is toch al officieel uitgesproken dat de sigarettenovertreding alleen uitgevoerd kan worden door de wel-rokers. dus Jaap of rat of ratasia kúnnen dit helemaal niet doen.
Ik praat ook weleens in mezelf.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:47 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Het feit, dat ie in zichzelf staat te lullen alsof hij het tegen iemand anders heeft is toch ook vreemd te noemen? Of heeft hij het tegen zijn achterban..................(welke?)
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Van Achter mag alles, die grijpen toch nooit in.
Als ik Huub was zou ik die stomme snol een trap onder der hol geven (maar ja dat mag niet)quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef cindy10 het volgende:
gesprekje tussen amanda en huub,geeft mij het idee dat huub meer dwars zit als hij laat merken....
dit word nog een grote rel zeer binnenkort.....![]()
Onze HuisHomoMartelaar laat zich niet chanteren zegt hij. Hij vergeet even dat hij zichzelf jaren heeft laten chanteren door geld. Daarvoor liet hij zich in zijn kont rammen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Vraag me af of chantage iets is waar Achter op zit te wachten.....
zal hij ook vast doen,als zn kruis echte tekenen van jeuk vertoont....quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
Mitch neemt afscheid. Amanda mag Mitch bellen en hij belooft dat hij op zal nemen.
Ik ook ik ben het spuugzat nu, slappe klootzakken daar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:52 schreef cindy10 het volgende:
zo langzaam aan word ik huub ook aardig zat,met zn slappe gedrag....![]()
ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:52 schreef cindy10 het volgende:
Gatverdamme Huubquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:52 schreef cindy10 het volgende:
Die vuilnisbelt hierachter is van jou?!quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah...... dat is dat gebrabbel als ik in de achtertuin zit!![]()
Bij Amanda welquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Huub zwak zeg.
Denkt hij nu echt dat hij hier respect mee wint.
Wanneer niet, kots en kotsmisselijk gewoonquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
Durft Natasia daarna toch haar grote mond nog open te trekken.
Ben aan het afkickenquote:
Natasia en Brian voelen zich ijzersterk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom moet Huub altijd door het stof kruipen?? Weer een oppepper voor rat![]()
Kots op die hele zooi.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
Durft Natasia daarna toch haar grote mond nog open te trekken.
en een kutwijf ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:57 schreef blomst het volgende:
Weten we al dat je een slechte moeder bent, dat hoeven we niet van Huub te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |